Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen problemer på datingfronten. Livspartner(e) kommer rekende på ei fjøl. Men en ny venn har jeg ikke klart å få siden barneskolen.

Anonymkode: f5449...c28

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er du vel ikke et barn lenger...

Skrevet

Fordi sex er morsommere en snakking?

Anonymkode: a4772...c4b

• Liker 1
Skrevet

Lurer jeg også på. Er det samme for meg 

Anonymkode: 5e38a...867

• Liker 2
Skrevet

fordi venner går ut av livet ditt når de ikke "trengs" lenger. 

det kan være vennen din som flyttet til andre siden av landet og dere mistet kontakten. 

vennene som ikke lenger kan bruke deg til hobbypasient fordi du er blitt fornøyd med livet.

vennen som blir lei av sladder, og det er sladder som er med på å få folk til å møtes. hva er det folk stort sett snakker om da, der de sitter samlet rundt et bord på kafe?

man har venner til forskjellige ting.

men kjæreste synes jeg heller ikke er lett å få, fordi jeg aldri forelsker meg i de som er tilgjengelige. altså, jeg forelsket meg i en , men han bor i utlandet. typisk som det er.... alle som byr seg her er kjedelige.

Anonymkode: f321a...454

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen problemer på datingfronten. Livspartner(e) kommer rekende på ei fjøl. Men en ny venn har jeg ikke klart å få siden barneskolen.

Anonymkode: f5449...c28

Hæ? Nå tuller du fælt, menn vil jo ikke ha forhold. De vil bare ligge rundt. Eller bor du på bygda der det ikke er så mange innbyggere?

Hva er en livspartner egentlig? 

Anonymkode: d0377...11e

• Liker 1
Skrevet

Samme greia her. Har greid få kjæreste ila to år, men ikke mange nye venner nei.. 

Anonymkode: 61396...663

Skrevet

Jeg er helt motsatt. Får venner lett hvor enn jeg er, men har stort sett vært singel hele livet... 

Anonymkode: 76f0c...480

• Liker 5
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Nå tuller du fælt, menn vil jo ikke ha forhold. De vil bare ligge rundt. Eller bor du på bygda der det ikke er så mange innbyggere?

Hva er en livspartner egentlig? 

Anonymkode: d0377...11e

Sludder. Menn har ikke nødvendigvis følelseslivet tilkoblet kriblinger i snabelen. Det senker terskelen markant for hva en kan finne på å pule. En behøver ikke ha noen andre krav til motparten enn at utseendet pirrer litt i øyekroken.

Selvsagt stiller en krav og setter standard for en man skal dele livet og tiden sin med. Mange kvinner greier ikke å snurre hjernen sin omkring forskjellen. Og da legger de opp til å feile.

Nok av menn ønsker et forhold. Flere kvinner tilfredsstiller kriteriene for pulings enn for gullring.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har det motsatt, jeg får lett nye venner, blir ofte god venn med de jeg dater og. Men kjæreste finner jeg ikke. Menn vil enten pule meg, eller bli kompis med meg. Eller ikke ha noe med meg å gjøre da.

Anonymkode: 7da43...cbc

• Liker 2
Skrevet

Jeg har det også slik. Får meg veldig lett kjæreste, men venner er det verre med.

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, Kamikatze skrev:

Sludder. Menn har ikke nødvendigvis følelseslivet tilkoblet kriblinger i snabelen. Det senker terskelen markant for hva en kan finne på å pule. En behøver ikke ha noen andre krav til motparten enn at utseendet pirrer litt i øyekroken.

Selvsagt stiller en krav og setter standard for en man skal dele livet og tiden sin med. Mange kvinner greier ikke å snurre hjernen sin omkring forskjellen. Og da legger de opp til å feile.

Nok av menn ønsker et forhold. Flere kvinner tilfredsstiller kriteriene for pulings enn for gullring.

