Gå til innhold

Dersom du kjente igjen noen du kjente ut i fra en tråd som de hadde postet ville du sagt det til dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom du kjente igjen noen du kjente ut i fra en tråd som de hadde postet ville du sagt det til dem? Ville det vært avhenging av hvilket tema tråden hadde eller hvor godt du kjente dem?

Anonymkode: 0aebc...720

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke sagt noe. Det er ikke meg de forteller noe til, og jeg ville følt meg frekk og snokete.

Anonymkode: a61ea...0f8

• Liker 6
Skrevet

Jeg ville likt å få en PM dersom noen hadde gjenkjent meg, ja! Hvis jeg hadde skrevet som anonym ville jeg likt å få et hint i tråden. 

Anonymkode: d37ea...124

• Liker 2
Skrevet

Hvis det var en veldig nær venn ville jeg gjort det. Ellers ikke.

Anonymkode: 33ec0...ad5

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville likt å få en PM dersom noen hadde gjenkjent meg, ja! Hvis jeg hadde skrevet som anonym ville jeg likt å få et hint i tråden. 

Hvordan hadde du villet at noen skulle hinte til at de kjente deg da?

Gjest Stella Rose
Skrevet

Nei, hadde ikke sagt noe, ikke sendt PM heller.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan hadde du villet at noen skulle hinte til at de kjente deg da?

Det kommer litt an på situasjonen. Jeg har ikke gjenkjent noen selv, men hvis jeg hadde gjort det, ville ett av alternativene vært å skrive f.ex: «Jeg tror jeg kjenner deg. Begynner fornavnet ditt på **?» Det kan kanskje ikke kalles et hint, for det er ganske direkte, men det er i alle fall en mulighet.

Skrevet

Nei. Hvorfor skulle jeg det?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har opplevd å bli baksnakket i en tråd faktisk. Det var ingen tvil om at det var meg. 

Anonymkode: 56fc7...e79

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg tror ikke det. Tenker at de har rett til å skrive det de ønsker uten at jeg skal komme og bare "så deg på kg".

Ikke alltid at man kan vite ting helt sikkert heller. Tror man skal ha mer å gå på enn én enkelt hendelse.

Jeg hadde egentlig bare følt meg dumt og ser faktisk ikke helt poenget, med mindre det hadde vært konfronterende mot meg for eksempel, men da kommer det med at man ikke kan være 100% sikker inn igjen.

Anonymkode: 8f9fa...1c2

• Liker 2
Skrevet

Nei, ville ikkeavslørt at jeg også henger her! 😄 

• Liker 4
Skrevet

Hvis jeg hadde kjent igjen noen her så hadde jeg ikke sagt det til de. 

Vet at ei nær meg har kjent igjen meg her, bare måten hun er og små ord hun bruker om jeg snakker om et spesielt tema. Så det har ført til at jeg ikke tar opp temaer som jeg har skrevet om her inne. Må velge om jeg snakker om temaet med venninna eller tar det her inne.

Anonymkode: 3139a...4b0

Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe til vedkommende direkte, men nevnt i tråden at det som fortelles er gjenkjennelig og gjort TS oppmerksom på at jeg kjenner til saken.

Anonymkode: 58301...9f5

Skrevet (endret)

Det kommer så an på hvem og hva - og om jeg syntes det var greit å avsløre min bruker for dette mennesket. Jeg gjenkjente en gang ekstra-brukeren til en jeg hadde en del kontakt med her inne (hun hadde opprettet ny bruker i forbindelse med graviditet), da sendte jeg PM og sa fra. Den gangen jeg oppdaget at en elev ved skolen jeg jobber var aktiv her prøvde jeg bare å styre unna trådene hennes - jeg hadde ikke noe ønske om at hun skulle kjenne til at jeg også var på forumet.

Endret av Daria
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer litt an på situasjonen. Jeg har ikke gjenkjent noen selv, men hvis jeg hadde gjort det, ville ett av alternativene vært å skrive f.ex: «Jeg tror jeg kjenner deg. Begynner fornavnet ditt på **?» Det kan kanskje ikke kalles et hint, for det er ganske direkte, men det er i alle fall en mulighet.

Hvis noen hadde skrevet det til meg, så hadde jeg ihvertfall aldri brukt brukernavn her igjen. Hadde også benektet. Dette er et sted absolutt ingen vet at jeg er på, altså litt friplass. Syns det ville vært veldig ubehagelig.

Anonymkode: a61ea...0f8

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke sagt noe til vedkommende direkte, men nevnt i tråden at det som fortelles er gjenkjennelig og gjort TS oppmerksom på at jeg kjenner til saken.

Anonymkode: 58301...9f5

Det kommer jo helt an på temaet. Det kan nok være hensiktsmessig når det gjelder mer betente temaer som man ikke ønsker at alle skal vite, men dersom det er tema som kun for eksempel jeg og denne personen hadde visst om så ser jeg ikke helt poenget.

Anonymkode: 8f9fa...1c2

Gjest middagshøyden
Skrevet (endret)

...

Endret av middagshøyden
Skrevet

Har ikke sagt noe til den personen siden jeg tror h*n hadde blitt veldig flau over å vite at jeg vet hva h*n har skrevet her. Fant h*n tilfeldigvis her inne da jeg lette etter noe på nettet. Synes dere at jeg egentlig burde sagt noe?

Anonymkode: ba0a9...b27

Skrevet

Nei, hadde ikke sagt det. Gjenkjente en venninne her som hun hadde et veldig spesielt problem, og selv om det ble skrevet i anonyme vendinger og under AB så var det ingen tvil om at det var henne. Hun ville ikke høre på råd fra oss som kjenner henne, men jeg skrev et langt svar og var mer ærlig enn det jeg ville vært i virkeligheten. Neste gang jeg spurte henne hvordan det gikk med "problemet", så sa hun at det løste seg fordi hun fant folk som ville hjelpe henne på nett. Litt vittig, sa ikke at det var meg. 

Anonymkode: 00852...f96

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...