Ida Høst Skrevet 13. september 2018 #1 Skrevet 13. september 2018 Er det noen som vet om en foundation som passer til Veldig Lys hud med rosa undertoner? En som ikke spakler hele ansiket, men gir en lett dekning? Jeg bruker minimalt med sminke, men skulle gjerne hatt en foundation (eller et annet produkt?) som kunne gitt ansiktet litt mer «glød» eller hjulpet litt på de dagene jeg ser ekstra sliten ut, uten at jeg ser eller føler meg veldig «sminka»? Har vært innom flere kosmetikkforhandlere, men det virker som at de ikke skjønner at enkelte ikke vil ha 100% dekning og se kjempesminka ut, så jeg ender alltid opp med å se ut som en Oompa Loompa når jeg følger forhandlernes sminkeråd. 😓 Det er mulig det har mye å si at jeg er ginger, og at de som har gitt meg råd rett og slett ikke hadde noen gode løsninger til ei med mine fargekombinasjoner. Er det noen her som har litt peiling på sminke, eller som har gode erfaringer med et produkt de selv bruker, som kunne gitt meg noen tips? 😊
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #2 Skrevet 13. september 2018 Dette var det en lang tråd om i går. Anonymkode: e3342...c76
Ida Høst Skrevet 13. september 2018 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette var det en lang tråd om i går. Anonymkode: e3342...c76 Oi, så random! Takk for tips, da skal jeg lese gjennom den tråden og se om jeg blir klokere. 😊
Lalala123 Skrevet 13. september 2018 #4 Skrevet 13. september 2018 (endret) Jane Iredale. Bra for huden og dekker fint uten å se for sminket ut. Gir en naturlig og veldig fin look. Jeg anbefaler pudderfondation, bronzer rouge og fuktighetsspray for å få glød og se fresh ut.Tips til påføring kan du bare ev. google eller sjekke YouTube om jane iredale. De har også gavestørrelse der du får toalettveske, pudderfondation, løspudderfondation, fuktighetsspray, primer og en liten kost til en Ok pris, (hvertfall når det er på tilbud)Det kan jo være greit for å prøve ut. https://www.blush.no/product/919276 Endret 13. september 2018 av Lalala123 1
twig Skrevet 13. september 2018 #5 Skrevet 13. september 2018 Tikei eller Lily Lolo mineralpudder ☺️ Du får kjøpt små prøvebokser på hjemmesidene deres til en billig penge, men det er nok produkt til å få testet ordentlig.
Djungelvrål Skrevet 13. september 2018 #6 Skrevet 13. september 2018 True Match fra Loereal og Fit Me Luminous fra Maybelline er lite dekkende og naturlige foundations. Brukt de å åresvis. Legger de med fuktet beautyblender.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #7 Skrevet 13. september 2018 Jeg ville prøvd en bb krem hvis jeg var deg. Jeg liker Dior nude bb cream og Bare Minerals complexion rescue. De finnes i flere fargetoner. Eventuelt en cushion foundation som gir glød, elsker Lancome miracle cushion, ellers er faktisk L’oreal nude magique cushion foundation veldig god også. Dette vil gi ett lettere dekke og mer glød til huden. Anonymkode: 78bff...c87
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #8 Skrevet 13. september 2018 Anbefaler signatureminerals pudder for lett naturlig look og litt solpudder og rosa rouge for glød Anonymkode: b1242...86f
Avalon Skrevet 17. september 2018 #9 Skrevet 17. september 2018 Jeg bruker Dr. Schrammek sin BBkrem. Svindyr men er den beste jeg har brukt. Dekker lett og trekker fint inn.
Sjela Skrevet 17. september 2018 #10 Skrevet 17. september 2018 Erborian er jeg fornøyd med koreansk. Fås på vita.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå