Gå til innhold

Liten og tynn penis

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men sexen blir ennå bedre med en stor, tykk penis. At du har hatt elskere som har kompensert for sin lille tviler jeg ikke på. 

Anonymkode: 18f64...059

Jepp uten tvil her! Og nei jeg er ikke "løs". 

Kan ha god sex med en ok penis også om han er en rå elsker, men er man god elsker+god penis=rå sex ikke noe mindre penis kan måle seg med å gi. Men er det en dårlig elsker med god penis så er sexen bare ok som med en mindre penis på god elsker. 

Anonymkode: bf3de...b03

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Igjen,  ikke snakk for andre kvinner.  Du vet best for deg selv men ikke for andre. Jeg er kvinne og helt enig det som ble skrevet 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For DEG. Ikke snakk på vegne av oss andre kvinner takk

Hvor sa jeg at jeg snakket for alle?? Jeg skriver jo tilogmed at jeg sa MIN mening.. Jeg sa aldri alle kvinner... 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, SlemUlv skrev:

Hvor sa jeg at jeg snakket for alle?? Jeg skriver jo tilogmed at jeg sa MIN mening.. Jeg sa aldri alle kvinner... 

Heier på deg her @SlemUlv

• Liker 3
Skrevet

Jeg har ikke dumpet en person utelukkende pga penisstørrelsen, men det har spilt inn på avgjørelsen min. 

Anonymkode: 23ae5...3a0

• Liker 1
Skrevet

Ikke en type, og ikke direkte pga str. Men en jeg hadde avtalt sexdag med. Helt grei str, men han var det desverre ikke så god til å bruke den... Han var tydelig på at han ville møtes igjen, kun for sex som den gangen, men vi har ikke snakket etter det. Tror han ventet på at jeg skulle kontakte han, for han var veldig bevandret med sextreff - noe jeg aldri har hatt. 

Anonymkode: 37d4c...de0

Skrevet

Jeg har bare 14cm og alltid for tidlig orgasme, så min kone og jeg har blitt enige om at hun står fritt til å ha andre menn når hun ønsker det. Vi har i tillegg begynt med kyskhetsbur på meg, slik at hun kontrollerer når jeg kan få orgasme. Det kan gå lenge mellom hver gang, selv om vi har samleier og hun gir meg oralsex så stopper hun like før jeg får orgasme. Jeg slikker og fingrer henne imidlertid til flere orgasmer hver dag.

Tidligere synes jeg det var problematisk men nå har det blitt en ressurs i livet vårt. Og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg blir enormt tent de dagene hun kommer hjem med sitt peneste undertøy i uorden etter å ha jobbet «overtid», legger seg på sofaen og ber meg slikke henne ren.

Vi har et godt ekteskap 🙂

Anonymkode: 236d9...a6a

• Liker 1
Skrevet
På 14.9.2018 den 21.51, AnonymBruker skrev:

Jepp uten tvil her! Og nei jeg er ikke "løs". 

Kan ha god sex med en ok penis også om han er en rå elsker, men er man god elsker+god penis=rå sex ikke noe mindre penis kan måle seg med å gi. Men er det en dårlig elsker med god penis så er sexen bare ok som med en mindre penis på god elsker. 

Er du mann kan du egentlig snu om alt på dette, bare at størrelsen på vagina har noe å si for hvor god sex det blir. Du har glemt det viktigste aspektet. Nemmelig at hjernen er det største organet for nytelse. Om ei vagina er stram eller vid, trenger ikke å ha noe å si for om mannen opplevde sexen som bra. Tenner du på personen og kjemien er bra i senga, så blir det fart på sakene uansett størrelse.

Anonymkode: 50e40...064

• Liker 2
Skrevet

Uff jeg har *løperoggjemmermeg*

...den var bare liten. Veldig liten. Men det var faktisk ikke størrelsen som var dealbreakeren, men lukten jeg ikke klarte.

Skrevet

Oppsummerer at på KG nå er det at "Det var ikke bare det at han hadde liten, men han likte helst å se meg bli tatt av andre, helst menn med større, mens han ser på, kun iført et kyskhetsbur på seg, og det på en ONS?". Ja, derre gjør det ikke lett for damene gutter. Har fjernet dere langt fra hva damer flest ser etter. Men, det positive er at det blir mer på oss andre med stor. Tusen takk.

Anonymkode: 051fc...a7c

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppsummerer at på KG nå er det at "Det var ikke bare det at han hadde liten, men han likte helst å se meg bli tatt av andre, helst menn med større, mens han ser på, kun iført et kyskhetsbur på seg, og det på en ONS?". Ja, derre gjør det ikke lett for damene gutter. Har fjernet dere langt fra hva damer flest ser etter. Men, det positive er at det blir mer på oss andre med stor. Tusen takk.

Hæ??? :ohmy:

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, Voksenmann40+ skrev:

Hæ??? :ohmy:

Har du lest og fulgt med på trådene her på KG så er det mange som tar opp tema som cuckold, kyskhetsbur og liten penis. Så oppsummert, det går i retning at oss med stor vil få mye mer hvis denne tendensen blir normalen. Noen må jo gjøre jobben som Bull.

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du lest og fulgt med på trådene her på KG så er det mange som tar opp tema som cuckold, kyskhetsbur og liten penis. Så oppsummert, det går i retning at oss med stor vil få mye mer hvis denne tendensen blir normalen. Noen må jo gjøre jobben som Bull.

Win Win situasjon for alle parter, og det er bare å innse at folk med små peniser ikke bør forplante seg. 

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Win Win situasjon for alle parter, og det er bare å innse at folk med små peniser ikke bør forplante seg. 

Det har du nok rett i.

• Liker 1
Skrevet

Fyren jeg dater har helt gjennomsnittelig penis, kanskje litt under, men fy søren hvor digg han er! Tror det også har med at jeg er veldig forelska, og at han gir meg "totalpakka", både under sex og ellers. Exen var over snittet, men jeg var ikke forelska, så det ga meg ikke så mye.. Så det er mange faktorer som spiller inn😍 

Anonymkode: c4a8a...530

• Liker 2
Skrevet

En penis størrelse er så målbar fordi den synes så godt fra utsiden, derimot er størrelsen på kvinnens kjønnsorgan visuelt sett helt umulig å forutse, man må kjenne etter fysisk for å finne ut hvor hvor stor hun er innvendig.

Jeg vet at det er mange mannfolk som er litt frustrerte over dette naturfenomenet i forhold til når man skal vurdere størrelse.

Anonymkode: 92993...2f0

Gjest HarryDotter
Skrevet
På 14.9.2018 den 12.39, AnonymBruker skrev:

Du vet tydeligvis så lite om sex og kvinner  for det er ingenting som faktisk er slapp vagina. Vagina er som en strikk som tilpasser seg det man bretter den rundt og går tilbake til utstrekt størrelse igjen, og nei den blir ikke slappere av mer bruk heller.  

Det eneste som kan gjøre en vagina slapp er at selve musklene har røket og blitt direkte skadet, ikke at de ikke er trent men at de er ødelagt, noe som kan skje etter fødsel men kun hos 20% førstegangsfødende oftere hos de med tre og fler barn. 

Dette med "det er ikke pikken som er for liten det er fitta som er stor" er bare noe menn med liten pikk har funnet på, og selv menn med liten pikk får tilstrekkelig stimuli av en "slapp" vagina, penis hodet er jo supersensitivt. Men det er ikke vagina, derfor er penis størrelse viktig for mange av oss for å få tilstrekkelig og optimal stimuli , hadde vi vært mer sensitive innvendig hadde det nok ikke vært like viktig men vi skal jo føde en 18cm brei baby ut derfra så sier seg selv at en tynn pipestilk ikke en bra nok for oss som foretrekker piv(penis i vagina)sex. For andre som syntes sexlivet er fullkomment med bare tilstrekkelig stimuli fra fingring og slikking er ikke størrelse så viktig, men jeg holder hvertfall ikke ut et sexliv der jeg kjeder meg mens han knuller på. 

Du vet skummelt lite om din egen anatomi! Grøss å havne i sengen med en som deg.

Helt riktig at vaginaer tilpasser seg, men noen klarer knapt å få inn en finger i skjeden, mens andre kan uproblematisk få inn 4 fingre. Helt uten å væte kåt og oppvarmet. Muskelaturen der nede varierer fra kvinne til kvinne. Det er ikke uten grunn at menn omtaler enkelte sexpartnere som trange og noen vide. Noen merker tydelig forskjell fra ons til ons f.eks.

Så jo, en mann med helt ok størrelse kan gi en kvinne heidundrene vaginalorgasmer, mens han kanskje ikke fungerer sammen med hun neste i det hele tatt.

Skrevet
På 14.9.2018 den 13.09, Cronosgjesten skrev:

Det der er bare tull. Jeg har opplevd supertrange mødre, og ganske vide som ikke hadde barn. Fitta har ikke en standardstramhet. Noen er født med god plass/slakke muskler, andre er stramme uansett. Det trenger ikke å ha noe med bruk å gjøre. Det er like genetisk som størrelsen på kuken. Og min er ganske passe stor. 

Enig. Samme her.

Skrevet
På ‎14‎.‎09‎.‎2018 den 7.42, Ariana807 skrev:

Tenkte jeg kanskje kunne legge til en ting. For det kan være et tilfelle hvor jeg kunne vurdert å droppe en mann pga. penisstørrelse. Eller litt indirekte pga. penisstørrelse. For som svaret mitt ovenfor, jeg er ikke sammen med penisen. Jeg bryr meg ikke egentlig om størrelsen. Etter min erfaring er det menn som bryr seg. Er alltid dem som tar opp «ja jeg har målt den, den er x og x lang og tykk... bla bla bla». Er alltid menn som tar opp temaet og som bryr seg. Og det er problemet. Det er der den ene grunne til å droppe en mann pga. penisstørrelse kommer inn.

For jeg kan helt fint leve med en liten penis. Jeg kan helt fint leve med en tynn penis. Jeg kan fint leve med en kort penis. Jeg kan fint leve med en micropenis. Jeg er ikke sammen med penisen, men med mannen. Penis er bare en del av «pakken». Men tilfelle jeg ikke kan leve med er en mann som ikke kan leve med en liten penis, en tynn penis, en kort penis, en micro penis. For en mann som ikke kan leve med det blir fort slitsom å leve med. Og det er mannen, hele «pakken», som jeg bryr meg om. Og en mann som ikke klarer å høre ordene «jeg bryr meg ikke», som ikke klarer å ta dem innover seg, han er slitsom å leve med, og det kan faktisk ende med at han blir droppa. Ikke direkte pga. penisstørrelsen, men indirekte pga. penisstørrelsen.

Så til dere menn der ute. Vit at det finnes damer som ikke bryr seg om størrelsen :) (ihvertfall en) og prøv å hør på henne når hun sier de ordene til deg. 

Nydelig skrevet, akkurat som om jeg skulle sagt det selv. Så nå er det 2 damer som ikke bryr seg om str.

• Liker 2
Skrevet
På ‎17‎.‎09‎.‎2018 den 15.25, Surikatta skrev:

Uff jeg har *løperoggjemmermeg*

...den var bare liten. Veldig liten. Men det var faktisk ikke størrelsen som var dealbreakeren, men lukten jeg ikke klarte.

Hahahaha, lukta penisen hans så forferdelig ?? :-O

Skrevet
På 14.9.2018 den 12.39, AnonymBruker skrev:

Du vet tydeligvis så lite om sex og kvinner  for det er ingenting som faktisk er slapp vagina. Vagina er som en strikk som tilpasser seg det man bretter den rundt og går tilbake til utstrekt størrelse igjen, og nei den blir ikke slappere av mer bruk heller.  

Det eneste som kan gjøre en vagina slapp er at selve musklene har røket og blitt direkte skadet, ikke at de ikke er trent men at de er ødelagt, noe som kan skje etter fødsel men kun hos 20% førstegangsfødende oftere hos de med tre og fler barn. 

Dette med "det er ikke pikken som er for liten det er fitta som er stor" er bare noe menn med liten pikk har funnet på, og selv menn med liten pikk får tilstrekkelig stimuli av en "slapp" vagina, penis hodet er jo supersensitivt. Men det er ikke vagina, derfor er penis størrelse viktig for mange av oss for å få tilstrekkelig og optimal stimuli , hadde vi vært mer sensitive innvendig hadde det nok ikke vært like viktig men vi skal jo føde en 18cm brei baby ut derfra så sier seg selv at en tynn pipestilk ikke en bra nok for oss som foretrekker piv(penis i vagina)sex. For andre som syntes sexlivet er fullkomment med bare tilstrekkelig stimuli fra fingring og slikking er ikke størrelse så viktig, men jeg holder hvertfall ikke ut et sexliv der jeg kjeder meg mens han knuller på. 

Du kan si hva du vil, men det er forskjell på hvor trange kvinner er. Du kan naturligvis ikke oppleve det selv, men det kan jeg. 

Ikke at det spiller så stor rolle for min del l, men sånn er det. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...