Gå til innhold

Ivf - egguthenting - sædavgang. Et spørsmål bare :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha egguthenting på tirsdag morning. Nå er jeg skikkelig i tvil men mener sykepleier sa at mannen måtte ha en sædacgang 5-2 dager før uthenting. Betyr det at han burdte få en utløsning i løpet av fredag til søndag? Altså på søndag er siste gang han skal få utløsning før han skal levere sødprøven? Så om vi har uttak tirsdag morning - kan vi ha sex siste gang søndag kveld? 

Anonymkode: c78a9...abf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: e06f6...182

Skrevet

vi hadde lørdagskveld og uttak onsdagsmorgen:)

Anonymkode: 886c8...7ac

Skrevet
På 15.9.2018 den 9.32, AnonymBruker skrev:

Vi skal ha egguthenting på tirsdag morning. Nå er jeg skikkelig i tvil men mener sykepleier sa at mannen måtte ha en sædacgang 5-2 dager før uthenting. Betyr det at han burdte få en utløsning i løpet av fredag til søndag? Altså på søndag er siste gang han skal få utløsning før han skal levere sødprøven? Så om vi har uttak tirsdag morning - kan vi ha sex siste gang søndag kveld? 

Hvordan orker du å ha sex? Jeg er helt ødelagt i magen etter all sprøyten og null sexlyst🙈 

han skal ha utløsing på søndag før uttakk.

Anonymkode: 3e673...b38

Skrevet

STakkars mannen må jo få sex også .... han skal jo ikke være lidende for hva jeg går igjennom .... 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

STakkars mannen må jo få sex også .... han skal jo ikke være lidende for hva jeg går igjennom .... 

Stakkars mannen? Heheh.. det er jeg som måtte sette 3 sprøyter hver dag, alle de hormonene som jeg fikk i meg, hadde lyst til å skrike på alt og alle. Jeg som måtte ha egguthenting som gjorde sjukt vondt for tredje gang, og ikke nok med det må gå på stikkpille i flere uker etter egguthenting. Også kanskje ender dette opp i MA for tredje gang, der jeg må igjen ta fri fra jobben og ligge å blø eller operere. 

Ikke mye synd på mannen min altså. Det beste med han er at skjønner akkurat hvordan jeg har det og maser heldigvis ikke på sex😅

Anonymkode: 3e673...b38

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...