AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #1 Skrevet 13. september 2018 Klarer ikke bli ferdig på normert tid, har studert litt i utlandet med en del fag jeg strøk på og vært litt umotivert til tider slik at jeg tok færre fag enn jeg skulle. Hvor negativt er det for arbeidsgivere å ikke være ferdig på normert tid? Jeg tror jeg får en svak B i snitt, hvis det har noe å si. Anonymkode: b3e92...1ed
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #2 Skrevet 13. september 2018 Har neppe noe å si. Er ikke helt uvanlig å bruke lengre tid, av ulike årsaker. Spesielt ikke når du har ok/bra karakterer. Anonymkode: ab176...c51
Kahini Skrevet 13. september 2018 #3 Skrevet 13. september 2018 (endret) Det har nok ingenting å si. Det viktigste er at du blir ferdig! For meg sier det bare at du står på selv om det har gått litt trått Endret 13. september 2018 av Kahini
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #4 Skrevet 13. september 2018 Nei, Faktisk blir de fleste Ingeniører (Bachelor) anbefalt å heller begynne i 3-klasse, og så bruke 3 år på Master, dersom de blir tatt opp til 2-årig Master. Ofte fordi det ikke er en 1:1 overgang eller overlapp i fagene fra Bachelorstudiene. Og sist jeg sjekket, så var det vel bare 40% av Ingeniørstudentene som var ferdig med sine studier (Bachelor, Master) til normert tid. Anonymkode: b74d8...b90
Serafin Skrevet 14. september 2018 #5 Skrevet 14. september 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Klarer ikke bli ferdig på normert tid, har studert litt i utlandet med en del fag jeg strøk på og vært litt umotivert til tider slik at jeg tok færre fag enn jeg skulle. Hvor negativt er det for arbeidsgivere å ikke være ferdig på normert tid? Jeg tror jeg får en svak B i snitt, hvis det har noe å si. Anonymkode: b3e92...1ed Det har ingenting å si! Det er papirene på det du har fullført av skolegang her og nå som betyr noe!
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #6 Skrevet 14. september 2018 Progresjon (og da tidsbruk) kan ha noe å si i enkelte jobber uansett hvilken utdannelse, men det er som regel type arbeidskrevende stillinger som i BCG, McKinsey, CapGemini, KPMG osv. Men jeg ville ikke vært veldig bekymret med en ingeniør/siv. ing. utdannelse, det løser seg som regel uansett selv om man kanskje ikke får jobb blant konsulenthusene med en gang, hvis man vil det. Anonymkode: 666b7...9e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå