Gå til innhold

Onani (og squirting)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herre gud, jeg får bare ikke nok i dag! 

Dildodama la ut et tips her en dagen ang squirting: å sitte på huk med en g-punkt vibrator.

Jeg er vant til å squirte da g-punktet blir stimulert, men dette var vilt mye i fht hva jeg er vant til. Synd å ikke ha en type som tenner på det her sammen med meg. Phu...! Syns det er så innmari godt å squirte, bare jeg er forberedt på det. Som mange små miniorgasmer som bare skyller ut anspenthet og bekymringer. 

Flere som har prøvd? 

Hvordan liker dere å onanere? 

Ps: vær så snill og ikke ødelegge tråden med hva squirtet er osv. De diskusjonene har vi allerede hatt altfor mange av. 

Anonymkode: d2737...012

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men får du noe ut av selve squrtingen? Orgasmen fordtår jeg selvsagt. Jeg har bare squirtet en gang og orgasmen kom etterpå.

Anonymkode: 606e0...1d6

Skrevet

Jeg tror vel egentlig det er en psykiskgreie med at jeg kobler det til mine første heftige orgasmer. 

Men føler litt den samme utladningen som en orgasme gir, selv om jeg ikke kommer etterpå, da jeg squirta så mye som nå. 

Skrevet

Da er det vel sikkert det visuelle kombinert med minnene? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da er det vel sikkert det visuelle kombinert med minnene? 

Aner ikke, eneste grunnen jeg kan finne til at jeg liker det så godt 🤷‍♀️ men slike mengder som i dag har jeg aldri opplevd! 

Skrevet

Squirter ja og også i den onaneringsposisjonen du nevner. Har inntrykk av at de aller fleste menn tenner på å få dama til å squirte :)

Anonymkode: ecf16...c51

• Liker 1
Skrevet

Tenker det kan ha litt av samme greie som for meg og når sæden skytes ut. Man kan jo trene seg opp til å få orgasme uten ejakulasjon, men for meg så mangler det mye av den "gode" følelsen om jeg ikke også ejakulerer.
Samtidig kan jeg, om jeg har vært nært ved å komme svært mange ganger over litt tid (ved f.eks. runking eller langvarig sex), kan en del av de gode følelsene til orgasme komme når jeg går på do. Sikkert fordi en kobler den følelsen til orgasmen.

Bare noe jeg har tenkt på en gang i blant.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Squirter ja og også i den onaneringsposisjonen du nevner. Har inntrykk av at de aller fleste menn tenner på å få dama til å squirte :)

Anonymkode: ecf16...c51

Herlig! Har vært litt redd for at mannfolk syns det er ekkelt. Spesielt mtp alle de trådene her inne med hva squirting består av. 

3 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Tenker det kan ha litt av samme greie som for meg og når sæden skytes ut. Man kan jo trene seg opp til å få orgasme uten ejakulasjon, men for meg så mangler det mye av den "gode" følelsen om jeg ikke også ejakulerer.
Samtidig kan jeg, om jeg har vært nært ved å komme svært mange ganger over litt tid (ved f.eks. runking eller langvarig sex), kan en del av de gode følelsene til orgasme komme når jeg går på do. Sikkert fordi en kobler den følelsen til orgasmen.

Bare noe jeg har tenkt på en gang i blant.

Ja, det kan godt være, selv om mange damer squirter FØR orgasmen kommer. At hos dere er det mer synkront? Han forrige jeg var med brukte jeg litt tid på å få til å forstå at jeg ikke kom da, men var like før, slik at han absolutt ikke skulle stoppe da jeg squirta. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det kan godt være, selv om mange damer squirter FØR orgasmen kommer. At hos dere er det mer synkront? Han forrige jeg var med brukte jeg litt tid på å få til å forstå at jeg ikke kom da, men var like før, slik at han absolutt ikke skulle stoppe da jeg squirta. 

Erfaringsmessig er det veldig individuelt i hvilken sammenheng orgasmen og squirtingen har. Noen squirter uten orgasme, noen squirter midt i den, noen squirter før den, noen mot slutten.

Elsker selv å få jenter til å squirte (har blitt squirtet ned ganske mange ganger), så lenge jenta er relativt hydrert og har vært på do. Er hun dehydrert og ikke vært på do en stund, så vil den andelen av væske som kommer fra blæra være mer preget av urin (nei, squirting er ikke piss, man bygger opp en væskeansamling i blæra (og i kjertler rundt omkring) i et hurtigere tempo enn at nyrene kan prosessere det - ergo er det ikke urin - men om man ikke har tømt seg først vil man få med rester fra blæra òg).

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Erfaringsmessig er det veldig individuelt i hvilken sammenheng orgasmen og squirtingen har. Noen squirter uten orgasme, noen squirter midt i den, noen squirter før den, noen mot slutten.

Elsker selv å få jenter til å squirte (har blitt squirtet ned ganske mange ganger), så lenge jenta er relativt hydrert og har vært på do. Er hun dehydrert og ikke vært på do en stund, så vil den andelen av væske som kommer fra blæra være mer preget av urin (nei, squirting er ikke piss, man bygger opp en væskeansamling i blæra (og i kjertler rundt omkring) i et hurtigere tempo enn at nyrene kan prosessere det - ergo er det ikke urin - men om man ikke har tømt seg først vil man få med rester fra blæra òg).

Logisk det du sier på slutten der i fht hvordan jeg opplever det. Jeg går alltid på do før sex, og blir som regel mobbet fordi jeg drikker så mye 😅 

Deilig 😍 vil bare igjen og igjen og igjen 🙈

• Liker 1
Skrevet

Da er det bare å kjøre på!

Møtte ei italiensk tøtte, engang, og vi etterlot hotellrommet med en luftfuktighet på minimum 80%. Fantastisk ferie.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Da er det bare å kjøre på!

Møtte ei italiensk tøtte, engang, og vi etterlot hotellrommet med en luftfuktighet på minimum 80%. Fantastisk ferie.

😅😂 Høres ut som det var digg for dere begge 😍

• Liker 1
Skrevet

Og ja, jeg har også kjent på det at det liksom mangler noe hvis jeg ikke squirter. Det blir liksom ikke like godt uten.. 

• Liker 1
Skrevet

Da jeg ser antall visninger kontra antall svar, spør jeg igjen:

Hvordan liker du å onanere? 

Skrevet

På mange ulike måter, alt etter som det passer: Dusjstrålen mot klitoris, fingre med klitoris, noe inn i skjeden. Men jeg har faktisk aldri brukt vibrator. Jeg synes ofte det blir mer intenst når jeg bøyer meg i hoften, f.eks. sitter på huk eller ligger bøyd på siden i sengen. Godt som sovemedisin om kvelden, men også god avslapning en laaang morgen, som på en lørdag som i dag.

Anonymkode: e1d6f...11c

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herre gud, jeg får bare ikke nok i dag! 

Dildodama la ut et tips her en dagen ang squirting: å sitte på huk med en g-punkt vibrator.

Jeg er vant til å squirte da g-punktet blir stimulert, men dette var vilt mye i fht hva jeg er vant til. Synd å ikke ha en type som tenner på det her sammen med meg. Phu...! Syns det er så innmari godt å squirte, bare jeg er forberedt på det. Som mange små miniorgasmer som bare skyller ut anspenthet og bekymringer. 

Flere som har prøvd? 

Hvordan liker dere å onanere? 

Ps: vær så snill og ikke ødelegge tråden med hva squirtet er osv. De diskusjonene har vi allerede hatt altfor mange av. 

Har du noen tips til bra g punkt vibrator? 

Anonymkode: 4e2da...8ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...