Gå til innhold

Liten og tynn penis

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 hour ago, SlemUlv said:

Størrelse på penis, har veldig lite å si på om man har god sex eller ikke. 
Det er hvordan man bruker den, som er avgjørende. 

Det der er bullshit, det sier alle kvinner på generell basis, men når de treffer noen med ordentlig kuk, åpner de seg og forteller hva de egentlig mener.

Ja, man kommer et stykke med å vite hva en holder på med, men når man treffer H-punktet får man en helt annen respons fra kvinnen enn feks når man treffer G-punktet.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Noen skrev:

Det der er bullshit, det sier alle kvinner på generell basis, men når de treffer noen med ordentlig kuk, åpner de seg og forteller hva de egentlig mener.

Ja, man kommer et stykke med å vite hva en holder på med, men når man treffer H-punktet får man en helt annen respons fra kvinnen enn feks når man treffer G-punktet.

Ja du vet jo helt sikkert bedre en kvinner.. beklager at jeg sa hva jeg mente.. -_-

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, SlemUlv said:

Ja du vet jo helt sikkert bedre en kvinner.. beklager at jeg sa hva jeg mente.. -_-

Les det jeg har skrevet da; jeg skrev det kvinnene har fortalt meg og videre mine observasjoner.

Ellers ingenting å beklage , dette er jo forum :)

Skrevet

Så lenge mannen kan bruke utstyret han har,så har det ingen betydning hvor stor/liten den er😊

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, Ariana807 skrev:

Tenkte jeg kanskje kunne legge til en ting. For det kan være et tilfelle hvor jeg kunne vurdert å droppe en mann pga. penisstørrelse. Eller litt indirekte pga. penisstørrelse. For som svaret mitt ovenfor, jeg er ikke sammen med penisen. Jeg bryr meg ikke egentlig om størrelsen. Etter min erfaring er det menn som bryr seg. Er alltid dem som tar opp «ja jeg har målt den, den er x og x lang og tykk... bla bla bla». Er alltid menn som tar opp temaet og som bryr seg. Og det er problemet. Det er der den ene grunne til å droppe en mann pga. penisstørrelse kommer inn.

For jeg kan helt fint leve med en liten penis. Jeg kan helt fint leve med en tynn penis. Jeg kan fint leve med en kort penis. Jeg kan fint leve med en micropenis. Jeg er ikke sammen med penisen, men med mannen. Penis er bare en del av «pakken». Men tilfelle jeg ikke kan leve med er en mann som ikke kan leve med en liten penis, en tynn penis, en kort penis, en micro penis. For en mann som ikke kan leve med det blir fort slitsom å leve med. Og det er mannen, hele «pakken», som jeg bryr meg om. Og en mann som ikke klarer å høre ordene «jeg bryr meg ikke», som ikke klarer å ta dem innover seg, han er slitsom å leve med, og det kan faktisk ende med at han blir droppa. Ikke direkte pga. penisstørrelsen, men indirekte pga. penisstørrelsen.

Så til dere menn der ute. Vit at det finnes damer som ikke bryr seg om størrelsen :) (ihvertfall en) og prøv å hør på henne når hun sier de ordene til deg. 

Enig. Mindreverdighetskomplekser er usexy. Menn ønsker ikke at kvinner påpeker cellulitter eller puppekomplekser; de bryr seg ikke når det kommer til stykke.

• Liker 3
Skrevet

Ja. Det fungerer bare ikke når den er liten. Blir som å suge på tommeltotten. Ikke akkurat det jeg forbinder med sex.

Anonymkode: ca7cd...f0c

• Liker 3
Skrevet
21 minutter siden, Noen said:

Hva er H-punktet?

Anonymkode: f3ea2...dac

• Liker 3
Skrevet

Når du fyller kvinnen helt og treffer bunnen, får hun reaksjon slik at "hun kjenner det i halsen"
Man kan faktisk se sammentrekkinger på nedre del av halsen.

Skrevet
1 minutt siden, Noen skrev:

Når du fyller kvinnen helt og treffer bunnen, får hun reaksjon slik at "hun kjenner det i halsen"

Du tror vel på halsorgasme også kanskje?

Det er fordi det er vondt!! Noen liker den type smerte og utfordring, men det er ikke noe heter H-punktet som kvinner generelt liker.

Jeg har hatt elskere med store nok peniser til å vite det. Det KAN forårsake infeksjoner, skade, smerte, cyster m.m.

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Det der er bare tull. Jeg har opplevd supertrange mødre, og ganske vide som ikke hadde barn. Fitta har ikke en standardstramhet. Noen er født med god plass/slakke muskler, andre er stramme uansett. Det trenger ikke å ha noe med bruk å gjøre. Det er like genetisk som størrelsen på kuken. Og min er ganske passe stor. 

Nettopp. Det er gjort undersøkelser som påviser at kvinner varierer like mye som menn der nede. Men kvinner har en enestående evne til å kunne trene opp musklene sine (nå snakker jeg ikke om de som er så muskelskadde at det ikke hjelper... jeg vet den kommer), som dermed kan gjøre at hun uansett kjennes trangere. Myten om at kvinner er like der nede ble knust allerede med Kama Sutra, som beskriver de tre størrelser for menn og kvinner, og kommer med råd og tips dersom det er stor størrelsesforskjell. Og jeg har fått det bekreftet mange ganger selv også. 

Når det er sagt er det selvsagt mye som er viktigere enn friksjon når man snakker om god sex. 

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke men følte den ikke engang... Men så var fyren liten og tynn selv, hadde ikke forventet mer igrunn 

Anonymkode: 5638e...9a8

Det er vel heller du som er dårlig i senga tenker jeg...

Anonymkode: e07f5...d2e

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste som kan gjøre en vagina slapp er at selve musklene har røket og blitt direkte skadet, ikke at de ikke er trent men at de er ødelagt, noe som kan skje etter fødsel men kun hos 20% førstegangsfødende oftere hos de med tre og fler barn. 

Som jeg sa altså😂

Anonymkode: e07f5...d2e

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, SlemUlv skrev:

Størrelse på penis, har veldig lite å si på om man har god sex eller ikke. 
Det er hvordan man bruker den, som er avgjørende. 

For DEG. Ikke snakk på vegne av oss andre kvinner takk

Anonymkode: bf3de...b03

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, SlemUlv skrev:

Igjen,  ikke snakk for andre kvinner.  Du vet best for deg selv men ikke for andre. Jeg er kvinne og helt enig det som ble skrevet 

Anonymkode: bf3de...b03

Skrevet
6 timer siden, Rotemor skrev:

Jo, men det er ikke avhengig av penisstørrelse. Jeg har hatt mange nok gode elskere til å vite det.

Men sexen blir ennå bedre med en stor, tykk penis. At du har hatt elskere som har kompensert for sin lille tviler jeg ikke på. 

Anonymkode: 18f64...059

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men sexen blir ennå bedre med en stor, tykk penis. At du har hatt elskere som har kompensert for sin lille tviler jeg ikke på. 

Det kommer an på kompatibiliteten.

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, Noen said:

Var det svar til meg som spurte om det under her?

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er H-punktet?

Skrevet
51 minutter siden, Rotemor skrev:

Det kommer an på kompatibiliteten.

De aller fleste kvinner er mest kompatible med en penis over gjennomsnittet. De som sier noe annet sitter bare fast i et forhold med en fyr som ikke har noe å skryte av. :) 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

De aller fleste kvinner er mest kompatible med en penis over gjennomsnittet. De som sier noe annet sitter bare fast i et forhold med en fyr som ikke har noe å skryte av. :) 

Du er mann?

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel. 

:rolleyes:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...