Gå til innhold

30 årsgave til mannen ?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei , 

Trenger tips til 30 årsgave til mannen, hans interesser :

- Matlaging

- øl 

- Jakt og fiske 

Tenkte på en opplevelse , noen tips til noe man kan gjøre som omhandler disse punktene ? Som feks Brimiland eller tur til Lofoten.. ? 

Vi får snart barn, så det blie vanskelig å reise begge to på en stund uten barn... Han kan eventuelt reise med en kompis eller dagtur med meg en gang i fremtiden :)

Anonymkode: 4d589...6df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innenfor jakt og fiske kan jeg foreslå packraft fra kipara.no

Packraft ha tatt spesielt fiske til en ny dimensjon. Man får mange naturopplevelser i en slik og jeg er frelst. 

Skrevet

Overnatting i tretopphytte. Det gav jeg min naturinteresserte mann. Det var noe vi begge kunne kose oss med, da jeg er litt mer luksusdyr enn han.

Skrevet
4 minutter siden, Meadow skrev:

Ny fiskestang?

Om han er noe lik meg og mine venner så er fiskestang et høyst personlig valg etter Preferanser ikke alle forstår 

• Liker 2
Skrevet

Kona tok kontakt med 4 av mine kamerater og ordnet en hytte for oss en helg. Ho planla det bak ryggen min. Hehhe det var en kjempetur for oss gutta, med fiske, grilling, øl og poker på kvelden. Hun ringte kameratene mine for å hjelpe til å finne en hytte der det går ann å fiske. Dette har hun lite peiling på... hehe

Anonymkode: 1c1c3...1cc

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, Meadow skrev:

Ny fiskestang?

Ikke kjøp han ny fiskestang med mindre du virjelig har peiling på fiske og hans stil... det er stor sjanse for at du kjøper feil

Skrevet

Trekant.

Anonymkode: 8fd19...c73

Skrevet
1 time siden, frekvens skrev:

Om han er noe lik meg og mine venner så er fiskestang et høyst personlig valg etter Preferanser ikke alle forstår 

Tror nok ikke jeg kan gå for fiskestang 😜

Anonymkode: 4d589...6df

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kona tok kontakt med 4 av mine kamerater og ordnet en hytte for oss en helg. Ho planla det bak ryggen min. Hehhe det var en kjempetur for oss gutta, med fiske, grilling, øl og poker på kvelden. Hun ringte kameratene mine for å hjelpe til å finne en hytte der det går ann å fiske. Dette har hun lite peiling på... hehe

Den ideen var fin 😃

Skrevet

Da (eks)mannen min ble 30 så ordnet jeg overaskelsesfest for ham. Det var gaven min, i tillegg til en liten ting som han ønsket seg. Jeg tok kontakt med alle hans venner som jeg visste at han helst ville ha der. Flere av dem bodde langt borte men alle de inviterte møtte faktisk opp! I tillegg inviterte jeg noen av mine venner som han kjente og hadde et godt forhold til. Sa til alle at dette var hemmelig. 

Allierte meg med en kamerat som tok ham med ut på et eller annet på ettermiddagen. Da de kom tilbake var alle klar i huset og vi hadde mat og drikke. Han snakket om denne gaven i ti år etter.. 

Skal du gjøre noe slikt er det jo viktig at du vet at han liker slike ting. Jeg var livredd for at han skulle gjøre det samme for meg, for det er ikke noe jeg liker. Så det gjentok jeg til stadighet, at det vil ikke jeg ha... Og slapp heldigvis unna 😉

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...