AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #1 Skrevet 13. september 2018 Jeg ser for meg atbdet egentlig ikke skal lukte så mye om man har en god hygiene. For min del så lukter selve utfloden eller det våte som kommer når man er kåt osv bare litt sånn små syrlig, som yoghurt eller kefir eller noe og smaker også litt syrlig, men ikke vondt. Men det som er rart er at bare kort tid etter dusj så begynner det å lukte av alt det andre, altså det "rosa", de indre kjønnsleppene og innsiden av de ytre og klitoris osv osv, jeg kan ikke beskrive lukten, ikke direkte skalldyr, men på en slags måte kanskje.... Er dette normalt ? At det lukter av selve vaginaen liksom? Kjenner det hvis jeg tar meg selv der kort tid etter dusj og lukter på det etterpå. Og, hvis dette er normalt, er ikke det ekkelt for menn ? (Syntes selv ikke det lukter motbydelig, men det er fordi der kommer fra meg selv på en måte, hadde jeg luktet det av en annen så hadde jeg sikkert syntes det hadde vært ekkelt) Anonymkode: 0a73e...988
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #3 Skrevet 13. september 2018 Det skal ikke lukte fisk eller skalldyr av underlivet. Da har bakteriell vaginose. Det er helt ufarlig og veldig vanlig, men det skal ikke være slik. Da må du til lege. Ikke bruk vanlig dusjsåpe, det kan være grunnen til BV, altså ubalanse av ph i skjeden. For et rent og friskt underliv anbefaler jeg deg å ikke barbere deg og vaske kun med vann. Barberer du deg blir det også mer utflod pga "dritt" som kommer inn i skjeden. Anonymkode: 8bd67...561 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #4 Skrevet 14. september 2018 2 minutter siden, Tøytigern skrev: Syrlig, ja. Skalldyr, nei. Der lukter ikke skalldyr, men det er det eneste jeg kan sammenligne det med da. Hadde nok aldri spist en eske eller krabbe som lukta det samme som fitta mi. Anonymkode: 0a73e...988
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #5 Skrevet 14. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det skal ikke lukte fisk eller skalldyr av underlivet. Da har bakteriell vaginose. Det er helt ufarlig og veldig vanlig, men det skal ikke være slik. Da må du til lege. Ikke bruk vanlig dusjsåpe, det kan være grunnen til BV, altså ubalanse av ph i skjeden. For et rent og friskt underliv anbefaler jeg deg å ikke barbere deg og vaske kun med vann. Barberer du deg blir det også mer utflod pga "dritt" som kommer inn i skjeden. Anonymkode: 8bd67...561 Jeg har aldri noensinne brukt såpe nedentil, vasker godt med vann og jeg har ikke bakteriell vaginose, jeg har gått på to kurer og det har ikke endret seg, dessuten har jeg alltid hatt denne lukten så lenge jeg kan huske. Og utfloden lukter normalt. Men det er akkurat som "svetten" der nede har denne lukten. Alt som kommer ut fra skjedeåpningen har normal lukt. Det er bare det rundt jeg mener. Anonymkode: 0a73e...988
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #6 Skrevet 14. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skal ikke lukte fisk eller skalldyr av underlivet. Da har bakteriell vaginose. Det er helt ufarlig og veldig vanlig, men det skal ikke være slik. Da må du til lege. Ikke bruk vanlig dusjsåpe, det kan være grunnen til BV, altså ubalanse av ph i skjeden. For et rent og friskt underliv anbefaler jeg deg å ikke barbere deg og vaske kun med vann. Barberer du deg blir det også mer utflod pga "dritt" som kommer inn i skjeden. Anonymkode: 8bd67...561 Og en annen ting da. Å slutte å barbere meg, det skjer ikke. Jeg syntes det er ekkelt og ubehagelig å ha hår der og det ser stygt ut. Og hvis det er sånn at jeg ikke har barbert meg på en stund, så klarer jeg ikke å nyte sex. Føler meg ekkel. Det er helt uaktuelt. Anonymkode: 0a73e...988 3
Tøytigern Skrevet 14. september 2018 #7 Skrevet 14. september 2018 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri noensinne brukt såpe nedentil, vasker godt med vann og jeg har ikke bakteriell vaginose, jeg har gått på to kurer og det har ikke endret seg, dessuten har jeg alltid hatt denne lukten så lenge jeg kan huske. Og utfloden lukter normalt. Men det er akkurat som "svetten" der nede har denne lukten. Alt som kommer ut fra skjedeåpningen har normal lukt. Det er bare det rundt jeg mener. Anonymkode: 0a73e...988 Vagina har alltid en svak lukt. Men det skal ikke lukte som reker. Men du forklarer at den utfloden du har ikke lukter reke, og det er jo den som ville luktet reker og skalldyr/sur fisk, hvis det var noe feil. Jeg tror du lukter ganske så normalt, jeg. Jo lengre fra når damen har vasket seg, jo mer lukt og mange liker den lukten. Endret 14. september 2018 av Tøytigern 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #8 Skrevet 14. september 2018 1 minutt siden, Tøytigern skrev: Vagina har alltid en svak lukt. Men det skal ikke lukte som reker. Men du forklarer at den utfloden du har ikke lukter reke, og det er jo den som ville luktet reker og skalldyr/sur fisk, hvis det var noe feil. Jeg tror du lukter ganske så normalt, jeg. Jge lengre fra når damen har vasket seg, jo mer lukt og mange liker den lukten. Ja, det kan jo hende det er normalt. Har jo hørt at noen menn liker "fittelukt" det må vel være denne lukten det da. Det lukter ikke sterkt, det er en veldig svak lukt og nei det lukter ikke reker, men aner ikke hva annet jeg kan sammenligne det med, det er vel noe i samme sjangeren, men vanskelig å sette ord på det, vil si det lukter bedre enn reker,men. Har aldri fått noe klager på ekkel lukt, men ja, jeg er liksom heterofil og den eneste vaginaen jeg har lukta er min egen, så aner ikke hva som er normalt. Anonymkode: 0a73e...988
Tøytigern Skrevet 14. september 2018 #9 Skrevet 14. september 2018 Lurer du på om det er noe feil kan du jo prøve å vaske med sure såper som lactacyd før du skyller forsiktig med vann. Men man skal ikke vaske for mye, har jeg hørt. Jeg kan ikke så mye om dette, eller hvordan damer skal vaske. Men jeg hørte at det kan bli ubalanser og sopp når man vasker oftere enn det trenges eller skyller med for sterk dusj-stråle. Og sopp er visstnok veldig vondt. Jeg vet også at mange har en fetisj for å snuse på kvinners brukte undertøy, og det ville de jo ikke gjort hvis det var luktfritt...
Tøytigern Skrevet 14. september 2018 #10 Skrevet 14. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, det kan jo hende det er normalt. Har jo hørt at noen menn liker "fittelukt" det må vel være denne lukten det da. Det lukter ikke sterkt, det er en veldig svak lukt og nei det lukter ikke reker, men aner ikke hva annet jeg kan sammenligne det med, det er vel noe i samme sjangeren, men vanskelig å sette ord på det, vil si det lukter bedre enn reker,men. Har aldri fått noe klager på ekkel lukt, men ja, jeg er liksom heterofil og den eneste vaginaen jeg har lukta er min egen, så aner ikke hva som er normalt. Anonymkode: 0a73e...988 Jeg h ar merket en svak "duft" fra alle de kvinnene jeg har vært intim med. Ikke ubehagelig, men ja jeg vil kalle det fittelukt. Den skal være der pga en "normalflora" som må være i balanse for å ikke få irritasjon. Menn har ikke den typen lukt.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #11 Skrevet 14. september 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri noensinne brukt såpe nedentil, vasker godt med vann og jeg har ikke bakteriell vaginose, jeg har gått på to kurer og det har ikke endret seg, dessuten har jeg alltid hatt denne lukten så lenge jeg kan huske. Og utfloden lukter normalt. Men det er akkurat som "svetten" der nede har denne lukten. Alt som kommer ut fra skjedeåpningen har normal lukt. Det er bare det rundt jeg mener. Anonymkode: 0a73e...988 Det er nok helt normal lukt da. Kanskje du blir litt klam pga at du barberer deg. Noe du forøverig ikke har skrevet noe om, som kan være en viktig faktor. Da jeg sluttet å barbere meg luktet det mye mindre "fitte "som du beskriver det. Mindre klam, mindre lukt. Anonymkode: 8bd67...561 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #12 Skrevet 14. september 2018 1 minutt siden, Tøytigern skrev: Lurer du på om det er noe feil kan du jo prøve å vaske med sure såper som lactacyd før du skyller forsiktig med vann. Men man skal ikke vaske for mye, har jeg hørt. Jeg kan ikke så mye om dette, eller hvordan damer skal vaske. Men jeg hørte at det kan bli ubalanser og sopp når man vasker oftere enn det trenges eller skyller med for sterk dusj-stråle. Og sopp er visstnok veldig vondt. Jeg vet også at mange har en fetisj for å snuse på kvinners brukte undertøy, og det ville de jo ikke gjort hvis det var luktfritt... Ja, sopp er det ikke, har hatt det før, det svei og jeg fikk cottagecheese aktig utflod som luktet øl eller gjær. Ja, det er sant, det må vel ha en særegen lukt siden enkelte liker den omtalte lukten 😂 Jeg vasker meg bare nedentlig en gang daglig når jeg dusjer med kun rent vann. Tar en ekstra vask med klut og rent vann hvis jeg vet jeg skal ha sex f.eks da og jeg ikke har dusja den dagen🤣 Anonymkode: 0a73e...988
Tøytigern Skrevet 14. september 2018 #13 Skrevet 14. september 2018 Jeg syns det lukter mer hvis de har syntetiske undertøy... 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #14 Skrevet 14. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok helt normal lukt da. Kanskje du blir litt klam pga at du barberer deg. Noe du forøverig ikke har skrevet noe om, som kan være en viktig faktor. Da jeg sluttet å barbere meg luktet det mye mindre "fitte "som du beskriver det. Mindre klam, mindre lukt. Anonymkode: 8bd67...561 Ja, jeg barberer meg, svarte en annen i tråden om det lenger opp her men er ikke en hyppig barberer, når jeg var i forhold så passer jeg på å barbere jevnlig, men nå som jeg er singel barberer jeg bare hvis jeg skal ut på byen eller jeg vet at jeg skal ha sex med noen, som ikke blir sånn veldig ofte, en gang i mnd kanskje. Anonymkode: 0a73e...988
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #15 Skrevet 14. september 2018 2 minutter siden, Tøytigern skrev: Jeg syns det lukter mer hvis de har syntetiske undertøy... Ja, det kan jo hende det stemmer da det blir mer klamt. Anonymkode: 0a73e...988 2
Tøytigern Skrevet 14. september 2018 #16 Skrevet 14. september 2018 Jeg tror du igrunnen kan ta det med ro, jeg. Hvis du er veldig usikker, så kan du jo spørre en gynekolog hvis du skal på undersøkelse en gang. De vet jo hva som er normalt. Og da kan de si til deg hvis det ikke er iorden, hva du skal gjøre.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #17 Skrevet 14. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg barberer meg, svarte en annen i tråden om det lenger opp her men er ikke en hyppig barberer, når jeg var i forhold så passer jeg på å barbere jevnlig, men nå som jeg er singel barberer jeg bare hvis jeg skal ut på byen eller jeg vet at jeg skal ha sex med noen, som ikke blir sånn veldig ofte, en gang i mnd kanskje. Anonymkode: 0a73e...988 Ja, så svaret ditt etterpå. Det er i allefall et tips👍 Å kjønnshår er ikke stygt. Normale kropper er da ikke stygt😉 Anonymkode: 8bd67...561 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #18 Skrevet 14. september 2018 1 minutt siden, Tøytigern skrev: Jeg tror du igrunnen kan ta det med ro, jeg. Hvis du er veldig usikker, så kan du jo spørre en gynekolog hvis du skal på undersøkelse en gang. De vet jo hva som er normalt. Og da kan de si til deg hvis det ikke er iorden, hva du skal gjøre. Ja, jeg plages ikke noe over det og alltid bare fått komplimenter etter å ha blitt slikka osv... Og det er ikke bare noe de sier da de ønsker å gjøre det neste gang også. Men var mer nysgjerrig på om det skal være en lukt der eller ikke da jeg verken vil eller har luktet på andres vaginaer 🤣 Anonymkode: 0a73e...988
Tøytigern Skrevet 14. september 2018 #19 Skrevet 14. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg plages ikke noe over det og alltid bare fått komplimenter etter å ha blitt slikka osv... Og det er ikke bare noe de sier da de ønsker å gjøre det neste gang også. Men var mer nysgjerrig på om det skal være en lukt der eller ikke da jeg verken vil eller har luktet på andres vaginaer 🤣 Anonymkode: 0a73e...988 Det skal være litt lukt. 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #20 Skrevet 14. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, så svaret ditt etterpå. Det er i allefall et tips👍 Å kjønnshår er ikke stygt. Normale kropper er da ikke stygt😉 Anonymkode: 8bd67...561 Jeg syntes kjønnshår er stygt, kan ikke fordra det, ikke på menn heller, går bra med en cm hår, men ikke mer enn det. Jeg føler meg ikke fresh og sexy med masse hår der nede. Men takk for tips Anonymkode: 0a73e...988 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå