AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #1 Skrevet 14. september 2018 Trenger ikke skrive type relasjon, men kjenner ei dame som - for ikke så lenge siden kjøpte en vare uten at hun tok kvitteringen. Hun fikk så masse angst pga hun ikke hadde kvittering?! Hun sa hun hadde kjøpt det, og jeg ville se, hun tok den veldig forsiktig opp av vesken men hun ville vente til vi kom ut for hun var så sikker på at vi kunne bli stoppa, og at det var litt ekkelt å ikke ha kvittering. - glemmer noen ganger hva som var fartsgrensen, jeg satt på, de andre bilene lå nesten helt oppi baken våres. Det var åpenbart 80 og jeg mente det var 80. Likevel valgte hun å svinge AV et sted og stoppe, og sa at hun håper den første bak der blir tatt av politiet hvis de står der. Herregud!!! Kjøre av??!!! Fordi hun var redd for å ha kjørt i 80 ! Det virker som hun føler seg sett absolutt hele tiden, lg er livredd for ting. Hva synes dere dette ligner på? Anonymkode: 5fd81...370
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #2 Skrevet 14. september 2018 Litt nevrotisk kanskje, men mest av alt virker det bare som du ikke kjenner denne damen særlig godt og stresser noe sinnsykt når noens handlingsmønster er overraskende for deg. Folk gjør mye rart, spesielt hvis de er litt stresset og nervøs. Helt umulig å si noe som helst om en person på grunnlag av de har gjort to litt rare ting. Er ikke som om noe av dette er særlig dramatisk heller. Anonymkode: 449bd...6ae 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #3 Skrevet 14. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt nevrotisk kanskje, men mest av alt virker det bare som du ikke kjenner denne damen særlig godt og stresser noe sinnsykt når noens handlingsmønster er overraskende for deg. Folk gjør mye rart, spesielt hvis de er litt stresset og nervøs. Helt umulig å si noe som helst om en person på grunnlag av de har gjort to litt rare ting. Er ikke som om noe av dette er særlig dramatisk heller. Anonymkode: 449bd...6ae Kjenner henne godt. Anonymkode: 5fd81...370
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå