AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #1 Skrevet 13. september 2018 Jeg og min samboer skal reise bort i en uke om en måneds tid. Vi spurte tidlige svigermor om hun kunne passe barna (samboers eldste datter og vår felles) på 13 og 7. Hun ga klar beskjed om at hun ikke sier ja til det hun ikke har lyst til lengre, og at hun ikke orket å passe 7 åringen pga. hensyn til hunden hennes. Det hadde blitt for mye bråk. Jeg sa ikke så mye mer og begynte å fiske etter andre barnevakter for vårt felles barn. Det falt på min mor og min søster. Da ville eldste også dit, fordi broren skulle være der. Dette falt ikke i god jord hos svigermor, og nå passer det plutselig for hun allikevel, men bare annenhver dag. Jeg orker ikke å ha på samvittigheten at barna skal kastes frem og tilbake annenhver dag i en hel uke så jeg takket pent nei, og sa at min mor og søster tar de hele uken. Hun er nå DRITsur! på meg pga. dette. Jeg er utakknemlig og lite løsningsorientert. Samboer har prøvd å forklare det til sin mor, men hun hater meg nå.. Er jeg bare vanskelig nå? eller har jeg rett? Anonymkode: d1772...dce
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #2 Skrevet 13. september 2018 Du har helt rett. stakkars barn som hadde måtte flytte på seg annenhver dag. idiotisk å foreslå noe sånt. hadde det vært en delt uke så hadde det kanskje stilt seg annerledes men ikke annenhver dag. Har også en svigermor som det først ikke passer for og så blir irritert og sår for at hun aldri får ha barnebarna. idioti og akk så irriterende. Anonymkode: 643eb...a13 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #3 Skrevet 13. september 2018 Å flytte barna fram og tilbake annen hver dag vil bare skape rot og kaos. Så jeg er helt enig med deg der. Jeg forundrer meg mer over at dere har bestemt dere for å dra på ferie uten å ha barnevakten i orden på forhånd. Anonymkode: 66254...741 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #4 Skrevet 13. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å flytte barna fram og tilbake annen hver dag vil bare skape rot og kaos. Så jeg er helt enig med deg der. Jeg forundrer meg mer over at dere har bestemt dere for å dra på ferie uten å ha barnevakten i orden på forhånd. Anonymkode: 66254...741 Vi har jo barnevakten i orden.. Har jo hatt det siden før vi bestilte.. Anonymkode: d1772...dce
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #5 Skrevet 13. september 2018 Svigermora di har ett problem... Anonymkode: 6f560...8b5 2
Puny Skrevet 13. september 2018 #6 Skrevet 13. september 2018 Svigermoren din sier nei til ting hun ikke har lyst til, så da bør hun vel respektere at den eldste jenta sier nei til ting hun ikke har lyst til? Hun har lyst til å være der broren er, det skjønner jeg godt! 8
Moomba Skrevet 13. september 2018 #7 Skrevet 13. september 2018 Drit i henne. Om hun vil være sur for det,så la henne bare være sur! Barna skal slipp å være kasteball. 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #8 Skrevet 13. september 2018 5 minutter siden, Puny said: Svigermoren din sier nei til ting hun ikke har lyst til, så da bør hun vel respektere at den eldste jenta sier nei til ting hun ikke har lyst til? Hun har lyst til å være der broren er, det skjønner jeg godt! Digger denne kommentaren, rett på kornet! Barnebarn eksisterer ikke som leketøy for besteforeldre. Bestemor prioriterte hund over barnebarn nr 2, det er mye verre enn at søster velger bror over bestemor. Sistnevnte er jo sunt og forståelig! Anonymkode: 5d203...1a7 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå