Gå til innhold

Så stolt av sønnen min:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på butikken og handlet idag, da en annen mor kommer bort og takker sønnen min for at han tar sønnen hennes i forsvar mot mobberne og er mye med han, de bor i samme boligområde som oss,

Blir varm i hjertet av å høre slikt:)

• Liker 48
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil jeg kalle vellykket barneoppdragelse :tommelopp:

• Liker 13
Skrevet

Så fint, det må være godt for mammahjertet at du har oppdratt en så god gutt :) 

Anonymkode: e48f4...016

• Liker 5
Gjest Stella Rose
Skrevet

For en flott sønn du har :) Og du er en flott mor som har oppdratt en så fin sønn :smilyblomst:

Skrevet

👏👏Du har tydeligvis gjort en god jobb med empati faget❤️

Skrevet

Hils sønnen din og si at han er en bra person! 

Anonymkode: 25b6a...bd2

• Liker 4
Skrevet

Jeg skuIle ønske jeg kunne "shaket hands" mad gutten din og gitt han ordentlig med skryt! I våres verden har vi blitt opplært at fantasifigurer som supermann, batman, ironman og annet opspinn er helter.  I den reelle verden er det folk som guten din som er de EKTE heltene! Merk mine ord! Du som mor kan være meget stolt av denne guten! Riktig oppdragelse har han i allefall fått!

• Liker 4
Skrevet

Så fint å høre❤️❤️❤️

Anonymkode: 6448d...b91

• Liker 2
Skrevet

Det må være fantastisk å høre, du har all grunn til å være stolt!:hjerte:

• Liker 2
Skrevet

Fantastisk å høre. Det skulle vært flere mødre og sønner som dere❤️

Anonymkode: f8064...ee6

• Liker 2
Skrevet

Ble selv mobbet på skolen og vet hvordan det er. Så jeg svor på at da jeg fikk barn så skulle jeg lære de å respektere andre og gripe inn om de ser noen blir plaget! Derfor har jeg inprentet ungene med at de må stoppe mobbing og hjelpe de som blir mobbet!

• Liker 4
Gjest Stella Rose
Skrevet
12 minutter siden, Anciol skrev:

Ble selv mobbet på skolen og vet hvordan det er. Så jeg svor på at da jeg fikk barn så skulle jeg lære de å respektere andre og gripe inn om de ser noen blir plaget! Derfor har jeg inprentet ungene med at de må stoppe mobbing og hjelpe de som blir mobbet!

Du skal være like stolt av deg selv som du er av sønnen din ❤️

Skrevet
18 minutter siden, Anciol said:

Jeg vet også hvordan det er, og jeg vet hvor uendelig mye det betyr å ha EN som bryr seg og tør å henge med deg når alle andre ser på deg som verdiløs. Så flott at sønnen din kan være den personen.

Anonymkode: 4e6e4...43a

• Liker 1
Skrevet

Fantastisk 💙 Da har han nok sikkert en mor som kommer til å fortsette å lære ham de riktige tingene 😊 Utrolig flott reaksjon av sønnen din, og du kan selvsagt være stolt mamma 😀😀

Anonymkode: d3dd7...953

Skrevet

Ååå, så utrolig koselig ❤️ forstår godt at du er stolt! 

Skrevet

Blir glad når jeg hører folk som står opp mot mobbing! Kjempeflott av sønnen din og du har all grunn til å være stolt av deg selv også!

Anonymkode: d5d72...f78

Skrevet

Du har all grunn til å være stolt👍🏻♥️

Anonymkode: b3efd...de4

Skrevet

Du har all grunn til å være stolt.

Skrevet

❤❤❤❤❤❤❤❤

Anonymkode: 3910a...5f2

Skrevet
2 timer siden, Anciol skrev:

Var på butikken og handlet idag, da en annen mor kommer bort og takker sønnen min for at han tar sønnen hennes i forsvar mot mobberne og er mye med han, de bor i samme boligområde som oss,

Blir varm i hjertet av å høre slikt:)

Kjempebra 😁 Det er gutten sin!! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...