Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Noen som har prøvd ut the ordinary? Har nettopp kjøpt the ordinary vitamin c magnesium ett eller annet siden det var tomt for min vanlige krem og jeg har ikke så altfor mye penger å bruke på krem for øyeblikket. Denne kommer nok i morgen, men lurer på om noen har prøvd ut merket og hvordan du syntes det funket? Finner lite norsk erfaring om det.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har brukt det i litt over en uke, men sånn ti forskjellige produkter. Tror det er greit? Akkurat nå sitter jeg med den aha syren i ansiktet, må gå å vaske den av faktisk. 

PS: De selger serien på H&M, så slipper du å vente.

Endret av Emblja
Skrevet

Det fungerer absolutt. Og hvis du ikke synes det fungerer, så har de 365 dagers angrerett.

Jeg bruker stort sett bare The Ordinary-produkter, og er veldig fornøyd. Har kun hatt problemer med ett av produktene tidligere, og det er 100 % Plant-Derived Squalane. Ellers har de veldig god kundeservice, så hvis du har spørsmål om produkter eller slikt er det veldig greit å kontakte dem gjennom nettsiden. 

Det føles for godt til å være sant fordi det er såpass billig, men det fungerer og gjør det de skal på meg, i alle fall. Jeg vet om flere som har samme erfaring.

Anonymkode: 7f608...62c

Skrevet

Ikke prøvd deres c vitamin men niacinamide serumet. Ingen synlig effekt på porer som lovet , etter 1 og en halv flaske. Kjøper nok ikke en til. 

Anonymkode: 95ffb...52d

Skrevet

Har testet en del av produktene deres den siste måneden, jeg er veldig fornøyd :) 

Skrevet

Har foreløpig bare testet ut Rosehip seed oil, men den er super. Gir fukt, og føles utrolig god på huden. Billigere og bedre enn andre Rosehip seed oljer jeg har prøvd fra andre merker. 

Anonymkode: 6bd7b...d83

Skrevet

Bruker retinol og aha 30 %/bha :) Fornøyd med de. 

Anonymkode: 52a8c...d36

Skrevet

Har brukt flere produkter derifra i en måneds tid nå, og er veldig fornøyd! 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...