AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #1 Skrevet 14. september 2018 Hei! Bestilte et par smykker fra na-kd den 02.september med Bring levering. Smykkene ble shipped ut den 05.september og ifølge na-kd sine sider ville Bring bruke mellom 3-5 (businessday) på å levere pakken til meg. Nå er jeg på dag 7 om jeg ikke skal telle med den 5. Fortsatt ikke mottatt noe pakke og heller ikke fått noe Mail fra Bring angående pakken min. Flere som opplever at leveringen tar lang tid? Prøvd å kontakte kundeservice flere ganger og alt de skriver. «oh, im sorry:(, it will receive shortly <3»...... Anonymkode: cee69...f08
Nerine_ Skrevet 14. september 2018 #2 Skrevet 14. september 2018 Jeg bestilte derfra 31. Aug og fikk pakken i posten igår. De hadde salg på den tiden der, så jeg fikk mail om lenger leveringstid pga. stor pågang. Vent og se en liten stund til☺️
Banan Skrevet 16. september 2018 #3 Skrevet 16. september 2018 Noen som vet om man må betale toll på varer fra na-kd? 🙂
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #4 Skrevet 16. september 2018 På 14.9.2018 den 19.36, Nerine_ skrev: Jeg bestilte derfra 31. Aug og fikk pakken i posten igår. De hadde salg på den tiden der, så jeg fikk mail om lenger leveringstid pga. stor pågang. Vent og se en liten stund til☺️ Å, så bra! pakken hadde for lengst ankommet postkontoret mitt, men posten hadde ikke sendt meg noe melding om det..så jeg satt jo å vente på pakke i postkassen. Ja ja, fikk i hvert fall pakken min:) Anonymkode: cee69...f08
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #5 Skrevet 16. september 2018 14 minutter siden, Banan skrev: Noen som vet om man må betale toll på varer fra na-kd? 🙂 Nei, null toll og frakt:) Anonymkode: cee69...f08 1
Nerine_ Skrevet 16. september 2018 #6 Skrevet 16. september 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å, så bra! pakken hadde for lengst ankommet postkontoret mitt, men posten hadde ikke sendt meg noe melding om det..så jeg satt jo å vente på pakke i postkassen. Ja ja, fikk i hvert fall pakken min:) Anonymkode: cee69...f08 Dårlig av posten! Den var for stor for postkassen, siden du måtte hente den?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #7 Skrevet 16. september 2018 3 minutter siden, Nerine_ skrev: Dårlig av posten! Den var for stor for postkassen, siden du måtte hente den? Nei, bestilte kun to halskjeder og de kom i en bitteliten pose. Men posten leverte den til postkontoret? Skjønte ikke selv hvorfor.. Anonymkode: cee69...f08
Nerine_ Skrevet 16. september 2018 #8 Skrevet 16. september 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, bestilte kun to halskjeder og de kom i en bitteliten pose. Men posten leverte den til postkontoret? Skjønte ikke selv hvorfor.. Anonymkode: cee69...f08 Ser jo nå at det står i HI, sorry😁 så tullete å ikke levere den i postkassa da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå