AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #1 Skrevet 14. september 2018 Hei! Jeg og mannen kommer rett fra fertilitetsklinikk besøk. Der fikk vi svaret på hvorfor vi ikke har klart å bli gravide på egenhånd. Mannen har dårlig sædkvalitet og de anbefalte ICSI for oss. Jeg har tusen tanker, lettet, lei meg, nervøs og kvalm. Kan noen fortelle meg litt om deres erfaringer med ICSI? Tusen takk på forhånd! Anonymkode: 700f5...ba2
Avalon Skrevet 14. september 2018 #2 Skrevet 14. september 2018 Blir ICSI på oss også. Er ikke kommet lenger enn til nesespray enda (første forsøk), begynner på sprøyter til uken. Ikke så mye erfaring å vise til enda, men er i grunn i samme båt som deg. Dårlige svømmere her også.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #3 Skrevet 15. september 2018 21 timer siden, Avalon skrev: Blir ICSI på oss også. Er ikke kommet lenger enn til nesespray enda (første forsøk), begynner på sprøyter til uken. Ikke så mye erfaring å vise til enda, men er i grunn i samme båt som deg. Dårlige svømmere her også. Hei! Så spennende! godt å høre at noen er i samme båt! Jeg skal ikke ha nesespray, kun sprøyter. Er vel litt i sjokk enda. Går dere privat? Anonymkode: 700f5...ba2
Gjest Albbas Skrevet 15. september 2018 #4 Skrevet 15. september 2018 Fikk en sønn på første forsøk med ICSI.
Avalon Skrevet 15. september 2018 #5 Skrevet 15. september 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Så spennende! godt å høre at noen er i samme båt! Jeg skal ikke ha nesespray, kun sprøyter. Er vel litt i sjokk enda. Går dere privat? Anonymkode: 700f5...ba2 Offentlig
Lerkeliten Skrevet 15. september 2018 #6 Skrevet 15. september 2018 Icsi pga. pco og dårlig spermkvalitet. Jeg fikk kun ut ett eneste egg på vårt første forsøk (+masse tomme eggposer), men her sitter jeg straks høygravid Vi gikk offentlig, nesespray + sprøyter.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #7 Skrevet 16. september 2018 21 timer siden, Lerkeliten skrev: Icsi pga. pco og dårlig spermkvalitet. Jeg fikk kun ut ett eneste egg på vårt første forsøk (+masse tomme eggposer), men her sitter jeg straks høygravid Vi gikk offentlig, nesespray + sprøyter. Åå trenger en solskinnshistorie❤️ Helgen he gått med på å være sp nervøs og utålmodig! Vi setter i gang så fort jeg får mensen om ca to uker! Krysser tær, fingre og alt jeg har for at det blir like vellykket for oss 😃 Anonymkode: 700f5...ba2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #8 Skrevet 18. september 2018 Har tvillinger på snart et år etter ICSI forsøk nr 4 😊 Anonymkode: a49f8...c6f
AnonymBruker Skrevet 28. september 2018 #9 Skrevet 28. september 2018 Vi fikk en jente på første ICSI forsøk Vi gikk offentlig, det er billigere. Anonymkode: 817b7...c06
FlyBabe Skrevet 28. september 2018 #10 Skrevet 28. september 2018 Vi har hatt to mislykkede innsett etter ICSI, og har to blastocyster på frys. Offentlig, kort protokoll (bare sprøyter).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå