Gå til innhold

Hvorfor svarer ikke jenter på kontaktannonser???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Alle sammen. En ting har jeg lurt på, har hatt to annonser inne på forskjellige steder på nettet i meget lang tid, disse er nå slettet. Er en helt normal mann på 36 år og et ok utseende, fast jobb. Men har to barn fra et tidligere forhold som bor hos meg av og til. Er det dette som skremmer jentene fra å ta kontakt. Skrev også i annonsen at det var ok om jenta hadde barn.

Jeg stilte ingen krav til utseende men jeg skrev at jenta måtte like seg selv.

Har noen et tips om hvor jeg skal legge inn annonsen for å få svar, vel fikk tre svar tidligere men de var useriøse...... :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok at mange er litt skeptiske til kontaktannonser. Der så mye rart ute og går for tiden.

Dessuten tror jeg ikke at det er så mange jenter som bevisst ser etter sånne kontaktannonser og det er stort sett veldig mange menn som setter inn annonser også (er det ikke?).

Jeg tror at jeg hadde tatt alt med ro jeg og ventet til noen dukket opp helt av seg selv.

Skrevet

Du må oppgi hvor høy inntekt du har.... da ordner det seg vettu....

Skrevet

Er helt enig med Waco her! Tror at vi jenter vil ha en mann med

høy inntekt, du får bare sette det inn i annonsen din. Kanskje det hjelper?

Selv har jeg mann med høy inntekt, så jeg leser

ikke kontaktannonser i det hele tatt!

Likevel håper jeg at du finner en dame som

verdsetter deg for det du er! :lol:

Skrevet

Egentlig litt interessant å lese svarene her, He He. Bekrefter dette egentlig at jenter stort sett er opptatt av makt og penger, eller tar jeg feil?Vel inntekten min er ikke akkurat dårlig, men jeg vil ikke ha ei jente som kun er ute etter bankkontoen min, vil heller ha ei med litt andre verdier. Når det gjelder annonser er jeg enig i at det er mye rart. Mye virker useriøst, litt synd da dette ødelegger for de som prøver å være seriøs. Er egentlig ikke typen som gidder å fly på byen for å sjekke, sitter heller på en pub. Dessuten fikser jeg ikke helt dette tekno styret. Er såpass gammel at jeg fortsatt lever litt i 70-80 tallet når det gjelder musikk :-)

Gjest Duchess
Skrevet

Jeg tror det kan ha noe med barna å gjøre, jeg vet iallefall om flere som har hatt problemer med at motsatt kjønn trekker seg unna pga barn fra tidligere forhold.

Gjest Cassandra, ikke innlogget
Skrevet

Det er mye lettere for kvinner å legge ut annonse selv, og så kan hun sile. Det er som oftest MANGE menn som har annonser og ikke fullt så mange kvinner. Så kvinnene kan bare velge og vrake...*ss*

Du får skrive til de kvinnene du finner interesante da vet du. Kanskje får du napp...

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei,-

Som torarne så har også jeg hatt kontaktannonser inne på ulike nettsteder den siste tiden. Her har det heller ikke vært respons i det hele tatt.

Som heterofil mann (40) og transe så er det kansje ikke så rart at Dere damer ikke svarer på slike annonser som min.

Jeg traff ei dame for 3 1/2 mnd. siden som jeg har holdt tett kontakt med inntil for en mnd. siden, da hun p.g.a. barna valgte å gå tilbake til ex'en sin.

Jeg gjorde det slutt med min ex for en god stund siden, men hun tennte på mine feminine sider. Dette var noe som vi valgte å holde mellom oss og ikke fortelle til vår familie. Vi hadde det forsåvidt fint med shoppingturer etc. sammen, men jeg fallt aldri helt for henne og da ble det feil for meg å fortsette forholdet.

Jeg er på ingen måte feminin som mann, men jeg føler av og til behov for å sminke, og kle meg i dameklær.

Synspunkter jenter??

Jeg er på ingen måte hårsår, og regner med ulike reaksjoner her. :wink:

mvh. Randi Beate

Skrevet

Jeg svarer aldri på kontaktannonser fordi jeg har lest så mange historier om damer som har gjort det, og truffet farlige menn... Disse historiene er i de samme bladene de har kontaktanonnser. Litt ironisk?! :lol:

Kontaktannonser er kanskje ikke den rette måten treffe damer på, det finnes i hvert fall andre måter å gjøre det på. Chatting på internett er et alternativ hvis du ikke er typen til å gå på byen. Chatting er også en raskere måte å bli kjent med noen enn via kontaktannonser :blunke:

Randi Beate; du må vel være feminin for å være transeksuell?! Kanskje du ikke skulle sagt at du var transe før du ble litt bedre kjent med ei jente? Folk som ikke kjenner deg vil kanskje få inntrykk av at du bestandig går kledd i dameklær når du skriver at du er transe.

Skrevet

Jeg tror nok det er lettere for jenter å få svar på kontaktannonser, og mange foretrekker sikkert å sette inn sin egen fremfor å svare på andres annonser - på den måten kan de "velge og vrake" litt mer. Tror også noen er litt redde for å svare på anonyme annonser; for det kan jo være noen jeg kjenner...

At du har barn kan virke begge veier, mange kvinner synes det er ok med menn som tar seg av barna sine - det viser at de er omsorgsfulle, mens andre kvier seg for å involvere seg med menn som har barn fra før.

Uansett: prøv å svar på aktuelle annonser selv - da har du nok mye større sjanse for å lykkes!

Lykke til! :D

Skrevet

Hei Eminel

Det er mulig at chat er en bedre måte å sjekke damer på, og jeg er enig i at det å gå på byen er det beste. Nå har jeg prøvd med kontaktannonse og det var mest for å se om det var noe respons å få på det.

Du skriver at jeg vel må være feminin for å være transseksuell.

Jeg er IKKE transseksuell bare så det er sagt!!!!!!

Jeg er transvestitt, eller som vi liker å kalle det idag TRANSE

Men du er ikke den første som tar feil her.

En transseksuell person er en person som har valgt,- og eller er på vei til å skifte kjønn. En mannlig transseksuell f.eks. har en kvinnelig identitet og opplever det å være mann som en påtvunget sosial og seksuell rolle.

Påtvunget ved at "hun" er født i en kropp som ikke stemmer overens med identiteten.

I mine kontaktannonser står det at jeg "av og til føler behov for å sminke meg og kle meg i dameklær"

Det er mulig jeg skulle har fortsatt å bruke ordet transvestitt og at det er lettere å forstå.

Når det gjelder om jeg er feminin så er det bare å gå inn på min hjemmeside så vil du se den feminine utgaven. Som mann er jeg på ingen måte feminin.

Ha det fint

mvh. RB

Skrevet

Okei, jeg har visst misforstått litt... Det er nok sant at du ikke trenger å være feminin (som mann) når du er transvestitt!!

Var inne på hjemmesiden din. Du så kvinnelig ut med sminke. Du er flink til å sminke deg da :ler: Lykke til videre!

Skrevet

Jeg traff min kjære samboer på nett. (Weepz) Både han og jeg var ærlige i vår beskrivelse av hverandre. Tror ikke det er særlig lurt å enten legge skjul på ting, men trenger vel ikke avsløre ALLE hemmeligheter i profilen sin heller.

Noenganger klaffer det bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...