AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #1 Skrevet 14. september 2018 Jeg er ei jente på 28 som alltid har vært veldig fascinert av peniser og tenner veldig på penisen i seg selv, og jeg er veldig oral meg av. Jeg og typen har vært sammen en stund og begynte så vidt å snakke om lek med andre, og etter litt moro med tanken fortalte jeg typen om min sterke tenning peniser. (Han visste godt at jeg liker hans) Vi har snakket en del og fantasert sammen, lang historie kort... : Vi skal nå i løpet av kort tid til København og besøke en swingersklubb med eget gloryhole-room, noe jeg gleder meg veldig til, og han skal være med inn og se på, og leke med meg mens jeg prøver en stor fantasi. Har noen andre erfaringer fra dette? Hvis du synes tråden her er utenfor det du selv liker foreslår jeg at du trykker deg pent ut av den, uten å skrive noe oppgulp du tenker på... Takk på forhånd! Anonymkode: ba40d...ede 4
Alvario Skrevet 14. september 2018 #3 Skrevet 14. september 2018 Jeg ville først forsikret meg om at man måtte levere rene prøver for å få aktiv adgang til klubben. Å swinge med bekjente er en ting, men for min del hadde jeg nok ikke klart å legge fra meg alle sykdommene de andre som var der kunne ha. 8
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #4 Skrevet 14. september 2018 Har snakket litt med klubben, og han jeg snakket med sa at det er meget gode testrutiner blant klubbens medlemmer og at det i svært liten grad er sykdommer på klubben og de tilfellene som har vært, har vært klamydia. Han anbefalte også noen dager han trodde det kom til å være "vakre pikke" i kø til meg i gloryhole. Jeg går konstant kåt og gleder meg til å leke med flere deilige peniser på en gang, og håper det står til forventningene. Han sa også at hullene er i fin høyde til å både ronke/suge, eller ta på dem kondom og testknulle dem. Kjenner jeg skriver i kåthetsrus nå, og ikke meningen og skape en onanisttråd her, men jeg gleder meg sykt! Anonymkode: ba40d...ede 8
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #5 Skrevet 14. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har snakket litt med klubben, og han jeg snakket med sa at det er meget gode testrutiner blant klubbens medlemmer og at det i svært liten grad er sykdommer på klubben og de tilfellene som har vært, har vært klamydia. Han anbefalte også noen dager han trodde det kom til å være "vakre pikke" i kø til meg i gloryhole. Jeg går konstant kåt og gleder meg til å leke med flere deilige peniser på en gang, og håper det står til forventningene. Han sa også at hullene er i fin høyde til å både ronke/suge, eller ta på dem kondom og testknulle dem. Kjenner jeg skriver i kåthetsrus nå, og ikke meningen og skape en onanisttråd her, men jeg gleder meg sykt! Anonymkode: ba40d...ede Digg digg digg! Jeg er kvinne og blir sykt kåt av det du skriver her. Høres digg ut i tankene i alle fall! Om jeg hadde turt noe sånt derimot.... Ønsker deg god tur og lykje til! Lag gjerne en ny tråd om opplevelsen i ettertid. Gleder meg til å lese 🤩 Anonymkode: 8f90e...4ac 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #6 Skrevet 14. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Digg digg digg! Jeg er kvinne og blir sykt kåt av det du skriver her. Høres digg ut i tankene i alle fall! Om jeg hadde turt noe sånt derimot.... Ønsker deg god tur og lykje til! Lag gjerne en ny tråd om opplevelsen i ettertid. Gleder meg til å lese 🤩 Anonymkode: 8f90e...4ac Tusen takk! Skal skrive her hvordan det gikk :) Så deilig at det er flere enn meg som synes det høres digg ut! Sexen med typen er også helt fantastisk etter vi bestemte oss, vi er liksom ekstra kåte og gleder oss begge. Han hadde visst også en del fantasier han håper på å få testet på swingersklubb. Om det blir halvparten så bra som vi ser for oss, så er vi fornøyde, og bonus med supersex i planleggingsfasen er også helt fantastisk :) Klem Anonymkode: ba40d...ede 2
lipglossy Skrevet 14. september 2018 #7 Skrevet 14. september 2018 Så spennende!! Tenner skikkelig på fantasien, men tror jeg ikke hadde turt å gjennomføre... 1
Rotemor Skrevet 14. september 2018 #8 Skrevet 14. september 2018 Vær så snill å bruk kondom ved suging også! Utover det; ha det gøy😊 4
Elaine Marley Skrevet 14. september 2018 #9 Skrevet 14. september 2018 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
Gjest fitteslikker Skrevet 14. september 2018 #10 Skrevet 14. september 2018 Forstår godt at du blir super kåt av tanken på det å suge, og leke med menn du verken vet hvem er, eller kan se. Brukes som en svært så villig «dukke».... Skulle ønske jeg som mann kunne slikke kvinner i gjennom et gloryhole, men slikt finnes vel ikke, eller gjør det? Tanken om å «måtte» jobbe og jobbe og jobbe, det bare til deres «egoistiske» fornyelse.... (som om jeg ikke hadde kost meg.....)Skulle så gjerne få oppleve det! Blir helt ør i hodet av bare tanken....
Katten.2.0 Skrevet 15. september 2018 #11 Skrevet 15. september 2018 Ser ut som jeg og fruen må til København. Hold oss oppdatert!
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #12 Skrevet 15. september 2018 Så heldig du er. Kunne godt tenkt meg begge sider av et gloryhole😍 Anonymkode: 88b97...1d2
Tyr og vekt Skrevet 15. september 2018 #13 Skrevet 15. september 2018 Jeg tenner også på tanken om at dama både suger og knuller gjennom gloryhole. Men ved oralsex med ukjente, bør man ikke bruke kondom? Det tar jo bort litt av gnisten, gjør det ikke? Ser for meg at det nesten er ekkelt å ha i munnen...
herzeleid Skrevet 15. september 2018 #14 Skrevet 15. september 2018 Jeg tror nok sykdomsforekomsten på slike steder er enormt mye høyere enn ellers så ville nok tatt noen forholdsregler. Sørg også for å tenke tilstrekkelig godt gjennom dette, da jeg ser for meg at det er fort gjort å angre når en går ut og ser at personen som akkurat har ejakulert i munnen din er en overvektig eldre fyr med vorter og dårlig hygiene. Utover det, ha en fin tur
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #15 Skrevet 16. september 2018 Anbefaler den lille klubben nede i kjelleren hvis du skal, veldig gøy! Varierende hvor mange som kommer, men dette kan du sjekke i forkant eller så kan du selv skrive at dere kommer og hva du ønsker å gjøre. Kondomer er lett tilgjengelig, og ikke noe noen reagerer på. Du kan jo avslutte med bukakke i et annet rom etterpå? Anonymkode: e2c51...1f2
csb Skrevet 16. september 2018 #16 Skrevet 16. september 2018 Kan dere som har vært der sende meg en link på dm? Dette er virkelig en stor fantasi jeg Og mannen deler
csb Skrevet 16. september 2018 #17 Skrevet 16. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler den lille klubben nede i kjelleren hvis du skal, veldig gøy! Varierende hvor mange som kommer, men dette kan du sjekke i forkant eller så kan du selv skrive at dere kommer og hva du ønsker å gjøre. Kondomer er lett tilgjengelig, og ikke noe noen reagerer på. Du kan jo avslutte med bukakke i et annet rom etterpå? Anonymkode: e2c51...1f2 Har du link? Send meg på dm?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2018 #18 Skrevet 16. september 2018 Jeg og typen var på swingerklubb i Amsterdam. Kjempemoro og en positiv opplevelse for oss begge. Vi måtte begge sende inn testresultater noen dager i forveien og alt på klubben var i trygge former med vakter og strenge regler på oppførsel. Et godt tips er å si ifra på forhånd hva du vil gjøre og følge denne planen. Et annet tips er å ikke planlegge noe dagen etterpå da det er gode muligheter for at du blir øm og stiv hvis du ender opp med flere deltakere😊 Lykke til og kos deg😉 Anonymkode: 483ad...014
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå