lemoncake Skrevet 15. september 2018 #1 Skrevet 15. september 2018 Hei hei! Noen som kan anbefale en god robotstøvsuger? Vi har katter og fugler så det blir jo litt støv. Nå vil vi investere i en slik støvsuger. 😄
Sphynx Skrevet 15. september 2018 #2 Skrevet 15. september 2018 Du kan få min, katta er livredd den og har bæsja på gulvet i protest hver dag siden vi fikk den, selvom vi bare hadde den på i en dag og gjømte den i skapet etterpå. 1
Hmmmmmm Skrevet 15. september 2018 #3 Skrevet 15. september 2018 Jeg har en ecovacs deeboot 81 pro. Kjempe fornøyd. Søk den opp på youtube, så får du se hvordan den fungerer. Den har ikke kamera, så ta det med i beregningen. Men jeg er alikevel veldig fornøyd. Ønsker meg en til, men da vil jeg ha med kamera. En til hver etasje:) Min tåler mye, er robust. Delene kan man ta ut å vaske når det er nødvendig. Den kan også vaske gulv.
lemoncake Skrevet 15. september 2018 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2018 22 minutter siden, Sphynx skrev: Du kan få min, katta er livredd den og har bæsja på gulvet i protest hver dag siden vi fikk den, selvom vi bare hadde den på i en dag og gjømte den i skapet etterpå. Hehe! Vi har hatt en robot som vi kjøpte på tvins. Det var ikke noe å samle på. Vår katt synes den var spennende. Nå har vi to katter, så vi får se hvordan det går. Han venner seg nok til det. 😊 1
lemoncake Skrevet 15. september 2018 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2018 19 minutter siden, Hmmmmmm skrev: Jeg har en ecovacs deeboot 81 pro. Kjempe fornøyd. Søk den opp på youtube, så får du se hvordan den fungerer. Den har ikke kamera, så ta det med i beregningen. Men jeg er alikevel veldig fornøyd. Ønsker meg en til, men da vil jeg ha med kamera. En til hver etasje:) Min tåler mye, er robust. Delene kan man ta ut å vaske når det er nødvendig. Den kan også vaske gulv. Oki, skal sjekke den ut! 😄
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #6 Skrevet 16. september 2018 Sjekk roboteksperten.no. kjøpte en Neato d3 connected robotstøvsuger der. Den har app og du kan se hvor den har kjørt i appen da den mapper opp området den har vært Anonymkode: 67f58...e73 1
stan Skrevet 17. september 2018 #7 Skrevet 17. september 2018 Jeg har irobot sin rimeligste. Den fungerer greit. De solgte de rimelig på Obs for en tid tilbake.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2018 #8 Skrevet 17. september 2018 Veldig fornøyd med min Neato. Har også hørt mye bra om Xiaomi Roborock, som også er del billigere enn Neato. Anonymkode: f356d...3c0
Atrix Skrevet 17. september 2018 #9 Skrevet 17. september 2018 Xiaomi mi robot vacumi 2 - roborock. Veldig bra navigasjonssystem med AI, gjør det like bra som den dyreste modellen til Romba i tester, selv om den er mye billigere. Så har den også moppesystem som kan monteres på den, så den kan vaske også 1
Oslogs Skrevet 21. september 2018 #10 Skrevet 21. september 2018 Neato d85, har hund og katt (som forøvrig ikke reagerer når støvsugeren tasser rundt. Super på dyrehår. Anbefales!
boblevann Skrevet 21. september 2018 #11 Skrevet 21. september 2018 Jeg er dypt og inderlig forelsket i min iRobot Roomba ❤️ Den takler fint hundens røyteperioder, den kommer til de fleste steder, enkel å håndtere (tømming etc), går fint tilbake på plassen sin når den er ferdig 😅 Den har heller ingen problem med «langhåra» gulvtepper. 1
Orchideae Skrevet 22. september 2018 #12 Skrevet 22. september 2018 Fornøyd med min irobot roomba. Har den rimelige modellen, betalte vel 2500 tror jeg. Hatt den i ett år ca. Nå. Setter den på når vi drar ut av huset, da går den vel i 1-2 timer. Brukes hver dag, noen ganger 2 ganger daglig og den holder unna det verste bøsset. Støvsuger "aldri" med den vanlige, såfremt det ikke ligger perler i halve stua, eller det ligger ekstremt mye bøss på teppene. Vi har ikke dyr, men barn, de griser og støver nok like mye. 😅 Det eneste jeg angrer på med det kjøpet er at vi ikke kjøpte to, så en kunne tatt 1 etasje og den andre 2 etasje. 😂
lemoncake Skrevet 25. september 2018 Forfatter #13 Skrevet 25. september 2018 Vi har kjøpt Neato D5! Er fornøyd så langt! 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå