Gå til innhold

71 grader nord 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ser på? Litt av en gjeng de har samlet sammen i år. Tror dette kan bli artig. 

Anonymkode: 04f1c...feb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal se det i år også. Kjenner jo en der i år, så det blir morro👍

Skrevet

Er det fremdeles noen som følger med på dette? Jeg sluttet for fleire sesonger siden. Det blir liksom så repeterende og kjedelig. 

Deltakerne befinner seg i ett område, og skal gå innom ett par "poster" før de kan gå til mål. I neste episode er det ett helt annet område, hvor deltakerne skal gå kjappest  mulig mellom start og mål. Tredje episode er helt annet område igjen, men prinsippet er nøyaktig det samme.... 

Anonymkode: f60bd...055

• 4 uker senere...
Skrevet

Er det noen grunn til at deltakerne ofte går på feil siden av veien? Altså at de går på høyre side og ikke på venstre.

Det irriterer meg litt fordi jeg daglig ser at folk går feil. Ingen som lærer rett lenger?

Anonymkode: 2a4eb...1a6

Skrevet

Jeg ser på, og liker programmet godt. Gøy å se så mange fine steder landet vårt har å by på, moro å se hva den enkelte får til, og litt spennende å se utviklingen når "taktikkeriet" er i gang for fullt :) 

Anonymkode: 83826...e48

• 2 uker senere...
Skrevet

Denne serien ha jo tapt seg en del i år. Det at de har delt opp i to episoder er nok et dårlig trekk. Jeg synes det er ufattelig kjedelig å se på skravling, taktikkeri, avstemminger og baksnakking. Jeg vil se på tur og natur!

Da er kjendis-versjonen bedre, synes jeg. Der er det ikke noe avstemming, og dermed ikke noe baksnakking, allianser, falske løfter og taktikkeri. Kun ærelig og redelige utslagskonkurranser.

Og de kommer vel med det der hengende nettet på Nordkapp i år igjen, akkurat slik det har vært alle andre år. På tide med en ny vri på finalen, synes jeg.

• Liker 1
Skrevet

Hva er det som feiler Vidar? Har gått glipp av noe her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...