Gå til innhold

Hva bør man unngå å si når man chatter med menn?

Anbefalte innlegg

Gjest lillemy36
Skrevet

Mest spørsmål til dere gutta .

hva skal/bør man ikke si/skive til en mann man chatter med? 

Han sier han er ute etter forhold.

har møtt han en gang .

men når jeg skriver på meldinger til han at jeg f.eks skulle likt jeg lå i arm kroken hans og nusset osv ( altså typisk sånn jenter skriver ) så blir han kald , svarer ikke på meldingene og skylder på at han kjører, er trøtt, Osv Osv... 

men sexsnakk, da kan han skrive og skrive selvom han kjører bil eller er trøtt....

er han ute etter bare sex ? 😪

føler meg som en drama fjortiss når jeg tar opp dette med han. At det sårer meg . 

Han hater dramadamer og jeg vil ikke at han skal tro jeg er det.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei vi damer skriver ikke at vi vil nusse og sitte i armkroken. Man chatter heller ikke mye om sex med en man har mtt 1 gang. Så ja, nok kun en ting han vil.

Anonymkode: 0ea37...1c6

• Liker 9
Skrevet

Han skal ikke skrive når han kjører bil. Basta.

Syns det virker veeeldig tidlig å snakke om kos i armkrok etter 1 møte.

• Liker 6
Skrevet

Tror du "chatter" for mye og at det virker som masing og er slitsomt.

Bare ikke skriv så mye, annenhver dag kanskje.

Anonymkode: 0d8ac...244

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han synes du skriver for mye kliss, og ikke vet helt hva han skal svare.

• Liker 1
Skrevet (endret)

De som elsker å chatte om sex som noe av de første og ofte eneste de chatter om , de er stort sett kun ute etter ligg...

De som er seriøse de klare å holde en normal dialog om forskjellige ting som ikke er relatert til sex, og er ofte flinke med oppfølgingsspørsmål.

Anser det heller ikke normaltå chatte om å sitte å kose i armkrokene til hverandre etter ett møte.

Endret av Helado
  • Liker 4
Skrevet
54 minutter siden, Helado skrev:

De som elsker å chatte om sex som noe av de første og ofte eneste de chatter om , de er stort sett kun ute etter ligg...

De som er seriøse de klare å holde en normal dialog om forskjellige ting som ikke er relatert til sex, og er ofte flinke med oppfølgingsspørsmål.

Anser det heller ikke normaltå chatte om å sitte å kose i armkrokene til hverandre etter ett møte.

Enig. 

Anonymkode: 0e08a...1dd

Skrevet

De aller fleste menn får litt noia av 'skulle ønske jeg satt i armkroken din og nusset og susset'. Ganske mange kvinner også, meg selv inkludert. Det er altfor sukkersøtt, kvalmende og masete. Ordene nuss og suss bør helst ikke brukes av personer over ti år etter min mening... 

Skrevet

Armkroken kan man prate om etter at man har sittet der og sett på film/tv og susset og nusset (eller råklint, fritt valg😂)

Avtal heller møte fortest mulig igjen for å kunne se hverandre og gjøre aktiviter og se hvordan du trives i hans selskap utenom chattingen som allerede ser ut på å være inne på et tydelig blindspor.

Skrevet

Både det han og du skriver om hadde vært no-go for meg (er kvinne). Hva skjedde med å vise interesse for hverandres liv, bygge opp tillit, bli kjent  og alt det der, fremfor å fokusere på hva man trenger fra den andre?

Anonymkode: 358a7...123

Skrevet

De få jeg har chattet med, som kjapt styrer samtalen over i sex/chatter mye når det kommer til sex, men ikke så voldsomt på andre ting, har gjerne vært ute etter sex. Et par av de kuttet også kontaktet etter et par møter, når de ikke fikk sex. 

Dog syns jeg det er litt voldsomt å snakke om å sitte i armkroken etter et møte (vet det er påpekt her tidligere). Det hadde vært avskrekkende selv på meg, som er relativt åpen av meg, og kan være ganske romantisk. 

Etter første møte med det som nå er min kjæreste, snakket vi bare løst og fast om alt, som vi gjorde før vi møttes. Og selvfølgelig snakket vi om at det var kult å møtes, at kaffen hadde kicket skikkelig inn så det var vanskelig å sove, at stilen i leiligheten hans var kul, at vi likte hverandre mye bedre i virkeligheten enn på bilder, osv osv. Bare fjas og moro 😂😊 men ingenting om at vi skulle ønske at vi lå i hverandres armer osv, vi kjente jo ikke hverandre.. kan egentlig ikke huske at slike melding er kom før etter 5/6 møtet, og etter flere uker, og først etter at vi faktisk hadde liggi i hverandres armer å sett film.. 

Jeg tror jeg hadde trukket meg litt tilbake om jeg var deg, hold litt igjen på betattheten og følelsene, så du ikke går på en smell her. Det er ikke et godt tegn når en mann ofte snakker om sex, og det stort sett er det som interesserer han. Hvis han ikke er så interessert i å snakke om deg, seg selv, verdier, interesser, hverdagslige ting osv, er han nok heller ikke så interessert i å vite av det. Selv er jeg veldig interessert i å vite mer om en jeg eventuelt skal dele livet med, men skal jeg bare ha sex, driter jeg jo i hvordan det går på jobben, og hva han har tenkt til å gjøre i huset neste år, liksom.. 

Anonymkode: 8fdae...181

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som min ex.

Antagelig er han kun ute etter en ting. Se på handlingene og ikke det han sier og så bestemmer du deg for hva du vil ha. Ikke la deg bli vippet av pinnen av en som bare er fokusert på sex?

Anonymkode: 9d172...186

Skrevet

Han prøver å lure deg. "Ute etter et forhold" ? Prater bare sex?

Forelskede menn synes ikke mye er kliss, om følelsene er ekte.

Lei for å si det, men dette er bare et av mange triks menn tyr til for å få seg et ligg..

Gi deg ut med han, og du får deg en knekk på selvtilliten. Ikke gjør dette.

Anonymkode: 151ab...a26

Skrevet

Min erfaring er at man skal unngå prat om sex. Det er nemlig som en lysbryter som er umulig å slå av. Og hele greia hvisler bort i pulings.

Anonymkode: e4608...db5

• Liker 1
Skrevet

Dropp denne fyren, du! :) 

Anonymkode: d1628...7fd

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
14 hours ago, lillemy36 said:

hva skal/bør man ikke si/skive til en mann man chatter med? 

men når jeg skriver på meldinger til han at jeg f.eks skulle likt jeg lå i arm kroken hans og nusset osv ( altså typisk sånn jenter skriver ) så blir han kald , svarer ikke på meldingene og skylder på at han kjører, er trøtt, Osv Osv... 

føler meg som en drama fjortiss når jeg tar opp dette med han. At det sårer meg.

Jeg synes det er litt tidlig å sende denne type meldinger når man bare har vært med hverandre 1 gang. Kanskje også litt tidlig å være åpen om nøyaktig hva man føler, at man blir såret osv. 

For meg er egentlig det viktigste at en dame jeg snakker med viser interesse. Det er ikke så viktig for meg at hun er morsom på chat osv. Det er viktigere at vi har kjemi i virkeligheten. På tinder for eksempel merker man fort om en dame snakker med flere menn, og om man er en av mennene hun har minst interesse for. Da blir det typisk korte svar, og minimal investering fra hennes side. Damen spør ikke spørsmål for å finne ut ting om deg, og spørsmålene og samtalen er noe overfladisk. Derfor blir jeg glad når jeg skriver med en som viser genuin interesse.  

Endret av Minesveiper
Skrevet
17 minutter siden, Minesveiper skrev:

For meg er egentlig det viktigste at en dame jeg snakker med viser interesse. Det er ikke så viktig for meg at hun er morsom på chat osv. Det er viktigere at vi har kjemi i virkeligheten. På tinder for eksempel merker man fort om en dame snakker med flere menn, og om man er en av mennene hun har minst interesse for. Da blir det typisk korte svar, og minimal investering fra hennes side. Damen spør ikke spørsmål for å finne ut ting om deg, og spørsmålene og samtalen er noe overfladisk. Derfor blir jeg glad når jeg skriver med en som viser genuin interesse.

Alltid dette, hva som skrives er ikke så veldig nøye :)  Men at man viser interesse og ikke bare skriver korte svar, som egentlig bare er å sparke ballen over til mannen igjen er viktig. Det går bare et par ganger, så forstår mottaker at dette ikke er noe genuint noe. Bare være overfladisk er vel det aller verste, for det viser manglende interesse!

Det går jo begge veier selvfølgelig, men hun spør jo oss menn nå da :) Så må det rimelig raskt ligge et ønske om å treffes "live", for det er ikke liv laga å bar snakke over "chat".

Skrevet
1 time siden, Minesveiper skrev:

This!

Når jeg spør flere ting og får bare korte svar tilbake hver gang (uten at hun spør om noe i retur), merker jeg fort at damen er egentlig ikke interessert. Da ser jeg ikke poenget med å fortsette med samtalen. Oftest fjerner jeg disse matchene.

Anonymkode: 1d809...280

Skrevet

Selv hater jeg å skrive både om sex og det å ligge i armkroken til fyren. Synes det er ganske så kleint😅

Anonymkode: 7f3e2...3f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...