AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #1 Skrevet 13. september 2018 Jeg sliter med tørre øyne og når jeg for en gangs skyld bruker mascara er den et sviende mareritt å fjerne. Hva bruker du til å fjerne masvara - som er mild og snill mot tørre øyne? Anonymkode: 7a5f7...c5f
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #2 Skrevet 13. september 2018 Jeg har de siste årene brukt kokosnøttolje. Tar en mengde i hendene og smører på og rundt øynene (har øynene lukket) og tørker det av med en babywipe som jeg fukter i varmt vann. Veldig effektivt og skånsomt. Og miljøvennlig og billig Anonymkode: e1e6b...542 1
Filifjonkamor Skrevet 13. september 2018 #3 Skrevet 13. september 2018 La Roche-Posay øyesminefjerner som jeg kjøper på apoteket 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #4 Skrevet 13. september 2018 Jeg har 3 ting som fungerer for mine hyper sensitive øyne som er tørre og alltid svir. Simple micellar water, Clinique tanke the day of balm, eller Linda Johansen sine små makeup kluter, de er perfekte, mascara går av bare med de og vann. Anonymkode: 9db0f...b50 1
Scherbatsky Skrevet 14. september 2018 #5 Skrevet 14. september 2018 Kokosolje og en skikkelig myk klut. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #6 Skrevet 14. september 2018 Clinique gentle eye makeup remover. I tillegg har jeg funnet en maskara fra clinique som kun går av med varmt vann. Lash power. Den smuldrer av og du slipper pandaøyne eller å fjerne med sminkefjerner. Det forutsetter at man ikke bruker eyeliner eller noe da. For da må jeg bruke førstnevnte for å få av resten. Anonymkode: 90bd0...2f6
Perelandra Skrevet 14. september 2018 #7 Skrevet 14. september 2018 Bruker du vannfast eller vannløselig mascara? Til vannløselig mascara funker det greit bare med lunkent vann. Til vannfast går det fint med kokosolje.
Yuumi Skrevet 14. september 2018 #8 Skrevet 14. september 2018 13 timer siden, Perelandra skrev: Bruker du vannfast eller vannløselig mascara? Til vannløselig mascara funker det greit bare med lunkent vann. Til vannfast går det fint med kokosolje. Spørs hvilken vannfast. Har en fra MAC, og den sitter selv om jeg gnir med kokosolje og sminkefjerner.. Kjekt hvis jeg noen gang vil ha på mascara når jeg skal ut å bade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå