AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #1 Skrevet 14. september 2018 Kanskje meningsløst å skrive dette her, men må bare lufte litt til noen I natt hadde jeg for aller første gang en drøm om at jeg og mannen min fikk oss en liten jente. Var litt merkelige greier inne i der, jeg var visst en av dem som gikk gravid uten å vite det før jeg lå på sykehuset og ble undersøkt - og brått startet fødselen gitt 😂 Uansett... Det var så ekte. Når jeg fikk henne i armene og mannen min sto å gråt ved siden av... Ah, den følelsen. Som jeg lengter å få oppleve det. Som jeg simpelt lengter etter å få en positiv test! Ber til all ulogikk som finnes at jeg er sanndrømt. Holdt meg fra å tisse hele dagen nå, fordi mannen har bilen på jobb og jeg hadde visst tomt for tester. Trodde jeg hadde en liggende... Men den blir nok, atter engang, negativ. Er så utrolig lei nå. Lei og veldig, veldig trist. Flere sjeler der ute som har det litt vondt i dag? Anonymkode: 38406...93d 1
frk.Sanna Skrevet 15. september 2018 #2 Skrevet 15. september 2018 På 14.9.2018 den 14.02, AnonymBruker skrev: Kanskje meningsløst å skrive dette her, men må bare lufte litt til noen I natt hadde jeg for aller første gang en drøm om at jeg og mannen min fikk oss en liten jente. Var litt merkelige greier inne i der, jeg var visst en av dem som gikk gravid uten å vite det før jeg lå på sykehuset og ble undersøkt - og brått startet fødselen gitt 😂 Uansett... Det var så ekte. Når jeg fikk henne i armene og mannen min sto å gråt ved siden av... Ah, den følelsen. Som jeg lengter å få oppleve det. Som jeg simpelt lengter etter å få en positiv test! Ber til all ulogikk som finnes at jeg er sanndrømt. Holdt meg fra å tisse hele dagen nå, fordi mannen har bilen på jobb og jeg hadde visst tomt for tester. Trodde jeg hadde en liggende... Men den blir nok, atter engang, negativ. Er så utrolig lei nå. Lei og veldig, veldig trist. Flere sjeler der ute som har det litt vondt i dag? Anonymkode: 38406...93d Klem til deg. Ikke gi opp drømmen din🙏🏻 Har dere prøvd lenge?❤️
Patriotpaula Skrevet 15. september 2018 #3 Skrevet 15. september 2018 Jeg var for det meste skikkelig irritert på samboeren i går, uten at han sa noe på det. Grunne for at jeg var skikkelig i skikkelig dårlig humør var at jeg blir så lei meg av å tenke på at jeg fortsatt ikke er gravid (som om det er hans «feil»). Skulle så gjerne lyktes første forsøk, men den gang ei... Blir nesten litt deppa av å tenke på denne prosessen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå