AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #1 Skrevet 14. september 2018 Hvilke fag er enklest? Tenkte å melde meg opp til eksamen til jul i samfunnsfag og muligens et fag til. Jeg har ikke lest noe så må begynne nå! Kan jeg klare det? Jobber og har barn. Fristen for oppmelding er i morgen. Anonymkode: a87e5...42e
Gjest Klodrian Skrevet 15. september 2018 #2 Skrevet 15. september 2018 Hva mener du med hvilke fag som er enklest? Forbedre karakter i de fagene du ser du kan forbedre deg i, og ta fag som du evt. skulle mangle. Hva er målet ditt? Er det et spesielt studie du skal inn på?
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #3 Skrevet 15. september 2018 Det kommer jo naturligvis ann på dine evner. Er du god i matte, er matte et lett fag osv. For meg var det engelsk, samfunnsfag og historie som var enkle fag. Anonymkode: 99e82...c45 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #4 Skrevet 15. september 2018 Vil vel si at du har et dårlig utgangspunkt når du vil velge de letteste fagene nå med tanke på videre studier? Høyere utdanning er ikke lett! Anonymkode: 0ff19...1f2 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #5 Skrevet 15. september 2018 Det kommer som det sies her, an på evner. Men samfunnsfag og engelsk er vel de letteste. Historie krever mer oversikt for å kunne forklare årsak og konsekvenser. Har man anlegg for matte, er nok det også relativt enkelt. Anonymkode: ec024...527
Vampen Skrevet 15. september 2018 #6 Skrevet 15. september 2018 Jeg syntes norsk, engelsk, samfunnsfag og historie var enkelt, mens matte og naturfag var et ork. Hva som er enkelt for deg kommer an på deg.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #7 Skrevet 15. september 2018 Jeg tok generell studiekompetanse etter 23/5-regelen. På høstsemesteret hadde jeg matematikk,samfunnsfag, naturfag, da tok jeg eksamen skriftlig i matte, muntlig i samfunnsfag,engelsk naturfag, pluss en praktisk prøve i naturfag. Engelsken besto av både muntlig og skriftlig del.På vår semesteret tok jeg eksamen i norsk, matte, og historie. På Norsk er pensum så stort at det er umulig å gjennomføre på kun ett halvt år, det samme gjelder historie. Historie var muntlig, matte skriftlig, norsk består av både muntlig, og skriftlig bokmål og nynorsk. Jeg kombinerte dette med jobb, og fytti grisen det krever kraftig disiplin. Går du ikke inn for å gi 100%, så faller du fort av lasset. Det er jo ikke umulig, men det krever mye. Anonymkode: 9b5ef...003
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #8 Skrevet 15. september 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer som det sies her, an på evner. Men samfunnsfag og engelsk er vel de letteste. Historie krever mer oversikt for å kunne forklare årsak og konsekvenser. Har man anlegg for matte, er nok det også relativt enkelt. Anonymkode: ec024...527 Engelsk er ikke nødvendigvis lettere enn historie, det er mye historie man skal gjennom i engelsk og, i tillegg til masse politikk, også skal man også ha ganske bra engelsk uttale. Anonymkode: 11b0b...3f2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå