Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Lurer på om noen andre som har vært i samma situasjonsom meg, og hva evt dere har gjort. 

For og starte, har jobbet som bilmekanikker i 10+ år. Ble teknikker innenfor ett bilmerke, jobbet som det i flere år, det firmaet gikk dårlig, så jeg begynte på et annet verksted. 

Der fikk jeg bare "drittjobber", mistet lysten til jobbe, ble deprimert, mye migrene, mye borte fra jobb, kom i en ond sirkel. Var vant med jobbe på nye biler, feilsøking, en del kurs, ting som jeg følte jeg utfordret meg selv på, så på den nye jobben ble det bare jobber der jeg følte jeg ikke lærte noe nytt. 

Fant ut jeg skulle prøve noe annet, reiste til Island i vinter, for og jobbe på et bakgårds verksted, langt ute på landet. Rett og slett for prøve noe nytt. Jobbet der i 2 mnd, før jeg utrolig nok fikk sommerjobb på et merkeverksted her. Her jobber jeg mer som en teknikker igjen, har det virkelig bra, har kun hatt migrene/borte fra jobb 2 dager.

Men planen var tilbake til Norge etter 4-6mnd. Er her ennå, men har hus og en hund i Norge, savnet til hunden er meeget stort nå. Og vil tilbake snart, og det er nå jeg lurer på en ting.

Hva skal jeg jobbe med i Norge igjen? Er på en måte lei bilskruing, har tenkt på teknisk fagskole. Er det noen som har tatt det her innen bilmekanikk? Hva får jeg ut av det? Hvilken type jobber er det snakk om? Er det verdt det? Full tid skole blir vanskelig ser jeg for meg, del tid skole? Nettbasert? Hvilken valg har jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...