Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte får du besøk/er på besøk hos noen?

Anonymkode: f9c13...e5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang eller to i halvåret. Møter som regel folk i byen.

Anonymkode: 30d49...8f0

Skrevet

får besøk 1-2 ganger i uken, drar på besøk 1-2 ganger i uken. 

Skrevet

Alt fra aldri, til hver dag. 

Anonymkode: ebeef...898

Gjest Stella Rose
Skrevet

Et par ganger i måneden, sånn cirka.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alt fra aldri, til hver dag. 

Anonymkode: ebeef...898

Den skjønte jeg ikke..?

Anonymkode: f9c13...e5c

Skrevet

Jeg er OFTE på besøk hos andre, men gidder noen å komme hit? Nope.

Anonymkode: 80f00...945

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er OFTE på besøk hos andre, men gidder noen å komme hit? Nope.

Anonymkode: 80f00...945

Tegn på at folk ikke liker deg så mye som du liker og tro de gjør 🙂

Anonymkode: 720b3...4a8

• Liker 1
Skrevet

Det varierer. Nå det siste året så har jeg hatt og vært på besøk relativt ofte. Opp til flere ganger i måneden. Før kjente jeg ingen jeg kunne invitere så da hadde jeg aldri besøk, men det varierer nå også. Kommer an på hvor travelt en har det, og ikke alltid jeg ønsker besøk eller å dra på besøk heller.

Anonymkode: 385f7...9e5

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller man bor avsides.

Anonymkode: a4388...271

• Liker 1
Skrevet

Sjeldent, vi møtes nesten alltid ute. Kanskje en gang i måneden, max.

Anonymkode: a4388...271

Skrevet

Mye sjeldnere enn før. De fleste vennenne mine har familie og full jobb, og dermed nok med det. Jeg er ukentlig på besøk hos nærmeste famile og/eller de er hos meg. Men ellers er det kanskje bare 2-4 ganger i måneden jeg er på besøk hos andre eller får besøk av andre. Jeg er selv ganske utslitt etter jobb og orker ikke mer enn litt matlaging, litt husarbeid og litt TV-titting før det er leggetid. Sånn går dagene.

Anonymkode: 53584...99e

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller tegn på travle dager. 

Skrevet

Hva definerer du som besøk? At man går på besøk til gamle venner, drikker en kopp kaffe eller spiser middag sammen? Eller regnes det som besøk når foreldre av barn stikker innom når de henter barnet, tar en kopp kaffe og sitter alt fra 15 min, til flere timer og prater?

Jeg vil nok si at vi generelt har litt for lite kontakt med gamle venner. Tenker man tilbake på en gammel tråd om uanmeldt besøk, så er jo ikke det lov. Folk liker jo ikke at man bare tropper opp og ringer på døra. Og selv om det er enkelt å sende en SMS, så skal det liksom litt mer til.

Hos oss er uanmeldte besøk lov og koselige. Det går i rykk og napp. På den mørkeste tiden av året, må man gjerne invitere for å få besøk og det kan gå uker mellom hvert besøk. På sommerstid, pleier det gjerne å være besøk av den ene eller andre arten hvert fall et par ganger i uka. Og av og til flere dager på rad. Da tenker jeg både uanmeldte og inviterte gjester. 

Ser andre i tråden oftere møtes ute. Det skjer så og si aldri her. De vi har truffet ute de siste årene, har gjerne vært kolleger av mann. Blitt invitert på fotball, med påfølgende bytur etterpå. Kan ikke huske sist jeg spiste mat med ei venninne på byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...