AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #1 Skrevet 14. september 2018 Har du blitt slettet som venn, eventuelt fått din venneforespørsel avvist? Tenker da på tilfeller hvor det virker ganske spesielt. Anonymkode: ec1e3...d76
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #2 Skrevet 14. september 2018 Nei. Har flere anmeldte der oppigjennom før av personlige årsaker. Trenger å se de stuggeste i samfunnet som terapi. Så - det ble for mye sjokk. De styggeste er så sinnsvakt schtøgge og intetsigende.... 182 tok direkte kontakt men jeg slettet alle etterhvert. Anonymkode: 88b67...07f
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #3 Skrevet 14. september 2018 Ja, folk som får barn har en tendens til å slette folk har jeg lagt merke til. Anonymkode: fd62e...83d 1
Gjest O.G. Skrevet 14. september 2018 #4 Skrevet 14. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, folk som får barn har en tendens til å slette folk har jeg lagt merke til. Anonymkode: fd62e...83d ??? Kan du forklare denne nærmere?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #5 Skrevet 14. september 2018 23 minutter siden, O.G. skrev: ??? Kan du forklare denne nærmere? De vil legge ut bilder av barna men la færre folk få se de. Annen AB. Anonymkode: e23da...9c3 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #6 Skrevet 14. september 2018 Jeg var i en venninnegjeng på ca. 4stk, fikk vite av de andre at hun ene i gjengen hadde kutta meg utav livet sitt. Da jeg skulle spørre henne på Facebook-melding om det var sant, så var jeg slettet gitt🤔 takk for 15års vennskap lzm, en kveld med tamme uoverensstemmelser så skal vi ikke ses igjen... Anonymkode: e23da...9c3 7
Gjest O.G. Skrevet 14. september 2018 #8 Skrevet 14. september 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: De vil legge ut bilder av barna men la færre folk få se de. Annen AB. Anonymkode: e23da...9c3 Ja, ja.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #9 Skrevet 14. september 2018 Nei, men jeg sletter folk ukritisk på bakgrunn av all den dritten de poster. Bilder av mat, lange forklaringer om hva de gjør hele dagen og en falsk oppvisning av hvor godt de har det når alle vet at de sliter. For å gjøre folk ekstra sinna så sender jeg en melding i messenger hvor jeg sier at jeg skal slette dem innen 24 timer for å se reaksjonen deres. Wow, sier jeg bare! Folk er opphengt i fakebook og jakten på likes, det er helt utrolig. De jeg liker minst er folk jeg ikke har sett på flere år som plutselig skal legge meg til, ikke noe til felles lengre og de er bare nysgjerrige........ Anonymkode: 1f62a...616 3
Elán Skrevet 14. september 2018 #10 Skrevet 14. september 2018 Det er en fyr som legger meg til på facebook. Etter kort tid sletter han meg igjen. Så treffes vi ute og da legger han meg til for så å slette meg igjen. Bryr meg i grunn ikke. Facebook for meg er for å holde lettere kontakt med gamle kjente (som jeg fortsatt ønsker noe kontakt med) og familie. Jeg går regelmessig gjennom facebooken min og sletter "venner" da vi ikke treffer hverandre og ikke blir vi å snakke noe sammen. Føler facebook blir brukt til å samle troféer, vise hvor populær de er og det gidder jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #11 Skrevet 14. september 2018 Ja, folk jeg ikke har kontakt med lengre har slettet meg, og jeg har slettet en haug også. I fjor høst sletta jeg nærmere 100 stk (og jeg skal nok ta en runde igjen i høst). Har ikke behov for at "alle og enhver" skal være på min fb, selv om jeg sjeldent legger ut noe. Jeg tar meg ikke nær av det, syns det er helt naturlig Anonymkode: 55af6...83b 2
Gasellen Skrevet 14. september 2018 #12 Skrevet 14. september 2018 Jeg har helt sikkert blitt sletta men jeg stalker ikke hvem. Jeg poster generelt lite. Jeg sletter folk jevnlig selv. Jeg har ikke interesse av middagen deres, joggeturene, at de er på sykehuset, at ungene deres går til skolen eller at de spiller farmville. De som jeg faktisk har en relasjon til irl nøyer jeg meg med "ta en pause"-funksjonen, så slipper jeg updates. Er egentlig ganske lei FB. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #13 Skrevet 14. september 2018 Ja, men vil betegne det som forventet de gangene det har skjedd. Har blitt slettet av noen personer som er sånn typisk pretensiøse folk som bare skal ha folk som "er noe" på vennelista si, blitt slettet av ekser og noen personer som er såpass perifer at jeg regner med de bare har "rydda" meg. Anonymkode: 3b4a8...8f0 1
OnFire Skrevet 14. september 2018 #14 Skrevet 14. september 2018 Ja, ved noen få tilfeller. Ikke folk jeg bryr meg nevneverdig om, eller som jeg har hatt mye kontakt med, men det er kjempespesielt at admin i en sosial gruppe (altså, vi møtes) legger meg til og så sletter meg senere. En annen fyr i samme gruppa, som det er sannsynlig å treffe via denne gruppa, som har slettet meg. Har knapt utvekslet noen ord med sistnevnte og vi har aldri hatt kontakt på Facebook/Messenger, men uansett teit å slette en person som det er sannsynlig å møte igjen senere. Ikke kranglet.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #15 Skrevet 14. september 2018 Jeg har blitt slettet av flere menn fordi jeg ikke når opp til standarden de har i omkretsen sin hva angår utseende. Anonymkode: e1812...e76
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #16 Skrevet 14. september 2018 7 timer siden, OnFire skrev: Ja, ved noen få tilfeller. Ikke folk jeg bryr meg nevneverdig om, eller som jeg har hatt mye kontakt med, men det er kjempespesielt at admin i en sosial gruppe (altså, vi møtes) legger meg til og så sletter meg senere. En annen fyr i samme gruppa, som det er sannsynlig å treffe via denne gruppa, som har slettet meg. Har knapt utvekslet noen ord med sistnevnte og vi har aldri hatt kontakt på Facebook/Messenger, men uansett teit å slette en person som det er sannsynlig å møte igjen senere. Ikke kranglet. Da må det jo nesten ha gått rykter? Slike folk er så forbanna irriterende! Anonymkode: 6da83...b0c
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #17 Skrevet 14. september 2018 Jeg sendte venneforespørsel til en jente jeg har flere nære venner til felles med, og hun avviste. Vi har vært på flere små sammenkomster og vinkvelder sammen, nettopp fordi vi har disse gode vennene til felles. På FB har vi også sånn 50 venner til felles. Jeg er absolutt ikke en person som adder i hytt og pine, og gjør lite ut av meg, så det var ganske spesielt at hun avviste forespørselen. Så vidt jeg vet har jeg aldri gjort eller sagt noe som kan ha fornærmet henne heller, vi har bare småpratet hyggelig sammen. Det stakk faktisk ganske mye, spesielt siden jeg må treffe henne igjen innimellom. Vi er alle voksne, nesten 30. Anonymkode: b7c46...684 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #18 Skrevet 14. september 2018 Nei aldri:p er alltid jeg som sletter noen Anonymkode: 6c6d1...dde
Jegern Puahate Skrevet 14. september 2018 #19 Skrevet 14. september 2018 Jeg ble slettet en gang, så jeg slettet 5 av mine venner for å gjenopprette selvfølelsen. 4
Ulla Ullsokk Skrevet 15. september 2018 #20 Skrevet 15. september 2018 Jeg ble slettet av to stk, én fordi jeg ikke klarer å holde kjeft når folk legger ut hylete dritt f eks dekket under "feminisme" (dvs ikke feminisme, men absurd drit som liksom er "korrekt" men som er helt psykt), rett og slett fordi jeg stiller spørsmål og ikke klapper de på skuldrene når de er helt på bærtur. Hun andre la ut rasistisk drit, og etter noen statuser klarte jeg bare ikke å la det gå. Det endte med at datteren hennes blandet seg og de gikk personlig til angrep på meg (som jeg bare måtte le av, synes litt synd på dem egentlig) selv om jeg kun holdt meg til sak. Sånne mennesker vil jeg uansett ikke ha på lista mi. Trenger ikke være enige med folk, men det er grenser for hvor mye idioti som kan stå umotsagt. Har sikkert blitt slettet av andre uten å vite det også, følger ikke med på tallene. Who cares? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå