AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #1 Skrevet 13. september 2018 Jeg holder på å planlegge husets siste bad, men sliter veldig med å velge lyskilder. På badet nede har jeg noen bedritne spotter i taket som jeg ikke får justert rett, så det er håpløst å sminke seg. På det kommende badet er det ingen vinduer, og det blir fliser i grånyanser. Jeg vil ha ett dempet bad hvor jeg kan ligge i badekaret i timesvis, men og sminke meg om morgenen. Lyslist i hylle over badekaret. Vil det hjelpe med lamper ved siden av speilet? Har du sett noe kult som ikke er spotter? Har trålet insta i det siste, men ingenting føles rett. Anonymkode: 1eb26...7f8
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #2 Skrevet 13. september 2018 Ett dempet bad hørtes helt teit ut, men dere skjønner kanskje hva jeg mente. Mørke, rolige farver, med mulighet for en rolig atmosfære. Anonymkode: 1eb26...7f8
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #3 Skrevet 13. september 2018 Speil med belysning i med en varmhvit farge. Samt dim to warm spotter, perfekt lys til å kunne dimme ned til koselig stemning https://www.sg-as.com/nb/produkter/gyro-dimtowarm Anonymkode: dac11...624
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #4 Skrevet 13. september 2018 Det holder aldri med kun takbelysning. Man må ha lys rundt speilet. Det finnes mange speil med lamper på og speil med integrert belysning. Anonymkode: 12b4f...a80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå