AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #1 Skrevet 14. september 2018 Jeg er ikke noe racer på kjøkkenet, hvis jeg baker noe søker jeg opp oppskrift på nett eller bruker toropose. Her om dagen laget jeg Frokostbriks fra Toro - veldig lettvint og gode. Bare å blande sammen melblanding med vann og smøre klissedeig utover på en bakeplate, så rett i ovnen i 15 min. Overraskende godt resultat! Det er disse: https://www.toro.no/vaare-produkter/frokostbriks/ Men er det noen som har en oppskrift på dette? Altså frokostbriks som ikke trenger å eltes eller heves? Utifra ingrediensene ser det ut til at det går i mel, litt frø, salt, melk og bakepulver. Anonymkode: 769c0...e4f
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #2 Skrevet 14. september 2018 Det du bør se etter er oppskrift på grove scones. Jeg har dessverre ingen oppskrift, for jeg baker dem alltid litt på slump, så de blir aldri helt like, men det er fullt mulig bake scones med en blanding av frø, grovt mel og litt fint mel. Anonymkode: 5a6d6...819 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #3 Skrevet 14. september 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Det du bør se etter er oppskrift på grove scones. Jeg har dessverre ingen oppskrift, for jeg baker dem alltid litt på slump, så de blir aldri helt like, men det er fullt mulig bake scones med en blanding av frø, grovt mel og litt fint mel. Anonymkode: 5a6d6...819 Takk for svar! Prøver ut en grov scones-deig da og tilsetter litt ekstra frø og sånt! ts Anonymkode: 769c0...e4f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå