Gå til innhold

Når du suger..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Med eksen lot jeg han ikke sprute i munnen min engang, smakte/luktet vemmelig. Så da runket jeg han idet han kom istedet. 

men min nåværende kjæreste lar jeg komme i munnen min (hans sæd lukter/smaker nesten ingenting) men jeg svelger ikke :P konsistensen er så nasty😅 

Anonymkode: 10f77...2aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid.

Anonymkode: 8418e...c09

• Liker 2
Skrevet

Svelger ja, smaker ikke godt, det gjør egentlig ikke penis heller, men tenner på å suge ham. Og hil ikke ha klinet på klærne heller. 

Anonymkode: 89935...edc

Skrevet

Nei, det kan jeg ikke fordra. Er først i det siste jeg har begynt å like å suge, så kan jo være at jeg endrer meg i fht sæden også etterhvert 😉

Anonymkode: 39b63...3af

Skrevet

Jeg suger desverre veldig skjelden. Har lyst til å prøve igjen,men når det begynner å bli noen år siden sist,så får jeg en mental sperre mot å prøve igjen. Blir tent av tanken da😋 på alle åra jeg og mannen har vært sammen har han fått komme i munnen min en gang,og det gjør jeg ikke igjen med det første😅

Skrevet

Nei, det er så sykt ekkelt.

gjorde det med xn men aldri gjort det med han jeg er sammen med nå på 7 året. Ikke pga han, men for jeg syntes sæd er ekkelt som faen

Anonymkode: 49ebb...cef

Skrevet

Ja.

Jeg liker sperm jeg da, ikke at jeg ville kjøpt en sæd-shake på Joe&the Juice, men det smaker jo ... sex? Og sex er godt.

For min del foretrekker jeg å ha den utenfor munnen når han kommer og kjenne det treffe tunga og bli bittelitt sølete. Er visuell og elsker også å se på sprut, og slikke opp dråpene som havner på han eller meg etterpå. Og så suge ut de siste par dråpene som kommer etter den store spruten. Ikke alltid jeg griser så mye med maten da, det er både praktisk og digg å bare ta alt langt bak i halsen og. Da får jo ikke jeg sett eller smakt særlig på det, men det er vel kanskje deiligere for mannen å bare bli "melket" helt. Men for meg er det deiligst å se på han sprute og få spruten på meg. 

Variasjon er vel nøkkelen 😃 

Anonymkode: f5364...c2c

• Liker 1
Skrevet

Ja, som regel gjør jeg det. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Jeg har aldri vurdert en gang å ikke svelge, jeg tenker at det hører med. Jeg synes også sæd (eller hans ihvertfall) smaker godt. Så jeg ser ikke noen grunn til at jeg ikke skal svelge - eller drikke, tenker jeg vel mer på det som, for det er ganske mye. Det eneste er vel hvis jeg deepthroater og alt går rett i halsen, sånn er det jo noen ganger. Og andre ganger vil han heller sprute på meg, og jeg liker det også, jeg liker å føle ham på meg (men ikke i øynene. herreJesus, det svir jo i to døgn etterpå). Spruter han på meg på kroppen, så "mater" han meg gjerne med litt av sæden, jeg liker det så lenge han gjør det med en gang (sæd skal inntas med en gang, mens den er varm og tjukk!). 

Jeg har ikke noe imot litt søl, jeg søler selv når jeg spruter også, da avslutter vi gjerne sexen med en kjapp dusj før vi hviler eller sovner inntil hverandre. 

Anonymkode: d0e26...88b

• Liker 1
Skrevet

Yess,because i love him and it.:hjerte:

Anonymkode: 078b5...2c3

Skrevet
På 14.9.2018 den 21.28, AnonymBruker skrev:

... tar du spruten i munn og svelger? 

Anonymkode: c8edf...4dc

Ja, med mindre han bommer da.. 🤪😃

Han setter stor pris på det og jeg synes det er bedre enn en del av alternativene.. 

Skrevet

Nei.  Det gørr ekkelt

Skrevet
På 15.9.2018 den 0.28, AnonymBruker skrev:

Jeg digger å gi blow jobs, men klarer ikke svelge. Har prøvd å venne meg til det, men jeg brekker meg hver gang. Bestemte meg derfor for å slutte å svelge.

Anonymkode: 50357...619

Cluet er å mixe det med ei stor spyttklyse i munnen før du svelger. Aldri hatt problem med å svelge. Det smaker ikke godt, men det er det mye som ikke gjør.

Skrevet

Nei.

Anonymkode: 4c063...64c

Skrevet

Hva er det man skal ha sæd nerri magan for da, har jeg aldri skjønt. Sparer kroppen min for det.

Anonymkode: bb4f5...f8e

Skrevet

Av en eller annen grunn mistenker jeg flere gutter/menn for å svare med sin våte drøm her.

Anonymkode: 4c063...64c

• Liker 1
Skrevet
On 9/17/2018 at 4:37 AM, AnonymBruker said:

QJa, det gjør jeg. Jeg har aldri vurdert en gang å ikke svelge, jeg tenker at det hører med. Jeg synes også sæd (eller hans ihvertfall) smaker godt. Så jeg ser ikke noen grunn til at jeg ikke skal svelge - eller drikke, tenker jeg vel mer på det som, for det er ganske mye. Det eneste er vel hvis jeg deepthroater og alt går rett i halsen, sånn er det jo noen ganger. Og andre ganger vil han heller sprute på meg, og jeg liker det også, jeg liker å føle ham på meg (men ikke i øynene. herreJesus, det svir jo i to døgn etterpå). Spruter han på meg på kroppen, så "mater" han meg gjerne med litt av sæden, jeg liker det så lenge han gjør det med en gang (sæd skal inntas med en gang, mens den er varm og tjukk!). 

Jeg har ikke noe imot litt søl, jeg søler selv når jeg spruter også, da avslutter vi gjerne sexen med en kjapp dusj før vi hviler eller sovner inntil hverandre. 

Anonymkode: d0e26...88b

Jeg er likedan. Og nei, jeg er ingen mann som skriver sin våte drøm som noen nevnte 😂 jeg elsker sex, jeg elsker pikk og mer enn noe annet så elsker jeg å tilfredstille personen jeg ligger mer! 

Anonymkode: ede6b...7c7

Skrevet

Ja. 

Anonymkode: e1ef3...184

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...