Gå til innhold

Selge jomfrudommen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg tror jeg har bestemt meg for å selge jomfrudommen min pga jeg er desperat etter penger. Jeg er 20 år, og jeg er en pen jente med bra kropp. Hvor mye burde jeg ta/hva kan jeg forvente? Jeg vil vite litt hva jeg burde kreve slik at jeg ikke blir lurt

Anonymkode: 2d789...c32

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du bør tenke nøye igjennom hvilke konsekvenser dette kan ha for deg senere i livet (invirkning på psyke) og hvordan det vil påvirke deg med tanke på fremtidige kjærlighetsrelasjoner og partnere (eller evnen din til å takle nærkontakt senere).

Hvis du faktisk bestemmer deg for å gjennomføre noe slikt burde du virkelig sette opp et uforpliktende møte i forkant et offentlig sted slik at du faktisk vil ha mulighet til å trekke deg på et senere tidspunkt. Dette møte bør være minst en dag før dette gjennomføres. Jeg vil uansett fraråde deg å gjøre noe slikt.

Endret av Thoughtful
  • Liker 7
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei! Jeg tror jeg har bestemt meg for å selge jomfrudommen min pga jeg er desperat etter penger. Jeg er 20 år, og jeg er en pen jente med bra kropp. Hvor mye burde jeg ta/hva kan jeg forvente? Jeg vil vite litt hva jeg burde kreve slik at jeg ikke blir lurt

Du bli lurt? 

Det er jo mannen som må ha noen garantier for å ikke bli lurt.  Hvordan skal du vise at du er jomfru?

Det har formodningen mot seg at en prostituert er jomfru. 

Anonymkode: 763c6...3c3

• Liker 8
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bli lurt? 

Det er jo mannen som må ha noen garantier for å ikke bli lurt.  Hvordan skal du vise at du er jomfru?

Det har formodningen mot seg at en prostituert er jomfru. 

Anonymkode: 763c6...3c3

Har en litt flaks med en trang krans fra naturens side så er det mulig å bevise at ingen stor ting har passert området, er store naturlige variasjoner så en kan ha liten krans også da er det vanskelig å bevise ja

Anonymkode: b06ee...6c0

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvordan du skal bevise at du er jomfru. Er menn virkelig interessert i å betale ekstra for en som påstår hun er jomfru?

Jeg vet godt hvordan det er å være desperat etter penger, men å prostituere seg er drøyt, svært drøyt. Tror du vil angre dypt. 

Anonymkode: c590b...d4c

• Liker 10
Skrevet

Vær forsiktig nå. Har du tenkt over hvilke menn som vil la seg friste til å kjøpe sex av ei som er jomfru? Du kan bli følelsesmessig skadet. Å selge sex er absolutt ikke noe en helt uerfaren bør gjøre. Hva trenger du penger til? 

Anonymkode: ce821...79c

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner heller ikke hvordan du skal bevise at du er jomfru. Er menn virkelig interessert i å betale ekstra for en som påstår hun er jomfru?

Jeg vet godt hvordan det er å være desperat etter penger, men å prostituere seg er drøyt, svært drøyt. Tror du vil angre dypt. 

Ja, det er visse menn som vil det. De er ikke beste sort! 

Anonymkode: ce821...79c

• Liker 2
Skrevet

Spar på musa de til den rette kommer..😒

• Liker 4
Skrevet

Har prøvd å gi bort promiskuøsiteten min mot henting i mange år.

Anonymkode: 2da74...040

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd å gi bort promiskuøsiteten min mot henting i mange år.

😂😂😂

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 451e8...158

Skrevet

Hvorfor er du så desperat etter penger? Kan du ikke helger selge undertøyet ditt eller noe sånt?

• Liker 6
Skrevet

Og etter at du har skaffet deg de pengene du er så desperat etter, skaffer du den en jobb. Da slipper du å selge deg selv ved senere tid;)

Anonymkode: 693f7...8a1

• Liker 1
Skrevet

Hvis du skal selge så selg i det minste til en kvinne. Mange kvinner har i dag god inntekt og har like god råd som menn.

Anonymkode: 498a6...02e

Skrevet

Du vet at dette er prostitusjon, ikke sant? Og utrolig, utrolig dumt?!?!

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Du vet at dette er prostitusjon, ikke sant? Og utrolig, utrolig dumt?!?!

Hva om hun synes det er idiotisk å innvie seg i et monogamt spleiselag? Det er ikke alle som har lyst til å seile i en båt for to under den hvite bro. Noen vil bare ha cash og stikke. 

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke så enkelt. Man kan ha null igjen av hymen og fortsatt være jomfru. Noen som har sex kan fortsatt ha igjen rester av hymen. Og hvem skal sjekke dette? Skal man ha med en bekreftelse fra lege? Eller skal man la mannen, som egentlig ikke vet hva han leter etter, ligge med lommelykt å titte? 

• Liker 5
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke så enkelt. Man kan ha null igjen av hymen og fortsatt være jomfru. Noen som har sex kan fortsatt ha igjen rester av hymen. Og hvem skal sjekke dette? Skal man ha med en bekreftelse fra lege? Eller skal man la mannen, som egentlig ikke vet hva han leter etter, ligge med lommelykt å titte? 

Ja jeg er enig. Jeg har brukt tampong og ob eller forsøkt det flere ganger og har nok en større åpning enn om jeg ikke hadde prøvd det. Likevel kunne gynekologen "se" at jeg med stor sannsynlighet ikke hadde hatt samleie. Uten å sjekke det med fingeren. Som de også kan gjøre for å finne ut av det.  Men det er sant pga mye tampong bruk og lignende så er det ikke alltid legen kan se om du er jomfru. 

Skrevet

Jeg vil gjerne bare advare mot å ta for mye penger. Det kan hende du ikke får til å gjennomføre, enten av fysiske grunner eller psykiske, og da er det ganske kjipt å stå i stor gjeld til en mann med tvilsom moral. Den første gangen kan være veldig ubehagelig rent fysisk, uavhengig av om du er kåt nok eller ikke. I tillegg kan jeg godt se for meg at du angrer deg når du først er i situasjonen og da kan det være lurt å ha mulighet til å betale tilbake pengene slik at du ikke skylder vedkommende noe.

Håper alt ordner seg for deg!

Anonymkode: 21b27...612

Skrevet

Jeg har ikke fått noen svar på spørsmålet? 

Jeg er veldig trang og det er nok lett å merke på meg at jeg er jomfru. Har aldri kysset en gang.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...