sixx Skrevet 16. mars 2005 #1 Skrevet 16. mars 2005 Hva i all verden får folk til å se på BigBrother 4-5 timer daglig? :o http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=270508
Sheba Skrevet 16. mars 2005 #4 Skrevet 16. mars 2005 Den aktuelle damen har visstnok de siste dagene sett 10-12 timer daglig...hvordan i all verden er det mulig å få tid til det da?? :o Det er jo så man synes synd på henne, livet kan ikke være mye til stas hvis det man fordriver sin våkne tid med er BB...glad det ikke er meg!
Charmina Skrevet 16. mars 2005 #5 Skrevet 16. mars 2005 Burde fått seg en annen hobby ja - og enig med de over her - da er jo KG mye mye bedre
nat26 Skrevet 16. mars 2005 #6 Skrevet 16. mars 2005 Burde fått seg en annen hobby ja - og enig med de over her - da er jo KG mye mye bedre
Gjest kenneth Skrevet 16. mars 2005 #7 Skrevet 16. mars 2005 Hva i all verden får folk til å se på BigBrother 4-5 timer daglig? :o http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=270508 Jeg modifiserer gjerne setningen Hva i all verden får folk til å se på BigBrother 4-5 timer daglig? til Hva i all verden får folk til å se på BigBrother?
Annie Skrevet 17. mars 2005 #8 Skrevet 17. mars 2005 BB er morsomt, men å se det MER enn 1 time om dagen, dvs det som vises på vanlig TV, er ufattelig!
sixx Skrevet 17. mars 2005 Forfatter #9 Skrevet 17. mars 2005 Jeg modifiserer gjerne setningen Hva i all verden får folk til å se på BigBrother 4-5 timer daglig? til Hva i all verden får folk til å se på BigBrother? Helt enig.
Gjest happyending Skrevet 18. mars 2005 #10 Skrevet 18. mars 2005 Enten så er hun over normalt interessert i å se på andre mennesker, skriver en oppgave eller har seriøse fritidsproblemer..
Gjest Madeline Skrevet 18. mars 2005 #11 Skrevet 18. mars 2005 Jeg orker ikke se på BB i det hele tatt. Hva som får noen til å se 10-12 timer om dagen forstår jeg ikke.
Gjest gjest1 Skrevet 18. mars 2005 #12 Skrevet 18. mars 2005 Hehe..ja. Leste denne artikkelen med forferdelse. Snakk å begå sosialt selvmord.
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #13 Skrevet 18. mars 2005 Stakkars menneske.Er det ingen som kan besøke henen, ta henne med ut i frisk luft. ta henne med ut slik at hun kan oppleve den virkelige verden? Alvorlig nå...Nei, sannelig om jeg vet. Jeg har aldri fått meg til å si til noen at jeg så på det i timesvis. Søndagene er nok for meg. Damen kan være lenket til sengen, lenket til rullestol og avhengi av hjelp? i disse dårlige komunetider vet vi hva det betyr. Lufting en gang pr.uke. Noe skal man fordrive tiden med da. Antagelig bor hun alene. ikke barn , en skal jo sove, spise osv...så hun mangler faktisk mange timer på døgnet til andre normale ting. Da forutsetter jeg at hun er frisk. timer til handling,husvask,vanlig husarbeide,matlaging,besøke venner og fam,mosjon og frisk luft. Så om hun skal sitte der i...er det tre mnd de skal være inne? det er bare synd på slike som vier seg til tv og et program som er så til de grader ja...hva skal man si? program for undermålere....
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #15 Skrevet 19. mars 2005 Det var da voldsomt da! Å? syns du det. jeg bare spekulerer....
Gjest Leola Skrevet 19. mars 2005 #16 Skrevet 19. mars 2005 Det faktisk veldig sannsynlig at denne kvinnen er ufør - hvem ellers kan sitte 10-12 timer døgnet foran TV ? I så tilfelle så er det nesten verre at vi friske og oppegående mennesker sitter foran en PC store deler av fritiden vår Jeg gremmes av meg selv nrå jeg kaster bort nesten hver lørdag formiddag foran PC`en.
Annie Skrevet 19. mars 2005 #17 Skrevet 19. mars 2005 Å? syns du det. jeg bare spekulerer.... Det virket mer som en påstand enn en spekulasjon.
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #18 Skrevet 19. mars 2005 Det virket mer som en påstand enn en spekulasjon.Da er du forferdelig dårlig til å lese/tolke hva jeg skriver. Noe av det var faktisk med et glimt i øyet.
Annie Skrevet 20. mars 2005 #19 Skrevet 20. mars 2005 Da er du forferdelig dårlig til å lese/tolke hva jeg skriver. Noe av det var faktisk med et glimt i øyet.Hadde du vært registrert bruker her, så kanskje jeg kunne skjønt "glimtet". Man kjenner igjen skrivemåten til flere her og skjønner etterhvert når de spøker eller ikke. (OK ikke alltid da, men noenganger..) I ditt tillfelle klarte jeg ikke å se det nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå