AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #1 Skrevet 13. september 2018 I min frustrasjon over lite utsikter for en spennende helg på det sexuelle planet finnes det kanskje noen som har det annerledes 🙂 noen som vil dele litt av sine planer for helgens eskapader ? 🙂 ha en strålende helg folkens ! Anonymkode: c6f12...975
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #2 Skrevet 13. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: I min frustrasjon over lite utsikter for en spennende helg på det sexuelle planet finnes det kanskje noen som har det annerledes 🙂 noen som vil dele litt av sine planer for helgens eskapader ? 🙂 ha en strålende helg folkens ! Anonymkode: c6f12...975 Kjæresten er på jobb, så nei😊 Anonymkode: d403c...372
SlemUlv Skrevet 13. september 2018 #3 Skrevet 13. september 2018 Skal kanskje på polymingle treff i morgen, også kanskje på BDSM fest på lørdag. Helt alene. Må bare se an formen først 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #4 Skrevet 14. september 2018 Ja. Skal møte kjæresten for første gang på flere uker. Vi planlegger en fin helg foran peisen, starter med at vi bare mååå ha hverandre i morgen ettermiddag. Gleder meg! Anonymkode: 6eaf1...1dd
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #5 Skrevet 14. september 2018 Vi skal utforske en del av vår seksualitet som vi aldri har utforsket før. En liten kink av meg. Nemlig at mannen flørter/kliner/ligger med en annen dame (hva enn som skjer). Synes ideen er veldig pirrende og jeg gleder meg som en gal. Ja jeg vet at det er rart og nei jeg forventer ikke at andre skal forstå. Jeg håper inderlig at mannen får napp denne helgen når han skal ut på byen. Anonymkode: 9ae0e...528 3
Gjest Alterego666 Skrevet 14. september 2018 #6 Skrevet 14. september 2018 Jeg skal ikke treffe kjæresten min denne helgen, så jeg skal bruke en del tid på dungeonen jeg bygger i kjelleren.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #7 Skrevet 14. september 2018 Nye kjæresten skal på jakt i morgen, men vi får til en date i kveld/natt. Jeg har fått nøkler til leiligheten hans, og drar dit rett etter jobb for å lage litt mat og sånn til han kommer på tidlig kveld. Planlegger å få litt god tid, slik at jeg rekker et langt bad og litt egenpleie der også. Har med litt fint undertøy i veska, strømper og sånn, og planlegger å få med il sengs straks etter middag! Må få brukt sjansen siden han blir borte hele uka … Anonymkode: e60a1...81e 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #8 Skrevet 14. september 2018 Date idag, lørdag formiddag og søndag. Bdsm fest lørdag kveld og dugnad søndag. Anonymkode: 35528...149 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2018 #9 Skrevet 21. september 2018 Noe spennende denne helgen ?? 🙂 Anonymkode: c6f12...975
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå