AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #1 Skrevet 14. september 2018 Har sluttet å røyke for ca 1 år siden og er så kåt vær eneste dag etter at jeg ga meg så vurderer å starte igjen. Runker flere ganger om dagen og begynner å bli slitsomt. Menn å kvinner som sliter med det samme ? Er selvfølgelig kanskje ikke et slit men frustrasjon 😌 mann Anonymkode: 740ba...b87 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #2 Skrevet 14. september 2018 Røyking reduserer ikke bare sexlyst men også spermkvaliteten så det er i mine øyne en dårlig idé å starte å røyke igjen. Anonymkode: 207d9...5bc
Rotemor Skrevet 14. september 2018 #3 Skrevet 14. september 2018 Har sluttet å røyke selv, men ser ikke sammenhengen der. Det handler vel mer om å bruke den tiden på noe mer konstruktivt.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #4 Skrevet 19. oktober 2018 Er vel konstruktivt å runke da? Hmm. Jeg sliter med det motsatte, blir kåt av å røyke! Eller mens jeg røyker tenker jeg på pene jenter som røyker, røykefetisj? Så jeg runker stort sett hver gang mens jeg røyker en sigarett og må stoppe flere ganger underveis for å ikke komme, så kommer jeg fort når jeg har røyket ferdig. Noen flere som blir så kåte av røyking? Anonymkode: 7b39e...423
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #5 Skrevet 19. oktober 2018 Huff stakkars folk som sliter med plagsom og frustrerende sex lyst....men det går vel an å få medisiner som demper slitsom sex lyst ? Anonymkode: a090c...de1
Gjest Warrior Skrevet 19. oktober 2018 #6 Skrevet 19. oktober 2018 Bedre å være kåt, ha sex og kose med seg selv enn å røyke? Mindre farlig er det også. Ikke begynn å røyk igjen for å dempe kåtheten. Er det så ille så snakk med en lege om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå