Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2005 #1 Skrevet 16. mars 2005 Har fler ganger spurt om exen min kan gi meg tilbake diverse ting som han har fra da vi var sammen (ikke gaver, mer filmer og PlayStationspill, kall meg barnslig men jeg savner de spillene), men han vil ikke møte meg i byen som er halvveien for begge to siden vi bor på hver vår side, 10 og 5 min unna. Og så sier han alltid "kan du ikke komme opp her da?"men det har jeg så absolutt ikke lyst til, for da kommer han ikke til å la meg gå hjem uten det HAN vil ha, og han har lenge mast om å være pulevenner. Dette tilogmed etter at jeg ble sammen med en ny, og jeg har fortalt han om han her exen, vil jo ikke holde hemmeligheter. Min nye type ler bare av fyren og mener han er passe desperat og tragisk som legger seg etter okkuperte jenter, som han tilogmed kastet på dør til fordel for ei annen jente. Men jeg tror ikke han ville like om jeg dro opp til exen for å hente spill engang, fyren er jo helt uberegnelig. Ute på byen engang kyssa han bare til meg i skallen uten at jeg var klar over det engang (var ikke sammen med noen da men likevel) og han har selv sagt at neste gang jeg kommer på besøk, skal meg og han sitte under dyna sammen og se en ny skummel serie han har fått tak i. Dette vil jeg IKKE. Har dere noen gode råd til hva jeg kan gjøre? Vil jo ha tingene mine, men vil sist i verden opp til denne karen her!!
*M* Skrevet 16. mars 2005 #2 Skrevet 16. mars 2005 Hva med å sende opp den nye typen?? Nei, jeg vet ikke. Dersom han er så barnslig så er det ikke lett. Synes allikevel du kan gå opp der å hente tingene dine, ta med en venninne?
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2005 #3 Skrevet 16. mars 2005 Ja, tenkte på det, men det nest siste jeg vil er å ha bråk mellom den, exen min er utrolig barnslig, sier alltid han kjenner en blitzer ved navn Fritz som han skal få til å banke alle som går han (exen) imot, slik som å kjøre de opp i skauen og henge dem opp i trær og slå dem med balltre, ikkeno problem sa exen min da vi var sammen Og tro meg, fyren er nok psykopat til å finne på noe slik som en liten filleting som dette her også. Skulle gjerne tatt med venninner opp men han har prøvd seg på alle sammen og sagt til dem på byen ting som "jeg vet du har type, men hvis du sier til han du bare skal på do, også sniker du deg hjem til meg også puler vi så kommer du tilbake, ikkeno problem!" og de tåler ikke snurten av han og vil ikke se noe til han. Og nei, jeg aner ikke hva i alle dager jeg gjorde med denne nissen.
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #4 Skrevet 16. mars 2005 Dra opp til han, la være å ta av deg sko og jakke, hent tingene dine og gå igjen og la vær å prate mer enn høyst nødvendig med han. - Si faren/storebroren din kjørte deg og sitter i bilen og venter nedi gata så du må bare forte deg, eller noe slikt?
Gjest gjesta Skrevet 16. mars 2005 #5 Skrevet 16. mars 2005 Selv om venninnene dine ikke tåler trynet på ham så kan de vel stille opp for deg? Det burde de iallfall. Siden du vil ha igjen tingene dine (og det skjønner jeg veldig godt), han ikke vil møte deg i byen så må du altså dra hjem til ham. Snakk med venninne dine du og se om du ikke får noen med deg. Alternativt så kan du si til eksen at kjæresten venter utenfor. Og da må han selvfølgelig stå utenfor
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #6 Skrevet 16. mars 2005 Ja' date=' tenkte på det, men det nest siste jeg vil er å ha bråk mellom den, exen min [i']er utrolig barnslig, sier alltid han kjenner en blitzer ved navn Fritz som han skal få til å banke alle som går han (exen) imot, slik som å kjøre de opp i skauen og henge dem opp i trær og slå dem med balltre, ikkeno problem sa exen min da vi var sammen Og tro meg, fyren er nok psykopat til å finne på noe slik som en liten filleting som dette her også. Skulle gjerne tatt med venninner opp men han har prøvd seg på alle sammen og sagt til dem på byen ting som "jeg vet du har type, men hvis du sier til han du bare skal på do, også sniker du deg hjem til meg også puler vi så kommer du tilbake, ikkeno problem!" og de tåler ikke snurten av han og vil ikke se noe til han. Og nei, jeg aner ikke hva i alle dager jeg gjorde med denne nissen. Du må ikke glemme at du i sin tid forgudet han. Det er ikke så lenge siden. Du som er så ung, bær la være å gå i den efllen som mange jenter gjør, nemlig karakterisere alle sine ekser som psykopater. Det blir lite troverdig.
