Windy Skrevet 16. mars 2005 #1 Del Skrevet 16. mars 2005 Hordan kommer jeg frem til målefunksjonen når den ikke kommer opp av seg selv? Fant det ikke, så jeg måtte bare gi opp til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 16. mars 2005 #2 Del Skrevet 16. mars 2005 Det tidsrommet du kan måle (+/- 3 t) pleier det være nok at du bare trykker på sirkelknappen. Den står innstilt på å måle, så den går i målemodus av seg selv. En gang fikk jeg sån feilmåling (mål om igjen) Da måtte jeg trykke på +tasten (den fungerte som OK tast) for å re-måle. Hvis du tenker på det å komme inn på målefunksjonen kun for å måle tempen, ikke registrere (den som var i testdelen av bruksanvisningen) begynner du i tidsmodusen (ikke der du ser tempen) og så holder du +tasten inne i ca 5 sec til du ser at Pearly begynner å "spole" gjennom tegnene, og da trykker du på sirkeltasten. Da kan du måle på vanlig måte (eks for å sjekke feber, men målingen registreres ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg rota det litt til jeg da, så jeg får bare vente til i morgen og prøve om igjen. Det var nemlig første dagen i dag, og jeg trykte vekk målefunksjonen Så jeg fikk tydeligvis bare en sjanse :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 16. mars 2005 #4 Del Skrevet 16. mars 2005 Ta og ring Buenaventura, og spør om det er noe du kan gjøre for å få målingen tilbake (kan tenkes at det finnes en tastekombinasjon). De er kjempegreie og hjelpsomme. Har snakket med de et par ganger når jeg har lurt på ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 16. mars 2005 Takk for input, @riel Jeg prøver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 16. mars 2005 #6 Del Skrevet 16. mars 2005 Bare kjekt det Og kjekt å se at det er flere Pearlybrukere her på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 16. mars 2005 Bare kjekt det Og kjekt å se at det er flere Pearlybrukere her på KG Ja, jeg har fulgt med på debatten om LadyComp, så det er ganske nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #8 Del Skrevet 17. mars 2005 Da jeg begynte med min LC forrige uke leste jeg i bruksanvisninga at første dagen måtte jeg la alamren ringe helt fra seg, og da var den klar til å måle. andre ganger trenger den ikke ringe seg ferdig, men for å "starte systemet" skulle den det første dagen. (Jeg har slått av hele alramgreia, og måler når jeg våkner, som bestanig er en time eller to før vekkerklokka uansett) Håper du fant ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 17. mars 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg sendte mail til Buenaventura, og sjansen gikk fra meg i går, men klarte det fint i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå