AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #1 Skrevet 14. september 2018 Usikker på om dette er rette underforum, men satser likevel.... Uten å utdype for mye; er det greit om jeg spør ham jeg holder litt på med om han er omskjært? Altså, vet jo at jeg finner ut av det om vi går så langt etterhvert (tror jeg da... har liten erfaring men tror man vil raskt se forskjell?), men lurer på om jeg burde "forberede" meg på noen måte... Er det noe jeg burde vite som er annerledes når man har sex med en mann som er omskjært? (han kommer fra en katolsk familie så det er derfor jeg tenker at han kanskje kan være omskjært) Anonymkode: 6b0d6...7ca
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #2 Skrevet 14. september 2018 Man kan jo alltids spør men det endrer jo ingenting. Pikk er pikk. Han holder kanskje ut lenger siden han er blitt omskjært, that 's it. Anonymkode: a426f...81f 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #3 Skrevet 14. september 2018 Det spiller ingen rolle for deg, ingenting du behøver å tenke over. Sexen blir ikke annerledes for din del. Anonymkode: 4bbe2...cc3 3
Gjest padawan Skrevet 14. september 2018 #4 Skrevet 14. september 2018 Jeg skjønne rikke hvorfor det skal utgjøre noen forskjell fra eller til.
Gjest Stella Rose Skrevet 14. september 2018 #5 Skrevet 14. september 2018 Ser ingen grunn til å spør om det.
Gjest Kritt Skrevet 14. september 2018 #6 Skrevet 14. september 2018 Jeg ser heller ingen grunn til å spørre om dette, det vil ikke endre noe som helst for din del. Ingen ting du trenger å forberede deg på.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #7 Skrevet 14. september 2018 Katolikker har da ingen spesiell tradisjon for omskjæring? Anonymkode: 57294...b8e 10
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #8 Skrevet 14. september 2018 Katolikker har ikke tradisjon for omskjæring. (Histotisk sett har de fordømt det, men i dag stiller de seg nøytrale.) Og det er veldig frekt å stille folk intime spørsmål om kjønnsorganene deres. Jeg er ikke spesielt begeistret for omskjærte peniser, men jeg venter og ser, opg forholder meg til det som leveres. Hvordan hadde du reagert hvis han spurte deg om størrelsen på klitoris og kjønnslepper feks? Anonymkode: fd110...cb3 9
Skriblerinna Skrevet 14. september 2018 #9 Skrevet 14. september 2018 Som flere over skriver, så har ikke katolikker tradisjon for omskjæring. Med en katolikk ville jeg heller vært nysgjerrig på hva han tenker om sex før ekteskapet. 3
Thyra Skrevet 14. september 2018 #10 Skrevet 14. september 2018 1 time siden, Skriblerinna skrev: Som flere over skriver, så har ikke katolikker tradisjon for omskjæring. Med en katolikk ville jeg heller vært nysgjerrig på hva han tenker om sex før ekteskapet. Ikke katolikker generelt. Men gjerne katolikker fra land hvor omskjæring er vanlig. F.eks USA og mange afrikanske land.
Gjest padawan Skrevet 14. september 2018 #11 Skrevet 14. september 2018 23 minutter siden, Thyra skrev: Ikke katolikker generelt. Men gjerne katolikker fra land hvor omskjæring er vanlig. F.eks USA og mange afrikanske land. Det er mer en kulturell greie enn religiøs greie at det er vanlig å omskjæres i de landene.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #12 Skrevet 14. september 2018 Synes ikke du skal spørre om fremtidige partnere har blitt kjønnslemlestet som barn, om det har skjedd har det skjedd sålenge funksjonen er nogenlunde bevart får det være bra nok vel, med mindre du er bekymret for at en kjønnslemlestet partner, skal kreve det samme for dine fremtidige barn da, at det overgrepet skal utføres på dine fremtidige barn, er det det du er bekymret for så er jo det forståelig selvsagt "katolikk" betyr også veldig mye rart, ekte kristne bør du passe deg for, men de fleste kristne i Norge er jo ikke kritstne de bare later som, men vanskelig å vite for oss, om det er en ekte religiøs eller en "liksom" religiøs vi snakker om her. Lykke til ihvertfall Anonymkode: a9f03...e6a 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #13 Skrevet 14. september 2018 Jeg synes det er lettere å runke en mann med forhud men utenom det er sexen det samme. Anonymkode: 817ed...cac
Thyra Skrevet 14. september 2018 #14 Skrevet 14. september 2018 4 timer siden, padawan skrev: Det er mer en kulturell greie enn religiøs greie at det er vanlig å omskjæres i de landene. Ja, det var det jeg mente. I de landene er de fleste omskjært, uansett livssyn eller mangel på livssyn. Men vet at kristne enkelte steder i Afrika ser på det å om skjære gutter (ofte også jenter) som noe bibelsk.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #15 Skrevet 15. september 2018 Typen min er omskåret av medisinsk grunn. Før han blir våt så er det ikke like enkelt å runke han enn før da det er litt tørrere enn før, men ellers merker jeg ikke forskjell på sexen eller noe. Eller, pga at forhuden hans var for trang, så er den blitt tykkere etter den fikk "lettet på trykket" 😏 Anonymkode: eed62...0c6
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #16 Skrevet 15. september 2018 Som helt uvitende her: runker man de på samme måte? Får de samme gleden av det som noen som ikke er omskjært? Anonymkode: e58f0...9ff
Blue Berry Skrevet 15. september 2018 #17 Skrevet 15. september 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke du skal spørre om fremtidige partnere har blitt kjønnslemlestet som barn, om det har skjedd har det skjedd sålenge funksjonen er nogenlunde bevart får det være bra nok vel, med mindre du er bekymret for at en kjønnslemlestet partner, skal kreve det samme for dine fremtidige barn da, at det overgrepet skal utføres på dine fremtidige barn, er det det du er bekymret for så er jo det forståelig selvsagt "katolikk" betyr også veldig mye rart, ekte kristne bør du passe deg for, men de fleste kristne i Norge er jo ikke kritstne de bare later som, men vanskelig å vite for oss, om det er en ekte religiøs eller en "liksom" religiøs vi snakker om her. Lykke til ihvertfall Anonymkode: a9f03...e6a Usmakelig og dømmende kommentar! 1
solmåneogstjerner Skrevet 15. september 2018 #18 Skrevet 15. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Som helt uvitende her: runker man de på samme måte? Får de samme gleden av det som noen som ikke er omskjært? Anonymkode: e58f0...9ff Samme måte. Men ofte har de litt mindre følsomhet. Som gjør at de holder lengre. Som kan være både en fordel og en ulempe, avhengig av mange ting.... 1
Rotemor Skrevet 15. september 2018 #19 Skrevet 15. september 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Usikker på om dette er rette underforum, men satser likevel.... Uten å utdype for mye; er det greit om jeg spør ham jeg holder litt på med om han er omskjært? Altså, vet jo at jeg finner ut av det om vi går så langt etterhvert (tror jeg da... har liten erfaring men tror man vil raskt se forskjell?), men lurer på om jeg burde "forberede" meg på noen måte... Er det noe jeg burde vite som er annerledes når man har sex med en mann som er omskjært? (han kommer fra en katolsk familie så det er derfor jeg tenker at han kanskje kan være omskjært) Anonymkode: 6b0d6...7ca Om han er OMSKÅRET, så er det en privatsak!
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #20 Skrevet 15. september 2018 4 timer siden, Absurdah skrev: Usmakelig og dømmende kommentar! Reliigion: Åpne religiøse bøker, f.eks Bibelen eller Koranen, der vil du se usmakelige og dømmende kommentarer i fleng, men kritikk av usmakelig og dømmende kommentarer fra "gud" er usmakelig og dømmende ? Trenger du sitater fra gud? Du som kvinne bør tie forsamlinger... , det er greit å kidnappe og voldta jomfruer som "krigsbytte", vantro skal brenne i helvette, kvinner skal ikke stoles på i rettsaker menns ord skal telle mangedobbelt hva gjelder troverdighet.... Trenger du flere sitater fra religiøse bøker ??? Ja., "jeg" er dømmende, mens religiøse forkjempere er gode snille moralske høyborgere vi ikke bør kritisere, men la dem få fritt spillerom til å beriek samfunnet vårt med deres guddommelige ideer... Herregud ... Kjønnslemlestelse av uskyldige små barn: Her må vi ta den svake parts side, barna, ja voksne har "religionsfrihet", men hva med barna de bør få det samme, velge selv når de blir store, dersom de som voksne føler for å kappe av seg det ene eller andre av kroppsdeler for å gjøre gud glad, er jeg 100% for, kjør på jeg er 100% for det, jeg er din største støttespiller, men å påtvinge slikt på uskyldige forsvarsløse barn, nei takk. Anonymkode: a9f03...e6a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå