AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #1 Skrevet 13. september 2018 Har to katter som skal til veterinær for vaksinering. Dette er nå voksne katter. Har bare ett bur. Skal kjøpe ett til. Men hva er egentlig best for katten... et stort bur med plass til begge eller frakte dem i hvert sitt bur.? Dumt spørsmål, men stusset nå litt på hva jeg skal velge. Anonymkode: 836e8...8c3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #2 Skrevet 13. september 2018 Går for det samme egentlig. Men det bør være minst mulig luft rundt dem (ikke helt klaustrofobisk trangt altså) sånn at de ikke blir kastet alt for mye rundt ved en evt kollisjon. Så jeg tenker jo, to bur er greit da det evt ikke blir like stor fare for at de evt skader hverandre ved en ulykke og panikken tar dem. Kanskje mer komfortabelt også. Anonymkode: e6fed...fda 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #3 Skrevet 13. september 2018 Ja, du har et godt poeng der. Er nok best med to bur. Blir jo litt tungt å bære og. Sikkert nærmere 10 kg tenker jeg. Jeg frakter dem i to bur. 😊 Anonymkode: 836e8...8c3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #4 Skrevet 13. september 2018 Hvert sitt bur. Kanskje du har katter som er veldig annerledes enn andre katter, men ofte har katter behov for eget rom. De fleste katter blir bare mer stresset om de blir tvunget til å være så tett innpå den andre katten Har hatt katt lenge og vil si at du ikke burde kjøpe de minste burene for store katter, kjøpe mellomstore bur. Anonymkode: 96e47...3c2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #5 Skrevet 13. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvert sitt bur. Kanskje du har katter som er veldig annerledes enn andre katter, men ofte har katter behov for eget rom. De fleste katter blir bare mer stresset om de blir tvunget til å være så tett innpå den andre katten Har hatt katt lenge og vil si at du ikke burde kjøpe de minste burene for store katter, kjøpe mellomstore bur. Anonymkode: 96e47...3c2 De er to gode venner, men det kan hende de blir stresset av det. Mer stresset. Den ene katten blir veldig nervøs og skjelven hos dyrlegen, så jeg tenkte litt på om det beroliget om de var sammen, men kanskje det blir verre. Uansett har bestemt meg for å frakte dem i to bur. 👍 Anonymkode: 836e8...8c3 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #6 Skrevet 15. september 2018 Våre katter er brødre og vant til hverandre. Vi tenker det er trygt og godt for dem å få være i samme bur Anonymkode: e3699...2b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå