Gå til innhold

Selge jomfrudommen?

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 timer siden, SlemUlv skrev:

Hun skal vistnok selge jomfrudommen sin.. for å gjøre dette, må noen altså betale for sex.. som er ulovlig. 

Jepp, men det er likevel ikke sånn at man derfor oppfordrer noen til å kjøpe med å stille spørsmål rundt det om man vurderer å selge jomfrudommen.

Dersom man påvirkes så lett til å gjøre lovbrudd så bør man kanskje gjøre noe annet enn å henge på forum hvor mange temaer diskuteres. 

Det TS spør om er ikke ulovlig, hun er myndig. Så det hverken diskuteres eller oppfordres til lovbrudd. 

Hadde man spurt spørsmål rundt det å kjøpe sex, hvis noen vurderte det.... Da kunne det kanskje inspirert andre til å gjøre det samme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, PepsiMax skrev:

Hva har du allerede gjort? 

Hva har skjedd som får deg så desperat etter penger? 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gikk det bra, og fikk du så mye som du forventet?

Var det verdt det?

Anonymkode: 1e987...2e6

Visste det kom til å bli ille, men fikk de pengene jeg trengte, så da er det ute av verden. Brukte ca en halvtime og fikk flere titalls tusen

Vanskelig å si om det er verdt det enda. Trenger litt tid på meg. Merker jeg er litt ute av det, har grått mye og hatt mye ekle følelser, brøt sammen med en gang jeg dro og gråt som et uvær i noen timer etterpå. Så ble jeg glad fordi det er over. Nå vet jeg ikke

Anonymkode: 2d789...c32

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Visste det kom til å bli ille, men fikk de pengene jeg trengte, så da er det ute av verden. Brukte ca en halvtime og fikk flere titalls tusen

Vanskelig å si om det er verdt det enda. Trenger litt tid på meg. Merker jeg er litt ute av det, har grått mye og hatt mye ekle følelser, brøt sammen med en gang jeg dro og gråt som et uvær i noen timer etterpå. Så ble jeg glad fordi det er over. Nå vet jeg ikke

Au da, jeg frykter at de negative følelsene der kommer til å vare endel lenger enn pengene...

Klem til deg. Alle fortjener en bedre førstegang enn dette.

• Liker 2
Skrevet

Hvordan fikk du tak i denne mannen? 

Anonymkode: 142bb...781

Skrevet (endret)
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Au da, jeg frykter at de negative følelsene der kommer til å vare endel lenger enn pengene...

Klem til deg. Alle fortjener en bedre førstegang enn dette.

Takk! Det går seg nok til. Tiden leger alle sår

Innlegget er ryddet for svar til slettet innhold.

Hvordan fikk du tak i denne mannen? 

Anonymkode: 142bb...781

Fant han på nett

Snakk med psykolog ts 

Anonymkode: 38d8f...9ee

Ja, har planer om å fortelle det til psykologen min. Prøver å riste av meg følelsene, slik at jeg ikke ender med å ta livet av meg, men har ikke gjort de tankene verre foreløpig. Må legge dette bak meg og i hvert fall ikke tenke på meg selv som en hore. Det føler jeg ikke at jeg er. Han var egentlig ikke ordentlig inni meg en gang, men er vanskelig å forklare. Uansett, gjort er gjort og jeg fikk masse penger for det, var jo mitt eget valg. På tide å legge det bak seg nå, tenker jeg.

Endret av Elaine Marley
Skrevet (endret)

Fant han på nett

Ja, har planer om å fortelle det til psykologen min. Prøver å riste av meg følelsene, slik at jeg ikke ender med å ta livet av meg, men har ikke gjort de tankene verre foreløpig. Må legge dette bak meg og i hvert fall ikke tenke på meg selv som en hore. Det føler jeg ikke at jeg er. Han var egentlig ikke ordentlig inni meg en gang, men er vanskelig å forklare. Uansett, gjort er gjort og jeg fikk masse penger for det, var jo mitt eget valg. På tide å legge det bak seg nå, tenker jeg.

Derfor er det så viktig å få det ut til psykolog ja,bra du vil det,så er det lettere å komme seg videre.Bare lov deg selv å aldri gjøre noe sånt mot deg selv igjen. 💗

Endret av Elaine Marley
  • Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Derfor er det så viktig å få det ut til psykolog ja,bra du vil det,så er det lettere å komme seg videre.Bare lov deg selv å aldri gjøre noe sånt mot deg selv igjen. 💗

Enig, det er veldig selvdestruktivt. Takk for støtte :dagens-rose:

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

aldri gjøre noe sånt mot deg selv igjen.

hvordan kan hun gjøre det igjen ??

får vondt av denne tråden, har selv aldri penetrert noen bare kos som er lov her i gården.
 er over 30år.  sex må være med noen 
man er blitt glad i, en skatt som ikke kan måles i penger... 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Chariot1 skrev:

hvordan kan hun gjøre det igjen ??

får vondt av denne tråden, har selv aldri penetrert noen bare kos som er lov her i gården.
 er over 30år.  sex må være med noen 
man er blitt glad i, en skatt som ikke kan måles i penger... 

Hvorfor må jomfrudommen være så dramatisk? Virker mest som om det å være jomfru eller ikke er en måte for menn å kontrollere kvinner på, som om det bestemmer om du er "ren" eller ikke.

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fant han på nett

Stakkars jente. Du har trådt over en grense som blir mye lettere å trå over neste gang...Selv synes jeg ikke at all verdens penger er verdt alle de ekle følelser og anger som følger etter å ha fått krenket sine grenser, og selvrespekt.. Men så har aldri materielle ting og penger betydd så mye for meg. Da Ingen penger i verden som kan erstatte indre fred og glede. Lett tjente penger vil forsvinne som dugg for solen ...Det ensete som blir igjen er tap og krenkete og vonde følelser. Og jag etter mere penger for å erstatte alle de vonde følelsene.

Anonymkode: 451e8...158

• Liker 1
Skrevet
På 15.9.2018 den 11.14, niledh skrev:

Det TS ønsker å gjøre er ikke ulovlig. Det er ulovlig å kjøpe sex i Norge, men lovlig å selge sex.

Dette har jeg aldri skjønt logikken i.

Anonymkode: 7c428...07b

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere titalls tusen. Du sa først at du ble tilbudt 10.000. Endte det med budrunde? 😐

Anonymkode: ffc75...fbc

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars jente. Du har trådt over en grense som blir mye lettere å trå over neste gang...Selv synes jeg ikke at all verdens penger er verdt alle de ekle følelser og anger som følger etter å ha fått krenket sine grenser, og selvrespekt.. Men så har aldri materielle ting og penger betydd så mye for meg. Da Ingen penger i verden som kan erstatte indre fred og glede. Lett tjente penger vil forsvinne som dugg for solen ...Det ensete som blir igjen er tap og krenkete og vonde følelser. Og jag etter mere penger for å erstatte alle de vonde følelsene.

Anonymkode: 451e8...158

Penger er en av måtene jeg rømmer fra meg selv på. Er ikke synd på meg. Er ekstremt spontan og gjør masse ting jeg angrer på i ettertid  når jeg kommer i et visst humør, blir liksom helt zombie og gjør syke ting

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere titalls tusen. Du sa først at du ble tilbudt 10.000. Endte det med budrunde? 😐

Anonymkode: ffc75...fbc

Nei. Var en annen som ville gi mye mer

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Elaine Marley, mod.

Skrevet (endret)

Ingen normale mennesker hadde betalt tusenvis kroner for jomfrudommen tror jeg. Du kan få 10-20 tusen fra noen fanatikere som er opptatt av slike ting. 

Hvor mye er verdt 20 000 ? Du kan tjene de penga på en måned.

Du er ung. Hvis du prostituerer deg nå så er du prostitut.

Hva hvis du om en måned, 1 år , 5 år møter en gutt som du forelsker deg i og han ikke ville vært med en prostitut?

Da enten vil du alltid bekymre deg for at det kan komme ut, eller velger du å være ærlig og mister respekt.

Det å ha noen stor ting å sjule for sin partner er det verste jeg vet. Da får man aldri ro inne.

Endret av Colgatesmilselfie
  • Liker 1
Skrevet
På 17.9.2018 den 0.25, AnonymBruker skrev:

Fant han på nett

Dette var helt utrolig trist lesning. En mentalt frisk 20åring selger seg vanligvis ikke for penger så det bekreftet mistanken. Du har allerede psykolog så tyder på at du sliter med noe. Og når du skrev at penger er en måte å rømme fra deg selv på så er det noe som skurrer. Har du hatt en vond oppvekst? Du skriver du "blir helt zombie og gjør syke ting"- har du testet deg for bipolar eller borderline? høres ut som om du har maniske perioder. Du svarer ikke på hvorfor du trengte en haug med penger, du vet nav kan betale husleie og hjelpe deg i vanskelige perioder? Har selv jobbet der, du aner ikke hvor mange ungdommer som må ha hjelp, la nav bli alternativet neste gang du er blakk. Ønsker deg det beste.

Anonymkode: 4b65b...5f8

Skrevet
På 14.9.2018 den 8.52, AnonymBruker skrev:

Nei, seriøst. Å selge jomfrudommen er ikke særlig vanlig og jeg tror ikke at du vil få et svar her. Kanskje i en mørk hemmelig nettside, men hvem gidder? Jeg betaler ikke en dritt...

Tjener vel mye mer på en godt kjent nettside enn en bortgjemt en.

Ta kontakt med BunnyRanch eller et liknende lovlig bordell i Nevada TS, og spør om de vil promotere dette tilbudet. Og hvis du er pen og de vil det kan du nok få en ganske betydelig sum for det. De vanlige jentene der tjener jo rimelig sykt, så en jomfru som blir promotert nettopp for å selge jomfrudommen vil nok trekke inn en god del mer penger. Og det er jo nok av rikinger der borte. Også får du med deg en fin USA tur på kjøpet.

Anonymkode: 2660c...1ff

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjon.

Tråden stenges etter gjentatte ryddinger over kort tid.

Elaine Marley, mod.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...