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #7 Skrevet 16. mars 2005 Ta med deg faren din, storebroren etc. Men bare så du vet det, gutter som skryter av voldelige venner med navn Fritz pleier å dikte ting opp ganske grundig. Tviler sterkt på at det finnes en Fritz. Tror ikke at det blir noe problem å ta med seg typen opp. Da beviser du også for eksen at det er HAN som skal være med deg fremover.
Dødspingvinen Skrevet 16. mars 2005 #8 Skrevet 16. mars 2005 Det var meg ovenfor... glemte innlogging :-?
maki Skrevet 16. mars 2005 #9 Skrevet 16. mars 2005 Dra opp til han' date=' la være å ta av deg sko og jakke, hent tingene dine og gå igjen og la vær å prate mer enn høyst nødvendig med han. - Si faren/storebroren din kjørte deg og sitter i bilen og venter nedi gata så du må bare forte deg, eller noe slikt?[/quote'] Enig i denne jeg Å så må ikke du glemme at det er lett å forelske seg i samme type menn igjen å igjen å igjen og igjen. Slik at det er nok en god del kvinner der ute som har god grunn til å mene at x`n er ikke god i hue. Blir et mønster det er vanskelig å bryte ut av.
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #10 Skrevet 16. mars 2005 .... for da kommer han ikke til å la meg gå hjem uten det HAN vil ha, og han har lenge mast om å være pulevenner
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #11 Skrevet 16. mars 2005 Kan ikke bare kjæresten din bli med opp til exen din og hente de forbaska greiene da. Han trenger ikke være med helt inn da, men stå litt utenfor, så er du "trygg" om du tror han skal overfalle deg.. Deler av innlegget er slettet Remyline Moderator
Krølltoppen Skrevet 16. mars 2005 #12 Skrevet 16. mars 2005 Blås i gjester som kaller deg umoden Spidey. Synes du er tøff jeg som klarer å sette ord på ting vi alle har balet med en eller annen gang. Synes forslaget om å ta med en venninne var lurt jeg. Det går jo for det samme om venninnen din liker ham eller ikke, - du er jo ikke så begeistret for exen du heller. Si klart og bestemt at du skal hente sakene dine. Vil han ikke gi deg dem så tar du dem selv. Begynner han å tulle så se rett på ham og si at hvis han fremdeles vil være venner med deg så må han begynne å oppføre seg mer OK mot deg. Basta! Husk at du det er du som egentlig har styringen her. Du er ferdig med ham, men det virker ikke helt som om han er ferdig med deg. Du er den sterke!
smidja Skrevet 16. mars 2005 #13 Skrevet 16. mars 2005 Ta med deg en venninne OG typen. Ikke la han skremme deg, og du sier jo selv at den nye typen din bare ler av han! Ikke la han herse med deg, bare si at du skal hente tingene dine, og at han må være snill å gi de til deg.
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #14 Skrevet 16. mars 2005 La din nye venn følge/kjøre deg. La han vente mens du stikker inn og hente sakene dine.eller noen andre.
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2005 #15 Skrevet 16. mars 2005 Få none til å kjøre deg og vente uten for. Gjerne synlig. Hent tingene dine og si at xxx venter på meg ute. Ha det. Gjorde det sånn selv da jeg måtte hente tingene mine hos en "gal" ex.. (hadde med meg mamma jeg da :oops: )
Gjest SumoBryter Skrevet 16. mars 2005 #16 Skrevet 16. mars 2005 Uuh... kinkig situasjon. Har du altså ikke en eneste venn eller kompis som kan bli med deg?
Gjest Bringebær Skrevet 16. mars 2005 #17 Skrevet 16. mars 2005 Jeg ville tatt med meg en kompis som var stoooor og skummel Hvis du ikke har det, kan du gjerne låne en av meg
Gjest Pjusk Skrevet 16. mars 2005 #18 Skrevet 16. mars 2005 Ta meg deg typen din og la han vente utenfor. Eller ta med deg ei venninne - hvis de virkelig er venninnene dine stiller de opp for deg selv om de ikke liker eksen din. Og jeg husker også når du skrev om eksen din (mens du var sammen med ham) om hvor fantastisk fyr han var - ting forandrer seg tydligvis....
Gjest gjesta Skrevet 16. mars 2005 #19 Skrevet 16. mars 2005 Selv om venninnene dine ikke tåler trynet på ham så kan de vel stille opp for deg? Det burde de iallfall. Siden du vil ha igjen tingene dine (og det skjønner jeg veldig godt), han ikke vil møte deg i byen så må du altså dra hjem til ham. Snakk med venninne dine du og se om du ikke får noen med deg. Alternativt så kan du si til eksen at kjæresten venter utenfor. Og da må han selvfølgelig stå utenfor enig i denne!
Gjest Det enkle er ofte det... Skrevet 16. mars 2005 #20 Skrevet 16. mars 2005 Virker mer som problemet hennes er at hun ikke klarer å si nei og motstå en runde i halmen med han om han prøver seg. Hvis ikke ser jeg ingen problemer med å gå opp til han alene, hente tingene og gå igjen. Uten noe som helst annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå