Gå til innhold

Modern Family (NB! Spoiler alert)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spoilet alert!

-

-

-

Har hørt rykter om at en av de mest sentrale karakterene dør i neste sesong. 

Noen som vet hvem det er?                              Hvem «håper» du at det ev. er?                  Hvem vil du ikke at det skal være? 

Om det er Phil eller Cameron så blir jeg oppriktig lei meg.  Selv tror jeg at det kan være Hailey. Men er noe usikker på om hun er en av de mest sentrale i serien👀  Det blir litt for kjedelig og forutsigbart om det er Jay, da han er eldst. 

Glede/gruer meg til den nye sesongen kjenner jeg.

Anonymkode: 72a4a...b10

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

😮 Det hadde ikke jeg hørt, jeg kan ikke se for meg serien uten en eneste en av de... Den jeg liker minst er Lily, men ville jo vært trist hvis et av barna hadde dødd selvfølgelig! 

Phil må ikke dø :( 

• Liker 3
Skrevet

Nææææiii ingen får lov til å dø😢

Da slutter jeg heller å se på.

Anonymkode: 86fc7...aa5

Skrevet

Står om det her: https://ew.com/tv/2018/09/13/modern-family-character-death-season-10/

Men i kommentarfeltet understreker de at de sier at det er en "significant character" og ikke "main character" eller noe sånt.
Med andre ord - de legger opp til at det er en av de store, men så er det kanskje bare en bi-karakter.

Ser ut som de fleste tror det er faren til Phil eller DeeDee (Jays ex og moren til Claire og Mitch).
Eventuelt hunden Stella ;) Eller Pam. 

Skrevet

Husker ikke hvor jeg leste det men søstera til Cam dør. Cam og Mitch adopterer babyen. 

Anonymkode: b5574...300

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker ikke hvor jeg leste det men søstera til Cam dør. Cam og Mitch adopterer babyen. 

Anonymkode: b5574...300

Ja, det kan godt være. For nå er hun i fengsel og de er fosterforeldre så lenge. 

Tviler på at det er noen av hovedkarakterene. 

Synes Alex har vært lite med de siste sesongene. Hun skal jo være på college, så forstår det jo, men er ikke mange episodene hun har vært med i det siste. 

Anonymkode: 17598...1ba

Skrevet (endret)
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spoilet alert!

-

-

-

Har hørt rykter om at en av de mest sentrale karakterene dør i neste sesong. 

Noen som vet hvem det er?                              Hvem «håper» du at det ev. er?                  Hvem vil du ikke at det skal være? 

Om det er Phil eller Cameron så blir jeg oppriktig lei meg.  Selv tror jeg at det kan være Hailey. Men er noe usikker på om hun er en av de mest sentrale i serien👀  Det blir litt for kjedelig og forutsigbart om det er Jay, da han er eldst. 

Glede/gruer meg til den nye sesongen kjenner jeg.

Om man tar livet av en av de sentrale så er det mest sannsylig Jay. Eller så kan det være mora til Claire og broren som jeg ikke husker navnet på i farten. Det som er mest sannsylig er at det er en karakter man bare har sett noen få ganger.

At de skal ta livet av Hayley tviler jeg på, 

Endret av Eugene Onegin
Skrevet

Leste en gang at serieskaperne sa de kanskje skulle avslutte hele serien med at Jay dør siden de startet med at Lily ble adoptert. Veldig poetisk og symbolsk for livet og familielivet i grunn. Jeg håper de gjør det, men at de har et par episoder i etterkant for å vise at de blir lykkelige igjen til tross for sorgen.

Anonymkode: da7d2...56b

• Liker 3
Skrevet

En annen bi-karakter er jo Andy, det kan vel ikke være han? Det hadde vært trist... 

Skrevet
4 timer siden, princeofithilien skrev:

En annen bi-karakter er jo Andy, det kan vel ikke være han? Det hadde vært trist... 

Nei, Andy ser jeg for meg skal ende opp med Hayley til slutt. Jeg synes ihvertfall de hører sammen.

Anonymkode: ab44b...a3c

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, Andy ser jeg for meg skal ende opp med Hayley til slutt. Jeg synes ihvertfall de hører sammen.

Anonymkode: ab44b...a3c

Helt enig, selv om de er så forskjellige, så er de forferdelig søte sammen, håper de ender opp sammen! 

• Liker 1
Skrevet

Det er nok Luke

Anonymkode: eb52f...c1a

Gjest Keikolina
Skrevet

68c3477693b99e088b974e08d740.jpegVg har klippt bilde, dette er visst det originale. Tatt for flere år siden.

Skrevet

Er det noen norske TV-kanaler som sender de sist episodene? 

Anonymkode: eb581...e57

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen norske TV-kanaler som sender de sist episodene? 

Anonymkode: eb581...e57

TV 2 humor sender 5 episoder hver dag. Om igjen og om igjen. De er på sesong 9 nå. 

Anonymkode: 17598...1ba

Skrevet

Tror at de nyeste episodene kommer på TV2 Sumo etterhvert, håper i hvert fall det🙏🏻  

Skrevet

Kommer ikke sesong 9 snart på Netflix?

Anonymkode: d1c34...a4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...