Gå til innhold

Dårlige venner eller ingen venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du valgt?

Anonymkode: a4ec6...9ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen venner, det sier seg selv gjør det ikke ?

• Liker 2
Skrevet

Dårlige! Inntil jeg får meg nye og bedre. Hadde ikke giddet å gå rundt å Sture alene. Alltid noe man kan få brukt dem for inntil nye dukker opp

Anonymkode: 62667...d2a

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlige! Inntil jeg får meg nye og bedre. Hadde ikke giddet å gå rundt å Sture alene. Alltid noe man kan få brukt dem for inntil nye dukker opp

Anonymkode: 62667...d2a

Trist men må si meg enig :( Selv om dårlige venner er kjipt er det også trist å være alene og ensom... Skal virkelig ikke være lett nei

Anonymkode: 24705...8c9

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trist men må si meg enig :( Selv om dårlige venner er kjipt er det også trist å være alene og ensom... Skal virkelig ikke være lett nei

Anonymkode: 24705...8c9

Ja, er dessverre enig. I mine tilfeller har ikke disse vennene vært "dårlige" hele tiden. Det har vært ordentlig hyggelig til tider, men de har hatt tendens til å forsøke å manipulere meg i perioder.

Anonymkode: f78c7...a99

Skrevet
24 minutter siden, Eugene Onegin skrev:

Ingen venner, det sier seg selv gjør det ikke ?

Nei. Det flest frykter mest er ensomhet.

Skrevet

Bedre med en ekte fiende, enn en falsk venn.

• Liker 2
Skrevet

Det er mange måter man kan være en dårlig venn på, så for meg er det ikke noe fasitsvar på det. 

Skrevet (endret)

Jeg valgte å ha ingen venner fremfor dårlige. Jeg ble helt nedbrutt og dårlig av de.

Endte tilslutt opp med å få nye, genuine, hjelpsomme og ekte venner. Tok bare litt tid å finne de.

Endret av *Budeia*
  • Liker 4
Skrevet

Jeg vil heller være venneløs enn å ha dårlige venner som bryter meg ned og behandler meg dårlig.

• Liker 7
  • 2 uker senere...
Skrevet

Etter erfaringer fra dette året med mange dårlige venner, hadde jeg så absolutt valgt å være venneløs. Det er utrolig trist å være sammen med personer som ikke bryr seg om deg, å sårer deg titt og ofte. Har kuttet ut endel venner dette året, å har det mye bedre med meg selv. Nå skal det sies at jeg heldigvis har noen gode venner igjen. Men slik som jeg opplevde å bli såret gang på gang, hadde jeg heller valgt å være alene desverre! 

Skrevet

Ensomhet er det verste, men noen ganger har det likevel vært nødvendig å kutte ut dårlige eller feil venner og klare seg alene en stund for å komme ut av et usunt mønster. 

Anonymkode: 9d043...27c

• Liker 1
Skrevet

Spørst va du legger i dårlige venner, har til enn hver tide enkelt mindre brae venner 

Anonymkode: 72feb...d9c

Skrevet

Ingen.

Anonymkode: 2edfc...253

Skrevet

Har du nedbrytende "venner" som rett og slett ødelegger livet ditt må du fjerne disse raskt. Om du finner det som en lettelse etterpå så gjorde du det rette.

Jeg personlig ryddet opp kraftig rundt meg, ikke godta nedlatende holdninger. Men det er veldig vanlig å være negativ til andre mennesker.

Anonymkode: 76de1...8bf

Skrevet

Ingen venner helt klart.

Anonymkode: 38b92...de6

Skrevet

Jeg tror jeg ville valgt dårlige venner. Men kommer litt an på hvordan dårlige de er. 

Skrevet

Ingen venner. Dårlige venner kutter jeg ut med en gang. 

Anonymkode: a72e4...684

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...