Wow, why? Hva skal til for at en dame er verdt en gullring da? Har selv alt, men blir behandla som møkk og han eneste jeg likte etter bruddet med eksen, ville ikke ha meg og hadde ikke noen ordentlig grunn, men bruke meg kunne han osv, enda eksen hans ikke er i beste kvalitet og verken han selv, 

Anonymkode: 71c8c...b21

• Liker 1
Skrevet

Jeg er helt motsatt. Får fort venner men møter ikke kjærligheten. 

Dere som gjør det, hva gjør dere? 

• Liker 1
Skrevet

Her er det jevnt, jeg får både venner og kjærester, men samtidig vanskelig og man mislykkes en del og har bare hatt en stor kjærlighet, det har bare ikke funket med noen andre i ettertid, traff en jeg ble veldig glad i og kunne tenke meg en framtid med, men han behandlet meg ikke bra 😭

Skrevet

Mye lettere å få venner, men det er nok fordi jeg er mann.

Anonymkode: 59466...ae4

Skrevet

Jeg synes det kan være vanskelig å få venner. Men enda vanskeligere å få kjæreste. 

Kvinne. 

Anonymkode: 62c50...266

• Liker 1
Skrevet
On 9/15/2018 at 11:37 PM, AnonymBruker said:

Jeg er helt motsatt. Får venner lett hvor enn jeg er, men har stort sett vært singel hele livet... 

Anonymkode: 76f0c...480

samme her.

Anonymkode: f16b1...5fe

• Liker 1
Skrevet
On 9/15/2018 at 8:19 AM, AnonymBruker said:

Hvorfor er det lettere å få kjæreste enn å få venner?

Fint for deg. Jeg klarer ikke å finne hverken venner eller kjærester.

Skrevet

En forklaring kan være at folk flest ikke er på aktiv leting etter nye venner. Når man får en ny venn er det gjerne pga. tilfeldigheter. Jeg skulle gjerne hatt noen nye venner, men aner ikke hvor jeg skulle begynt å lete en gang. Noen ganger kan jeg f.eks få kjempegod kjemi med en ansatt i en butikk og tenke at vi kunne blitt gode venner. Men man ber jo ikke ukjente med på "vennedate". 

Kjærester kommer gjerne fordi begge er på utkikk, og man har denne radaren mer ute. Det er også sosialt akseptert å be folk på date av en romantisk art.

Det er egentlig ganske snålt, at man ikke er åpen for nye vennskap, men lett finner menn man er interessert nok i til å prøve å bli kjent med. 

Anonymkode: 3f8c0...c35

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)
På 17.9.2018 den 3.03, AnonymBruker skrev:

Wow, why? Hva skal til for at en dame er verdt en gullring da? Har selv alt, men blir behandla som møkk og han eneste jeg likte etter bruddet med eksen, ville ikke ha meg og hadde ikke noen ordentlig grunn, men bruke meg kunne han osv, enda eksen hans ikke er i beste kvalitet og verken han selv, 

Glem ord som 'verdt' og 'fortjent'. De lever i ens egen fantasi, og ikke i virkelighetens verden. En trenger ingen grunn til å velge bort de en ikke ønsker å dele livet med. At han 'bruker' deg er jo bare i ditt hode. Fra hans ståsted er det trolig snakk om gjensidig sex, etter at han har avklart at det ikke blir noe mer. Hvis han lover og lyver er han en skittstøvel. Hvis du vet det ikke blir noe mer, men stiller opp som sexleketøy fordi du håper det kan utvikle seg til noe, så er det inne i ditt hode alt drama utspiller seg.

Ingen behøver finne seg i å bli behandlet dårlig. Hvis du ikke lever for drama, så finner du neppe drømmefrosken din mens du er samboer, og ikke klarer å slippe taket...

Det som skal til for at ei dame skal greie å snappe seg en gullring er kompatibilitet. Hun må tilfredsstille hans kriterier for hva han vil dele livet med. Ikke alle kan oversettes til rene ord; det kan være ganske subtilt, det der. Jeg sier ikke at du skal tilstrebe deg å nå opp til hans "kvalifiseringkrav". Du må bare innse at du har valget mellom å forholde deg til det, eller finne på noe annet.

Endret av Kamikatze

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...