AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #1 Skrevet 13. september 2018 Om at de i forbindelse med bytte til AMS måler, skal foreta tilfeldig kvalitetskontroll? Dette er et halvt år ca etter at de byttet måleren til automatisk. Jeg lurer på om det er tilfeldig at de kommer til meg, eller om det er fordi jeg har brukt veldig lite strøm og de skal kontrollere dette de de evt. tenker det er feil på den nye måleren? Anonymkode: 7fc8f...6f8
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #2 Skrevet 14. september 2018 Ikke vert hos andre? Dela ble de vel mistenksiomme på min. Anonymkode: 7fc8f...6f8
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #4 Skrevet 15. september 2018 På 13.9.2018 den 18.58, AnonymBruker skrev: Om at de i forbindelse med bytte til AMS måler, skal foreta tilfeldig kvalitetskontroll? Dette er et halvt år ca etter at de byttet måleren til automatisk. Jeg lurer på om det er tilfeldig at de kommer til meg, eller om det er fordi jeg har brukt veldig lite strøm og de skal kontrollere dette de de evt. tenker det er feil på den nye måleren? Anonymkode: 7fc8f...6f8 Ring Hafslund og spør om det stemmer at de skal komme og spør også om årsaken. Det er mye svindel for tiden, så jeg ville absolutt ringt de for å være sikker på at det stemmer at det skal komme noen fra de, før jeg slipper de inn i huset. Anonymkode: 2ac18...d4a
AnonymBruker Skrevet 15. september 2018 #5 Skrevet 15. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ring Hafslund og spør om det stemmer at de skal komme og spør også om årsaken. Det er mye svindel for tiden, så jeg ville absolutt ringt de for å være sikker på at det stemmer at det skal komme noen fra de, før jeg slipper de inn i huset. Anonymkode: 2ac18...d4a De har vært her nå, ordnet seg selv, jeg bor i blokk. De styra og borra og skrudde og målt. Anonymkode: 7fc8f...6f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå