AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #1 Del Skrevet 13. september 2018 Jeg har brunt hår. Farger ettervekst selv med permanent farge pga mye grått . Må ta etterveksten ganske ofte, derfor gjør jeg det selv. Farger aldri hele håret med permanent farge og får hjelp av mannen til å pensle fargen i bak. I resten av lengdene tar jeg en sjelden gang minicolor som jeg kjøper hos frisør. Vil ikke at håret skal bli for mørkt og ihjelfarget. Nå trenger jeg en klipp og jeg har akkurat farget etterveksten. Resten av lengdene er ganske lyse etter en sommer med mye sol, og jeg trenger å få litt glans og farge tilbake nå som vi går mot høst. Så spørsmålet: skal jeg kjøpe minicolor til hjemmebruk hos frisør til ca 170 kroner eller skal jeg la frisøren ta ta minicoloren og betale ca 1000? Noen her som gjør begge deler og kan si noe om de merker stor forskjell? Anonymkode: 02282...c9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #2 Del Skrevet 13. september 2018 Jeg brukte minicolor da jeg hadde brunt farget hår. Absolutt verdt det! Jeg er naturlig blond og brunfargen (selv permanent) mer eller mindre rant ut av håret mitt etter et par vask. Jeg hadde kjøprt på med minicolor og permanent farge annenhver gang. Permanent sitter bedre i, minicolour er flott som en touch up Anonymkode: 7e7b0...4dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. september 2018 #3 Del Skrevet 13. september 2018 Hadde aldri i verden betalt 1000 kr for å farge håret! Kjøper en på europris til 100 kr kr og deler den i to, så for meg koster det 50 kr ca hver 3 uke å farge håret. Kjøp f.eks Casting sin, det er en toning uten amoniakk og kjøp en farge lysere enn du tenker. Casting sin lysebrune blir mellombrun i mitt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #4 Del Skrevet 14. september 2018 Ts her. Ja, at minicolor er bra vet jeg egentlig og jeg er helt greit fornøyd med den jeg tar hjemme selv. Lurte egentlig på om resultatet hos frisør blir merkbart bedre? Mer glansfullt, varer lenger osv 🙂 Anonymkode: 02282...c9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå