AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #1 Skrevet 14. september 2018 En butikk jeg har veldig lyst på jobb i søker etter folk. Jeg gikk innom med søknad og CV. Gikk like etter åpningstid og det var ingen kunder så fikk prate med leder. Følte vi hadde en god samtale og hun sa : »du skal ikke se bort i fra at vi tar oss en prat» like før jeg skulle gå. Lurer på: når kan jeg forvente å høre noe? På stillingsannonse er det ingen frist, det står «snarest» og på lederen virket det som det hastet litt og at de trengte folk fortest mulig. Begynner å få dårlig magefølelse siden jeg ikke har hørt noe enda 😕 noen som hsr erfaring med butikk og kan si noe om hvor lang tid det pleier å gå? Anonymkode: b11a0...f9f
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #2 Skrevet 14. september 2018 Hvor mange dager siden er det du leverte søknaden da? Jeg jobber i butikk, og der har butikksjef noen ganger ringt søkere dagen etterpå, og noen ganger har det gått 1-2 uker.. Det kommer an på hvor mange søknader hun har fått inn, og selvfølgelig hvor mye det haster å få ansatt en. Anonymkode: ae87f...b2c
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #4 Skrevet 14. september 2018 Glemte å si at det var på tirsdag formiddag jeg var innom med søknaden. Viss jeg ringer, hva ville dere spurt om? Når jeg kan forvente å høre noe? Anonymkode: b11a0...f9f
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #5 Skrevet 14. september 2018 Det kan jo to opptil 2 uker ofte så jeg ville ikke ringe dem enda. Anonymkode: cda67...5a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå