Gå til innhold

Selge jomfrudommen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei nei nei. Selg de brukte trusene dine istede og vent med å gi jomfrudommen din til den rette. Er nok bare gamle griser som ville kjøpt jomfrudommen din. Hva hadde du tenkt når du lå med din fremtidige kjæreste? (Sist jeg hadde sex lå jeg med en gammel gris) 

Anonymkode: 3f594...64b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 13.9.2018 den 19.33, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg tror jeg har bestemt meg for å selge jomfrudommen min pga jeg er desperat etter penger. Jeg er 20 år, og jeg er en pen jente med bra kropp. Hvor mye burde jeg ta/hva kan jeg forvente? Jeg vil vite litt hva jeg burde kreve slik at jeg ikke blir lurt

Anonymkode: 2d789...c32

Jeg forstår godt at det er fristende å selge jomfrudommen din, og hadde tenkt det var helt supert om det f eks var din seksuelle fantasi. Det som bekymrer meg her er at dette er løsningen din fordi du trenger penger. Da gjør du det for feil grunner og av desperasjon, og åpner deg selv opp for psykiske følger du ikke aner noe om i dag. Hvis du ikke en gang har kysset noen før, så er jeg redd du virkelig ikke vet hva det du planlegger vil innebære for deg. 

Mitt råd er: Søk hjelp og finn en annen løsning. Vanskelig vite hvor siden vi ikke vet hvorfor du er desperat etter penger.

• Liker 2
Skrevet

Dette vil du angre på ts.

Anonymkode: 38d8f...9ee

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, SlemUlv skrev:

Som var grunnen til at jeg sa "oppfordring til å gjøre ANDRE til kriminelle".. 

Semantikk, men måten ordet "andre" er brukt i setningen din så kan det også peke tilbake på TS. Dobbeltbetydning.

Uansett: Er det en oppfordring til å gjøre andre til kriminelle når de andre (som evt blir oppfordret) ikke deltar eller leser her? Her er det snakk om å diskutere tilbudet (dvs TS), ikke oppfordre enkeltpersoner til å akseptere tilbudet (kjøpe) og dermed gjøre noe kriminelt. Og tvert i mot går jo de fleste kommentarer på at hun ikke bør gjøre dette, noe som er bra også om andre som vurderer det samme leser dette senere. Så i det perspektivet er det en bra tråd som ikke bør stenges. 

(Og dette blir sikkert slettet som avsporing.)

Skrevet
1 minutt siden, niledh skrev:

Semantikk, men måten ordet "andre" er brukt i setningen din så kan det også peke tilbake på TS. Dobbeltbetydning.

Uansett: Er det en oppfordring til å gjøre andre til kriminelle når de andre (som evt blir oppfordret) ikke deltar eller leser her? Her er det snakk om å diskutere tilbudet (dvs TS), ikke oppfordre enkeltpersoner til å akseptere tilbudet (kjøpe) og dermed gjøre noe kriminelt. Og tvert i mot går jo de fleste kommentarer på at hun ikke bør gjøre dette, noe som er bra også om andre som vurderer det samme leser dette senere. Så i det perspektivet er det en bra tråd som ikke bør stenges. 

(Og dette blir sikkert slettet som avsporing.)

Nei, sånn settningen er bygget opp, viser at jeg spør om det er ok å oppfordre til å gjøre andre til kriminelle. 

Andre som i andre EN ts. 

Skrevet
På 14.9.2018 den 12.22, AnonymBruker skrev:

Hvor mye for da? Og hvor skal jeg annonsere?

Kan ikke reise til utlandet. Er brunette, ikke blondine.

Selvsagt kan du dra til utlandet, vedkommende kan betale deg for det.

• Liker 1
Skrevet
På ‎13‎.‎09‎.‎2018 den 19.33, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg tror jeg har bestemt meg for å selge jomfrudommen min pga jeg er desperat etter penger. Jeg er 20 år, og jeg er en pen jente med bra kropp. Hvor mye burde jeg ta/hva kan jeg forvente? Jeg vil vite litt hva jeg burde kreve slik at jeg ikke blir lurt

Et normalt menneske selger ikke jomfrudommen sin. Jeg vet ikke hva du tenker på, men du virker ikke særlig voksen på den måten du framstiller deg.

Anonymkode: 23974...9bc

• Liker 3
Skrevet

Hva om fu får traumatiske ringvirkninger da....kan være en gris som kjøper,sex er somregel vondt første gang,du må være mer voksen og ansvarlig enn dette ts,skjerp deg 

.

Anonymkode: 38d8f...9ee

• Liker 1
Skrevet
På 14.9.2018 den 12.44, SlemUlv skrev:

At denne tråden, som oppfordrer til å gjøre andre til kriminelle, har fått blitt stående så lenge, er ikke bra :(

Ikke kriminelt å selge sex, bare for å ha det sagt.

Skrevet
8 minutter siden, *Mocca* skrev:

Ikke kriminelt å selge sex, bare for å ha det sagt.

Som er grunnen til at jeg sier at det oppfordrer andre til å bli kriminelle, ikke TS. 

Skrevet
21 minutter siden, SlemUlv skrev:

Som er grunnen til at jeg sier at det oppfordrer andre til å bli kriminelle, ikke TS. 

Som igjen blir å dra det hele litt langt.... Oppfordrer man andre til å drikke om man spør om oppskrift på drink? Oppfordrer man andre til å kjøpe båt om man spør om råd fordi man vil kjøpe seg båt? 

Ei heller tror jeg noen kommer til å finne ut at de skal kjøpe sex kun fordi en person spør noen spørsmål på et forum fordi man vurderer å selge jomfrudommen.

Eller kanskje man blir frista til å kjøpe sex fordi avisene har skrevet om prostitusjon? Næh!

Utover det er jeg helt enig i at TS bør se på alternative løsninger for å skaffe penger.....  Når man er så fersk, ikke engang kysset noen og vurderer å selge seg, da bør man tenke seg om noen ekstra ganger ...

Skrevet

Få se bilde

Selg dåsa di, du kommer til å angre på at du ikke gjør det

Anonymkode: 2acce...7d2

Skrevet

Det er jo ikke uvanlig at prostitute selger jomfrudommen. Noen gjør det støtt og stadig. 

Anonymkode: 03204...e8f

Skrevet

Kanskje det dårligste forslaget jeg har lest på Kg til nå. Jeg har ett ord til deg; NEI!

• Liker 2
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Nei nei nei! Du kan få ordentlige alvorlige psykiske følger! 

Skrevet

Uff :( Ikke gjør dette TS. 

Det finnes mange muligheter å skaffe penger på enn å selge kroppen sin. Det første samleie bør du spare til du selv har lyst - uten at det er motivert av noe annet enn faktisk lyst. 

• Det finnes en rekke spørreundersøkelser og gruppesamtaler og slik du kan være med på. 
  • Små deltidsjobber? Telefonsalg osv. 
  • Strøjobber på finn.no: finn.no har noe som kalles småjobber. Der kan du tjene noen kroner på å ta små oppdrag for folk. Absolutt verdt en titt! 
  • Har du noe annet enn kroppen din du kan selge? Kanskje har du noen klær du ikke bruker lenger osv? 
  • Mastercard er en løsning? Trenger du penger raskt, men ikke har de akkurat nå kan du ta det på avbetaling. Det er en skummel løsning om du ikke vet du kan betale i fremtiden, men vet du at du kan betale for deg neste måned er det en god løsning. 
  • Låne penger av venner og familie? 

Skrevet

Er allerede gjort. 

Skrevet
6 timer siden, *Mocca* skrev:

Som igjen blir å dra det hele litt langt.... Oppfordrer man andre til å drikke om man spør om oppskrift på drink? Oppfordrer man andre til å kjøpe båt om man spør om råd fordi man vil kjøpe seg båt? 

Ei heller tror jeg noen kommer til å finne ut at de skal kjøpe sex kun fordi en person spør noen spørsmål på et forum fordi man vurderer å selge jomfrudommen.

Eller kanskje man blir frista til å kjøpe sex fordi avisene har skrevet om prostitusjon? Næh!

Utover det er jeg helt enig i at TS bør se på alternative løsninger for å skaffe penger.....  Når man er så fersk, ikke engang kysset noen og vurderer å selge seg, da bør man tenke seg om noen ekstra ganger ...

Hun skal vistnok selge jomfrudommen sin.. for å gjøre dette, må noen altså betale for sex.. som er ulovlig. 

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er allerede gjort. 

Hva har du allerede gjort? 

Hva har skjedd som får deg så desperat etter penger? 

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Er allerede gjort. 

Gikk det bra, og fikk du så mye som du forventet?

Var det verdt det?

Anonymkode: 1e987...2e6

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...