Bæreposemedekstra Skrevet 15. september 2018 #1 Skrevet 15. september 2018 På helt absurde ting. F.eks. matprat som legger ut om en digg burger. Sint reaksjon! Hvorfor? 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #2 Skrevet 15. september 2018 Nei, ærlig talt ser jeg ikke hvorfor man er interessert i å undersøke hvem som har gitt hvilke likes. Det er alltid noen som ikke vil like noe man legger ut. Selv på positive eller nøytrale videoer på Youtube er det alltid en del som har gitt "thumbs down". På en burger kan det sikkert være en veggis som har gitt en sint likes. Eller kanskje en som er på diett. Anonymkode: 1c80a...b1b 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #3 Skrevet 15. september 2018 Mine venner gjør ikke det. Anonymkode: ba99f...03d
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #4 Skrevet 15. september 2018 Facebook har blitt helt håpløst fordi det er så lette å komme borti sånne reaksjoner og legge til kommentarer på innlegg. Tar disse reaksjonene og kommentarene med en klype salt. Anonymkode: 466f2...151 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #5 Skrevet 15. september 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Facebook har blitt helt håpløst fordi det er så lette å komme borti sånne reaksjoner og legge til kommentarer på innlegg. Tar disse reaksjonene og kommentarene med en klype salt. Anonymkode: 466f2...151 Dette når jeg scroller nedover på mobilen skjer det stadig vekk. Anonymkode: 3e33c...3d0 7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #6 Skrevet 15. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette når jeg scroller nedover på mobilen skjer det stadig vekk. Anonymkode: 3e33c...3d0 Derfor bruker jeg ikke Facebookappen. Bruker nettleseren i stedet. Anonymkode: 466f2...151
hutula1 Skrevet 15. september 2018 #7 Skrevet 15. september 2018 Man blir sint av å fristes med noen man vet man ikke har godt av å spise. Kanskje man sliter med vekta.
Ullvott Skrevet 15. september 2018 #8 Skrevet 15. september 2018 Har ikke lagt merke til akkurat det, men jeg har utrolig lett for å gi hjerte istedenfor tommel opp når jeg skal gi en reaksjon selv. Det er attpåtil fra nettleseren Det er ikke alltid det passer like godt.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #9 Skrevet 15. september 2018 Ja, dette har jeg lurt på!! Sinte fjes i helt absurde situasjoner 😂😂😂 Anonymkode: 8f3d7...43b 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #10 Skrevet 15. september 2018 Akkurat den situasjonen kan jo være en vegetarianer eller noe som ikke liker reklame for døde dyr. Ellers så er det nok litt feiltrykk, eller at man bare hater merket. Et innlegg fra SAS a la nå er det masse reiser på tilbud vil alltid få en liten fuck you fra han som fikk dårlig service av dem i sommer. Anonymkode: 1bd38...703
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #11 Skrevet 15. september 2018 Mange tastatur-krigere, som får markert sitt standpunkt sånn - selv om andre ikke nødvendigvis skjønner hvor de kommer fra. Miljøvernforkjemperen som er sinna på en ny bilmodell, kanskje ekstra mye utslipp? eller bare imot biler generelt Veganeren som er generelt sterke meninger om å spise dyr, og kjøttindustrien, kan sette sinnafjes på får-i-kålen`? Bilde fra en sydenstrand - innebærer bl,a flyreiser, som noen mener sterkt at er svineri osv osv Anonymkode: b177c...dc0
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #12 Skrevet 15. september 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat den situasjonen kan jo være en vegetarianer eller noe som ikke liker reklame for døde dyr. Ellers så er det nok litt feiltrykk, eller at man bare hater merket. Et innlegg fra SAS a la nå er det masse reiser på tilbud vil alltid få en liten fuck you fra han som fikk dårlig service av dem i sommer. Anonymkode: 1bd38...703 Åherregud. Ingen veggiser gjør det. Er så lei disse stereotypiske veggis påstandene. Anonymkode: f2214...ca8
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #13 Skrevet 15. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åherregud. Ingen veggiser gjør det. Er så lei disse stereotypiske veggis påstandene. Anonymkode: f2214...ca8 Det er jo veggiser som gjør det? Klag heller på de som gjør det i stedet for å gå løs på de som påpeker det. Anonymkode: 1c80a...b1b 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #14 Skrevet 16. september 2018 Det har jeg også lurt på. Noen ganger er det kanskje bare en person som har en sånn sint reaksjon, men da er det muligens feiltrykk eller en eller annen merkelig grunn. Litt morsomt isåfall hva som kan gjøre folk sinte. Jeg har sett at noen har fått spørsmål om det på kommentarer og da har det kommet frem at det er feiltrykk Anonymkode: 06b4a...311
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #15 Skrevet 16. september 2018 Det ser unektelig rart ut mange ganger. For eksempel reklame fra ving for ferie til Maldivene. Og så er det mange sinnareaksjoner! Anonymkode: eba9c...08f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå