AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #1 Del Skrevet 14. september 2018 Kjenner dere noen eller en/ei som utad virker hyggelig mot alle, en slags påtatt hyggelighet, som egentlig ikke er det likevel? En person som ikke er stabil. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg daglig omgås en bekjent som er generelt hyggelig mot alle, men som jeg tviler litt på. Han er veldig på, det er alltid snakk rundt han. Si vi sitter rundt et bord, skjer det aldri at han lar andre snakke uten at han involverer seg selv. Uttad: fremstår som en hyggelig person. Grunnen til at jeg tviler på fyren, er fordi jeg har hørt han baksnakke en person flere ganger til en gruppe på 5-6 stykk. Jeg kunne involvert meg i baksnakkingen, men droppet det. Jeg sliter litt med å forstå (han). Andre som har vært borti tilsvarende? Anonymkode: 53c22...6d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #2 Del Skrevet 14. september 2018 Åjaja. Slike mennesker som flyter på sjarmen utad. Pill råtne når de ikke får det som de vil. Anonymkode: c1c07...5c5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #3 Del Skrevet 14. september 2018 Det finnes dessverre mange slike mennesker. Høflige, snille og hyggelige, men egentlig er de noen falske jævler. Anonymkode: efc9a...1ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #4 Del Skrevet 14. september 2018 Virker ganske gjennomsnittelig på meg. Alle mennesker slenger rundt seg med dritt, irritasjon og snikksnakk om andre uansett. Anonymkode: 94e05...8cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #5 Del Skrevet 14. september 2018 Svigermor er en sånn. Anonymkode: 19e99...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #6 Del Skrevet 14. september 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker ganske gjennomsnittelig på meg. Alle mennesker slenger rundt seg med dritt, irritasjon og snikksnakk om andre uansett. Anonymkode: 94e05...8cb Ikke alle. Anonymkode: 53c22...6d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #7 Del Skrevet 14. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Åjaja. Slike mennesker som flyter på sjarmen utad. Pill råtne når de ikke får det som de vil. Anonymkode: c1c07...5c5 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes dessverre mange slike mennesker. Høflige, snille og hyggelige, men egentlig er de noen falske jævler. Anonymkode: efc9a...1ea Interessant å lese. Anonymkode: 53c22...6d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #8 Del Skrevet 14. september 2018 Kjenner til flere. Blant annet eksen min. Anonymkode: 53edb...286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #9 Del Skrevet 14. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke alle. Anonymkode: 53c22...6d1 Å joda. Noen er bare smartere i forhold til hvor de slenger ut dritten sin. Vanskeligere å bli tatt for det om man sitter å slenger dritt hjemme sammen med kjæresten, eller med bestevenninnen, en om man slenger dritten sin rundt i hytt og pine. Alle slenger dritt. Anonymkode: 94e05...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #10 Del Skrevet 15. september 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Å joda. Noen er bare smartere i forhold til hvor de slenger ut dritten sin. Vanskeligere å bli tatt for det om man sitter å slenger dritt hjemme sammen med kjæresten, eller med bestevenninnen, en om man slenger dritten sin rundt i hytt og pine. Alle slenger dritt. Anonymkode: 94e05...8cb Alle gjør ikke det nei. Jeg snakker ikke dritt om noen, og jeg forsvarer andre om noen gjør. Så bare slutt å tro at alle gjør det. Anonymkode: 9e663...d15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå