AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #1 Skrevet 13. september 2018 Noen som har dumpet menn pga dette? Må helt ærlig si at jeg har det. Ikke bare bare å vri seg unna å lyve å si man ikke passet sammen.. Kunne aldri sagt det rett ut til han da. Anonymkode: 5638e...9a8
BMW 5-serie 535D Skrevet 13. september 2018 #2 Skrevet 13. september 2018 Mange jenter hadde nok dumpet for det ja 1
Peaches Skrevet 14. september 2018 #6 Skrevet 14. september 2018 (endret) Jeg har vært heldig med alle menn jeg har vært med. Lett å suge dem da, blir som å bruke sugerør. Endret 14. september 2018 av Peaches 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #7 Skrevet 14. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen som har dumpet menn pga dette? Må helt ærlig si at jeg har det. Ikke bare bare å vri seg unna å lyve å si man ikke passet sammen.. Kunne aldri sagt det rett ut til han da. Anonymkode: 5638e...9a8 Så hvor liten var denne penisen? Sikker på at det ikke bare du som er slapp der nede? Anonymkode: e07f5...d2e 6
Rotemor Skrevet 14. september 2018 #8 Skrevet 14. september 2018 Jeg tenker man da hadde et veldig tynt grunnlag i utgangspunktet om dette er dumpegrunn. Er man forelsket så er det totalt underordnet. 7
Ariana807 Skrevet 14. september 2018 #9 Skrevet 14. september 2018 Nope, kunne aldri funnet på å dumpe en mann pga størrelsen. For hos meg betyr hele «pakken» og ikke vare penis. Grunner for å dumpe/ikke fortsette å date: -råtne tenner (ja opplevde at en mann dukket opp på date med svarte tenner 😵) 6
Ariana807 Skrevet 14. september 2018 #10 Skrevet 14. september 2018 (endret) Tenkte jeg kanskje kunne legge til en ting. For det kan være et tilfelle hvor jeg kunne vurdert å droppe en mann pga. penisstørrelse. Eller litt indirekte pga. penisstørrelse. For som svaret mitt ovenfor, jeg er ikke sammen med penisen. Jeg bryr meg ikke egentlig om størrelsen. Etter min erfaring er det menn som bryr seg. Er alltid dem som tar opp «ja jeg har målt den, den er x og x lang og tykk... bla bla bla». Er alltid menn som tar opp temaet og som bryr seg. Og det er problemet. Det er der den ene grunne til å droppe en mann pga. penisstørrelse kommer inn. For jeg kan helt fint leve med en liten penis. Jeg kan helt fint leve med en tynn penis. Jeg kan fint leve med en kort penis. Jeg kan fint leve med en micropenis. Jeg er ikke sammen med penisen, men med mannen. Penis er bare en del av «pakken». Men tilfelle jeg ikke kan leve med er en mann som ikke kan leve med en liten penis, en tynn penis, en kort penis, en micro penis. For en mann som ikke kan leve med det blir fort slitsom å leve med. Og det er mannen, hele «pakken», som jeg bryr meg om. Og en mann som ikke klarer å høre ordene «jeg bryr meg ikke», som ikke klarer å ta dem innover seg, han er slitsom å leve med, og det kan faktisk ende med at han blir droppa. Ikke direkte pga. penisstørrelsen, men indirekte pga. penisstørrelsen. Så til dere menn der ute. Vit at det finnes damer som ikke bryr seg om størrelsen (ihvertfall en) og prøv å hør på henne når hun sier de ordene til deg. Endret 14. september 2018 av Ariana807 14
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #11 Skrevet 14. september 2018 Over her har dere et bra kvinnfolk. Se usikre menn☺ Anonymkode: e07f5...d2e 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #12 Skrevet 14. september 2018 23 cm lang og 18 cm omkrets. Dealbreaker? En kan stille seg spørsmålet. Ja, hvorfor ikke? Vi mennesker er ulike og vi må leve med våre ulikheter, vi har ikke noe valg. Utfordringen er at andre kan velge, ja velge oss bort, enten vi skulle være sånn eller sånn. Heldigvis er det noen som vil sette pris på oss som vi er. Kjærlighet på tross av er noe av der flotteste som finnes. Anonymkode: 051fc...a7c
eller Skrevet 14. september 2018 #13 Skrevet 14. september 2018 Det er mennesket i fokus, ikke pikken. Jeg ville ikke dumpet for liten pikk, lyst eller mørkt hår, for halting eller en amputert arm. Jeg ville ikke dumpet for noen attributter, om mannen var fin. Det er noen "på tross av" i et godt forhold. Når så mye er bra at vi omfavner også det vi kunne ønske vi hadde sluppet. Vi er mennesker, ikke karakterer. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #14 Skrevet 14. september 2018 9 timer siden, Rotemor skrev: Jeg tenker man da hadde et veldig tynt grunnlag i utgangspunktet om dette er dumpegrunn. Er man forelsket så er det totalt underordnet. Så god sex er ikke viktig for deg i et forhold? Anonymkode: 18f64...059 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #15 Skrevet 14. september 2018 4 timer siden, Ariana807 skrev: Tenkte jeg kanskje kunne legge til en ting. For det kan være et tilfelle hvor jeg kunne vurdert å droppe en mann pga. penisstørrelse. Eller litt indirekte pga. penisstørrelse. For som svaret mitt ovenfor, jeg er ikke sammen med penisen. Jeg bryr meg ikke egentlig om størrelsen. Etter min erfaring er det menn som bryr seg. Er alltid dem som tar opp «ja jeg har målt den, den er x og x lang og tykk... bla bla bla». Er alltid menn som tar opp temaet og som bryr seg. Og det er problemet. Det er der den ene grunne til å droppe en mann pga. penisstørrelse kommer inn. For jeg kan helt fint leve med en liten penis. Jeg kan helt fint leve med en tynn penis. Jeg kan fint leve med en kort penis. Jeg kan fint leve med en micropenis. Jeg er ikke sammen med penisen, men med mannen. Penis er bare en del av «pakken». Men tilfelle jeg ikke kan leve med er en mann som ikke kan leve med en liten penis, en tynn penis, en kort penis, en micro penis. For en mann som ikke kan leve med det blir fort slitsom å leve med. Og det er mannen, hele «pakken», som jeg bryr meg om. Og en mann som ikke klarer å høre ordene «jeg bryr meg ikke», som ikke klarer å ta dem innover seg, han er slitsom å leve med, og det kan faktisk ende med at han blir droppa. Ikke direkte pga. penisstørrelsen, men indirekte pga. penisstørrelsen. Så til dere menn der ute. Vit at det finnes damer som ikke bryr seg om størrelsen (ihvertfall en) og prøv å hør på henne når hun sier de ordene til deg. Kunne ikke vært mer enig! Jeg har vært sammen med menn med små og store, og det er absolutt ikke størrelsen det kommer an på 😀 Anonymkode: d09f3...e1b 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #16 Skrevet 14. september 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Så hvor liten var denne penisen? Sikker på at det ikke bare du som er slapp der nede? Anonymkode: e07f5...d2e Du vet tydeligvis så lite om sex og kvinner for det er ingenting som faktisk er slapp vagina. Vagina er som en strikk som tilpasser seg det man bretter den rundt og går tilbake til utstrekt størrelse igjen, og nei den blir ikke slappere av mer bruk heller. Det eneste som kan gjøre en vagina slapp er at selve musklene har røket og blitt direkte skadet, ikke at de ikke er trent men at de er ødelagt, noe som kan skje etter fødsel men kun hos 20% førstegangsfødende oftere hos de med tre og fler barn. Dette med "det er ikke pikken som er for liten det er fitta som er stor" er bare noe menn med liten pikk har funnet på, og selv menn med liten pikk får tilstrekkelig stimuli av en "slapp" vagina, penis hodet er jo supersensitivt. Men det er ikke vagina, derfor er penis størrelse viktig for mange av oss for å få tilstrekkelig og optimal stimuli , hadde vi vært mer sensitive innvendig hadde det nok ikke vært like viktig men vi skal jo føde en 18cm brei baby ut derfra så sier seg selv at en tynn pipestilk ikke en bra nok for oss som foretrekker piv(penis i vagina)sex. For andre som syntes sexlivet er fullkomment med bare tilstrekkelig stimuli fra fingring og slikking er ikke størrelse så viktig, men jeg holder hvertfall ikke ut et sexliv der jeg kjeder meg mens han knuller på. Anonymkode: bf3de...b03 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #17 Skrevet 14. september 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Så hvor liten var denne penisen? Sikker på at det ikke bare du som er slapp der nede? Anonymkode: e07f5...d2e Vet ikke men følte den ikke engang... Men så var fyren liten og tynn selv, hadde ikke forventet mer igrunn Anonymkode: 5638e...9a8
SlemUlv Skrevet 14. september 2018 #18 Skrevet 14. september 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så god sex er ikke viktig for deg i et forhold? Anonymkode: 18f64...059 Størrelse på penis, har veldig lite å si på om man har god sex eller ikke. Det er hvordan man bruker den, som er avgjørende. 3
Cronosgjesten Skrevet 14. september 2018 #19 Skrevet 14. september 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet tydeligvis så lite om sex og kvinner for det er ingenting som faktisk er slapp vagina. Vagina er som en strikk som tilpasser seg det man bretter den rundt og går tilbake til utstrekt størrelse igjen, og nei den blir ikke slappere av mer bruk heller. Det eneste som kan gjøre en vagina slapp er at selve musklene har røket og blitt direkte skadet, ikke at de ikke er trent men at de er ødelagt, noe som kan skje etter fødsel men kun hos 20% førstegangsfødende oftere hos de med tre og fler barn. Dette med "det er ikke pikken som er for liten det er fitta som er stor" er bare noe menn med liten pikk har funnet på, og selv menn med liten pikk får tilstrekkelig stimuli av en "slapp" vagina, penis hodet er jo supersensitivt. Men det er ikke vagina, derfor er penis størrelse viktig for mange av oss for å få tilstrekkelig og optimal stimuli , hadde vi vært mer sensitive innvendig hadde det nok ikke vært like viktig men vi skal jo føde en 18cm brei baby ut derfra så sier seg selv at en tynn pipestilk ikke en bra nok for oss som foretrekker piv(penis i vagina)sex. For andre som syntes sexlivet er fullkomment med bare tilstrekkelig stimuli fra fingring og slikking er ikke størrelse så viktig, men jeg holder hvertfall ikke ut et sexliv der jeg kjeder meg mens han knuller på. Anonymkode: bf3de...b03 Det der er bare tull. Jeg har opplevd supertrange mødre, og ganske vide som ikke hadde barn. Fitta har ikke en standardstramhet. Noen er født med god plass/slakke muskler, andre er stramme uansett. Det trenger ikke å ha noe med bruk å gjøre. Det er like genetisk som størrelsen på kuken. Og min er ganske passe stor. 6
Rotemor Skrevet 14. september 2018 #20 Skrevet 14. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så god sex er ikke viktig for deg i et forhold? Anonymkode: 18f64...059 Jo, men det er ikke avhengig av penisstørrelse. Jeg har hatt mange nok gode elskere til å vite det. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå