Gå til innhold

Senkveld med Helene og Stian

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om det allerede finnes en tråd om dette. (Jeg lette, men fant ingen).

Så, hva syns vi om programmet? Er de verdige overtakelsen etter Thomas&Harald, eller er konseptet gått ut på dato for lengst? Kan disse to føre noe nytt til konseptet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye bedre enn gamle senkveld ihvertfall!! Dette kommer jeg til å  se på!!

Anonymkode: 33466...1f1

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye bedre enn gamle senkveld ihvertfall!! Dette kommer jeg til å  se på!!

Anonymkode: 33466...1f1

Jeg syns også dette var bedre enn hva gamle senkveld ble til slutt! Jeg likte Thomas og Harald også, men det ble litt "intetsigende" til slutt, på en måte. Veldig forutsigbart. Jeg skal absolutt gi Helene og Stian en sjanse. To flotte mennesker med masse energi. Nei, jeg ble glad av å se på dem! :P  

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Janzypants skrev:

Jeg vet ikke om det allerede finnes en tråd om dette. (Jeg lette, men fant ingen).

Så, hva syns vi om programmet? Er de verdige overtakelsen etter Thomas&Harald, eller er konseptet gått ut på dato for lengst? Kan disse to føre noe nytt til konseptet?

Hvilket konsept er det du snakker om? Konseptet talkshow? For det er vel neppe gått ut på dato enda. Thomas og Harald derimot var gått lagt over dato, så synes det var greit at noen andre fikk tatt over fredagskvelden.

Anonymkode: 1d633...903

• Liker 2
Skrevet

Aldri likt Stian Blipp, syns han er slitsom og "to much".  Kommer ikke til å se på.

• Liker 8
Skrevet

Teite og påtatte programledere.  Nei fra meg gitt! 

Anonymkode: 65ccf...39d

• Liker 5
Skrevet

Det var ingen tvil om at Helene var veldig nervøs, kroppsspråket hennes og blikket viste at hun var veldig uvant med rollen som programleder :) Tror hun vil gjøre en god profil med mer erfaring :) 

Blipp er Blipp, hans nervøsitet fikk han jobbet mye med i hans forrige talkshow. 

Om jeg vil sitte hver fredag å se dem? Nei, men det er kun fordi jeg ser programmet 3-4 ganger i halvåret. Lett underholdning en fredagskveld. 

Anonymkode: adb78...0d4

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilket konsept er det du snakker om? Konseptet talkshow? For det er vel neppe gått ut på dato enda. Thomas og Harald derimot var gått lagt over dato, så synes det var greit at noen andre fikk tatt over fredagskvelden.

Anonymkode: 1d633...903

Skjønner at en del fortsatt ser på talkshows, men synes selv konseptet har gått ut på datoen. Det henger vel igjen fra tiden med lineærtv og man "måtte" ha noe på skjermen hele tiden. Da var jo slike show relativt greie.

I dagens verden så kan man jo se ting akkurat når det passer en og man kan velge og vrake i programmer. Da tror jeg talkshow lett faller bak.  

Anonymkode: 94f61...74a

• Liker 4
Skrevet

Jeg fatter ikke at slike TV-programmer faktisk trekker noen seere. Kanskje for over femten eller tjue år siden, da slike programmer fremdeles var en relativt ny greie - men ikke nå lenger. Det er jo bare pjatt og tullprat.  

Tenk hvor mye penger TV-kanalene kunne ha spart seg, hvis de bare hadde sparket ut disse kjedelige bleiene. Heøler fått inn noen kvalitetsfolk med kvalitetsprogrammer...  

Anonymkode: 0c67c...13a

• Liker 1
Skrevet
På 15.9.2018 den 0.55, Janzypants skrev:

Ikke så mye som var forandret. Hva de kan tilføre showet gjenstår å se. Vi får ta en ny vurdering når første sesong er over. :popcorn:

Skrevet

Så artig at Helene er blitt sammen med dansepartneren sin. 

Husker jeg tenkte at det var noe mellom dem allerede under SVD.

Anonymkode: 3d684...610

• Liker 2
Skrevet

Nesten like kjedelig som T&H.

Anonymkode: 5451c...f41

Skrevet

Jeg synes at Stian har kommet seg, Helene virket veldig nervøs. Synes de har endel å gå på når det gjelder å intervjue, hvorfor skulle de snakke om barn og sosiale medier med Skjelvet-skuespillerne, hvorfor ikke snakke mer om filmen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...