AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #41 Skrevet 13. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er jeg klar over. Har ingen planer om å ta det opp eller nevne noe om det (nå). Kommer bare til å oppføre meg normalt når vi møtes. Skulle bare ønske at jeg ikke trengte å se de bildene, men han maste såå sykt på å få lagt meg til på Facebook. TS Anonymkode: aebf0...dbc Hvis du ikke tåler at han har en fortid, får du jo la være å bla i gamle innlegg og lete etter den. Dette er jo neppe bilder han la ut i forrige uke? Anonymkode: 331eb...b65 2
Coronas Skrevet 14. september 2018 #42 Skrevet 14. september 2018 Jeg syns at når man er blitt ekser så kan man slette bilder ol av tidligere forhold dersom man er ute etter ny kjæreste. For meg signaliserer det at man ikke er over sin eks ved å ha bilder på facebook og datingsiden sin. Forhold som er over er i fortid, ikke nåtid.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #43 Skrevet 14. september 2018 Jeg har vært på facebook siden 2009 og fant akuratt ut hvordan man fjerner tags og har begynt å gå igjennom gamle innlegg. Ikke sikkert daten din har bilder av x'er med vilje eller av behov, han vet kanskje ikke om dem eller tenker på dem. Anonymkode: 1b167...d82 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #44 Skrevet 14. september 2018 16 timer siden, Duff skrev: Og skoledagbøker. Allikevel, ingenting av det ligger fremme til fritt gjennomsyn for ferske kjærester eller dater. Nå ligger det ikke for fritt innsyn. Dater og kjærester velger selv å blad i gjennom profil etter profil for å nettopp snoke. Gamle bilder på insta og face må faktisk letesfrem. Anonymkode: c040f...885
Helado Skrevet 14. september 2018 #45 Skrevet 14. september 2018 Alle har en fortid, det er bare å leve med. Du får ta det som et positivt tegn at han ville legge til deg på FB, de fleste som har noe å skjule vil ikke det. For mange av oss er jo FB en del av vårt daglige liv, så nå har du fått tilgang til hans "liv".....skal man bli paranoid og sjalu på bilder av ekser, eller andre damer de har bilder av som du ikke vet hvem er....vel da har du et problem. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #46 Skrevet 14. september 2018 Eksen til typen min (egentlig ikke eks engang, bare ei han datet en liten stund, de var aldri offisielt sammen og han visste ikke om at hun la ut bilder av han siden han ikke hadde Instagram da) har fortsatt bilder av han. Vi ler egentlig bare av det, han ønsker helst å ha de bort, han fikk meg til å "hinte" litt ved å like noen av dem men hun tok ikke hintet 😅 Gjør ikke meg noe sånn sett, her er det vel han som synst det er litt ubehagelig siden han ikke var noe følelsesmessig engasjert mens hun var sykt betatt av han. Vi har holdt på / vært sammen av og på i 6 år nå minus et halvt år hvor vi datet andre (han datet henne), så hun vet nok godt at vi er sammen igjen utifra sosiale medier. I tillegg kopierer hun søstrene mine på Instagram, helt identisk tekst på bildene sine, så hele greia er veldig sær. Det er derfor vi ler av det - Fordi det er så utrolig teit bare. Hun er definitivt ikke over han, stakkars jente. Og det er det jeg tenker om andre som beholder bilder av eksene sine - de er ikke over de. Jeg har alltid slettet bilder når det har blitt slutt. Det var noe av det første han her gjorde da vi møttes, vi møttes bare 2 mnd etter han og eksen gjorde det slutt. På eget initiativ, og det synst jeg var hyggelig at han gjorde. Anonymkode: ef6a7...a92
Bæreposemedekstra Skrevet 14. september 2018 #47 Skrevet 14. september 2018 Grunn til å overreagere hahahah
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #48 Skrevet 14. september 2018 Greit å slette bilder av eksen før man starter å date kanskje 😊 Anonymkode: 3eb8d...01b
Kitcat Skrevet 14. september 2018 #49 Skrevet 14. september 2018 Synes ikke det er naturlig å gå bakover i tidslinje og utradere bilder og statuser selv om et forhold tar slutt. Om han selv ønsker å gjøre det, så greit nok å slette. Ellers er det jo hans forhistorie, og ikke et tegn på at han ønsker seg tilbake til ex'en. Hvis han derimot FORTsATT drev å postet nye bilder av/med ex, ville det vært en annen sak! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå